30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17081386
Telegrafia, a.s.
Lomená 7, Košice, 040 01, SVK
oprava varovnej sirény
oprava varovnej sirény
Služba, Tovar
1. oprava varovnej sirény
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výmena celého systému varovnej zvukovej signalizácie. |
Siréna sa nachádza na pozorovacej veži s konštrukčnou výškou 50 m. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Demontáž súčasnej motorovej varovnej sirény | ks | 1 | ||
2. Dodávka a montáž novej Sirény 1 200W | ks | 1 | ||
3. Dodávka a montáž exponenciálneho ozvučenia k siréne | ks | 8 | ||
4. Dodávka a montáž montážnej konštrukcie sirény | ks | 1 | ||
5. Dodávka a montáž prílušného elektroinštalačného materiálu | súbor | 1 | ||
6. Oživenie systému a aktivácia | ks | 1 | ||
7. Zaškolenie obsluhy | súbor | 1 | ||
8. Realizačný projekt a revízia | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Miesto vykonania diela: Rohožník - okolie. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Rohožník - okolie, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
28.11.2016 07:00 — 21.12.2016 15:00
1,00 celok
11 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2016 13:07
16.11.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2016 08:13 - Vstupná ponuka | 11 500,00 | € | Cena bez DPH |
14.11.2016 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: