• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2016 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2016 08:03
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2016 08:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2016 08:20

Detail zákazky Z201639544

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2016 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2016 08:03
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2016 08:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2016 08:20

Základné údaje

Z201639544

OF-110475

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2693628

Objednávateľ

44518684

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.

Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK

Dodávateľ

44602731

Elektroservis VV, s.r.o.

Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba kuchynského zariadenia a vybavenia

Opravy elektrických kotlov, plynových kotlov, elektrických sporákov, plynových sporákov, panvíc, stolíc, univerzálnych kuchynských robotov, konvektomatov, el. mlynčekov na mäso, škrabky na zemiaky, nárezových strojov, opravy parných kotlov, opravy a údržba ich súčiastok, údržba a servisné práce kuchynských zariadení a ich súčiastok

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 50531100-7 - Opravy a údržba kotlov
  • 50531000-6 - Opravy a údržba neelektrických strojov
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba kuchynského zariadenia a vybavenia
Funkcia
Oprava kuchynského zariadenia a vybavenia
Údržba kuchynského zariadenia a vybavenia
Oprava a údržba súčiastok kuchynského zariadenia a vybavenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- elektrický varný kotol typ: KE – 15, KE- 13, KE-12, KE-785, ks 41
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Cukrárenska dvojrúrová pec typ: PCE-920, PCE – 62, PCE - 63, ks 4
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Konvektomat typ: FAGOR APE 061, RETIGO B61, ks 4
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Elektrická sklopná smažiaca panvica, typ: Nagema , PE-13, ks 23
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Ručný ponorný mixér, typ: B20F ks 1
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- plynový varný kotol, typ : NAGEMA typ 1210 ks 1
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Elektrická pec trojrúrová , typ: TAXON ,T-TPE3, TPE – 30, TPE-2, TE-31N, ks 26
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Univerzálny robot, typ: SF 60HA-F ks 1
Oprava a údržba kuchynského zariadenia-Škrabka na zemiaky, typ: ŠKBZ –6, 12, 20, KB-325, UWS -300, BE-31, ks 31
Oprava a údržba kuchynského zariadenia-varná elektrická stolička, typ: TE-1, KE 102.3, GEMA-446, KE 102.1, ks 15
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- elektrická ohrievacia vanička typ: SK 21-17E, ks 18
Oprava a údržba kuchynského zariadenia-varná plynová stolička, typ: NAGEMA 4410, ALBA TG110, STALGAST TG-1, ARTGAS TG105, TG-11, ks 7
Oprava a údržba kuchynského zariadenia-Ohrevný pult, typ: IKLEMO 21-17E, FIMABO EOSK006/B, FIMABO EOS-3xGN1/1, ALBA CEO-13, ks 12
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Sporák elektrický typ: SE-13, SE-40, ks 2
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Sporák kombinovaný (el./plyn), typ: SPE-40A, SPE13, SPE 940C, SPE-40ARS, ks 47
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Sporák plynový typ: SPZ-10V, TECNOINOX PFG8G9, MORA 1100, ELEKTROLUX-, MORA 268, HOTPOINT Ariston, BEKO, MANN, ks 12
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Plynový prietokový ohrievač vody typ: MORA TOP, MORA 371, PROTHERM typ POP 18, MORA TOP typ VEGA 10MAX ks 4
Oprava a údržba kuchynského zariadenia - Plynové ohrievacie teleso typ FLAMENCO, KARMA ks 2
Oprava a údržba kuchynského zariadenia- Univerzálny kuchynský robot, typ: 200-B, B-20, RE 20, RE-21, RE 22, RM-22, HI-E, HI-F, ks 38
Lehota, v ktorej musí byť začatá realizácia požadovanej opravy alebo údržby kuchynského zariadenia pracovný deň 3 5
Cena práce za opravu a údržbu kuchynského zariadenia vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby hodina 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ vykoná opravy alebo údržbu kuchynského zariadenia alebo jeho súčiastok na základe objednávky objednávateľa zaslanej elektronickou poštou alebo dohodnutej telefonicky.
Dodávateľ do 3 dní od doručenia elektronickej objednávky, alebo prevzatia telefonickej objednávky zašle elektronickou poštou objednávateľovi identifikačné údaje osoby, alebo osôb (meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo dokladu totožnosti) ktorá/é bude/ú vykonávať opravu alebo údržbu.
Objednávateľ si taktiež vyhradzuje právo objednať si aj opravy na iných súvisiacich kuchynských zariadeniach neuvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky napr. brúsenie nožov, nožov na elektrických mlynčekoch, nárezových strojov a podobne.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od prijatia objednávky poskytnúť dohodnutú službu.
Miesto realizácie opravy a údržby kuchynských zariadení určí verejný obstarávateľ v objednávke. Oprava a údržba kuchynského zariadenia sa bude realizovať v lokalite mesta Košice.
Dodávateľ po dostavení sa namiesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia".
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi.
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Služba bude poskytovaná na 6 mesiacov od dátumu uzavretia zmluvy , maximálne do vyčerpania objednávateľom schváleného finančného limitu 5000 Eur bez DPH.
Dodávateľ je povinný mať zápis v registri konečných užívateľov výhod v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, resp.porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej zo Zmluvy sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluva zaniká aj pred uplynutím času na ktorý bola dojednaná, ak objednávateľ vyčerpá dohodnutý finančný limit 5000 Eur bez DPH.
Zmluva zanikne uplynutím času na ktorý bola dojednaná, aj keby objednávateľ nevyčerpal dohodnutý finančný limit 5000 Eur bez DPH.
Názov Upresnenie
Pracovník vykonávajúci servis musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných právnych predpisov SR. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., Zákon č. 124/2006 Z. z.
Pracovník vykonávajúci servis musí predložiť oprávnenie na prácu na plynových zariadeniach v zmysle platných právnych predpisov SR. §18 ods.1 písm.d) Vyhlášky MPSVaR č.508/2009 Z.z. plynové zariadenia skupiny B
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že službu poskytuje oprávnený servis: do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostnenský list

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.12.2016 08:02 — 31.05.2017 08:02

1,00 normohodina

23,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2016 11:17

21.11.2016 08:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1411
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2016 08:02 - Vstupná ponuka 21,00 € Cena bez DPH
21.11.2016 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 21,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS