30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
35743565
MAGNA ENERGIA a.s.
Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK
Dodávky zemného plynu
Dodávky zemného plynu, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka, zemný plyn
Tovar, Služba
1. Dodávky zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávky zemného plynu pre potreby vykurovania a ohrevu teplej úžitkovej vody. |
Zabezpečenie dodávky zemného plynu, jeho prepravy a distribúcie, poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Odberateľa v trvaní 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba zemného plynu (ďalej aj "ZP") na 12 mesiacov | MWh | 7100 | ||
Maximálny denný odber ZP (tzv. DMM) | m3/deň | 4000 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - január | % | 15 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - február | % | 14 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - marec | % | 12 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - apríl | % | 9 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - máj | % | 5 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac – jún | % | 3 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - júl | % | 3 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - august | % | 3 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - september | % | 3 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - október | % | 9 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - november | % | 11 | ||
Ročný podiel spotreby na mesiac - december | % | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Číslo odberného miesta | 4101453367 (550072) |
POD kód | SKSPPDIS000130022450 |
Druh tarify | Va |
Nadmorská výška | 207 m |
Plynová prípojka | DN 100 mm |
Tlak na HUP | 80 kPa |
Charakter spotreby ZP z ročného množstva | technologické účely a TÚV - 29%, vykurovacie účely - 71% |
Názov |
1. Predmetom Zmluvy je združená dodávka zemného plynu pre obdobie od 1.1.2017 od 0.00 hod do 31.12.2017 do 24.00 hod.. |
2. Miestom plnenia predmetu Zmluvy je regulačná stanica plynu v kotolni na adrese sídla Odberateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi pravidelnú a opakovanú dodávku dohodnutého množstva ZP bez prerušenia, formou združenej dodávky vrátane zabezpečenia prepravy a súvisiacich distribučných služieb, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS pri súčasnom dodržaní platných právnych predpisov, technických podmienok a PP PDS. Akékoľvek prerušenie dodávky ZP v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa. |
5. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva ZP. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo ZP. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby ZP špecifikovanej v tejto Zmluve. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť kapacitu DMM podľa požiadavky Odberateľa pre dané OM. |
8. Odpojenie od zdroja ZP sa vylučuje. |
9. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
10. V súlade s pokynmi zriaďovateľa Odberateľa, Dodávateľ dodrží podmienku maximálnej ceny ZP, ktorá nesmie prekročiť € 19,00 bez DPH/1MWh a zahŕňa cenu komodity, fixné poplatky obchodníka a cenu za zúčtovanie odchýlky v zmysle Čl. III, bodu 3.1, písm. c) OUEP. |
11. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu. |
12. DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná, zahŕňa všetky náklady za dodávku ZP, t.j. náklady súvisiace so službami obchodníka, cenu odchýlky, cenu za komoditu, cenu za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO. |
14. Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Odberateľ umožní zálohovú fakturáciu za dodávku predmetu zákazky s mesačným zúčtovaním. Fakturačným obdobím za dodávku ZP a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS. Vo vyúčtovacích faktúrach budú zohľadnené Odberateľom uhradené zálohové platby. |
15. Výška záloh za opakovanú dodávku a distribúciu ZP sa stanoví so zohľadnením histórie spotreby Odberateľa poskytnutej PDS za predchádzajúci odpočtový cyklus, avšak maximálne do výšky 50% ceny za odber plynu nasledujúceho mesiaca stanoveného podľa odberovej krivky Odberateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Splatnosť faktúry za opakovanú dodávku ZP je k 15. dňu v príslušnom mesiaci. Rozpis výšky mesačných zálohových platieb bude tvoriť nedeliteľnú súčasť tejto Zmluvy. |
16. Vyúčtovacia faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Posledná zúčtovacia faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. |
17. Ak vzniknú pri fakturácii dodávok chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
18. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
19. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
20. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými dokladmi, ktoré sú potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 32 ZVO), finančného a ekonomického postavenia (§ 33 ZVO), technickej a odbornej spôsobilosti (§ 34 ZVO) ako aj splnenie iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa. |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY: |
A.1 Do 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, t. j. ešte pred samotným plnením Zmluvy, je Dodávateľ povinný predložiť na adresu Odberateľa nasledovné doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v plynárenskom priemysle v súlade so zákonom č. 251/2012 Z. z. o plynárenstve a o zmene niektorých zákonov, nariadení vlády a súvisiacej legislatívy o splnení podmienok a registrácii pre dodávky plynu a súvisiacich služieb v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, |
b) originál alebo overenú kópiu platnej zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s plynom s príslušným PDS min. na obdobie rokov 2016-2017, |
c) originál alebo overenú kópiu platnej distribučnej zmluvy uzatvorenej s príslušným PDS min. na obdobie rokov 2016-2017, |
d) Dodatok ku Kúpnej zmluve vygenerovanej systémom EKS, v ktorom uchádzač uvedie jednotkovú cenu za MWh a spôsob účtovania poplatkov za prepravu, distribúciu a príslušných daní pre druh tarify Va. Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek. |
e) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail), |
f) zoznam dodávok ZP (v zmysle § 34, ods. 1, písm. a) ZVO) za tri roky predchádzajúce dňu vyhlásenia zákazky, v minimálnom objeme 7.100 MWh ZP/12 mesiacov s uvedením cien, lehôt dodania a identifikácie odberateľa (obchodné meno, adresa a sídlo odberateľa; meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby, pre účely overenia uvedených údajov), |
g) ak má Dodávateľ v úmysle plniť časť zákazky prostredníctvom subdodávateľov (§ 34, ods. 1, písm. l) ZVO), je povinný predložiť Odberateľovi v písomnej forme: |
- na odsúhlasenie Zoznam subdodávateľov (v zmysle ustanovenia Čl. VI, časti A, bodu 6.1.8 VZP) v rozsahu - podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, identifikácia navrhovaných subdodávateľov min. v rozsahu obchodné meno/názov/meno a priezvisko, adresa sídla/adresa pobytu, IČO/dátum narodenia - ak nebolo pridelené IČO a predmet subdodávok, |
- Čestné vyhlásenie, že navrhovaný subdodávateľ spĺňa, alebo najneskôr v čase plnenia Zmluvy bude spĺňať, podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, že u neho neexistujú dôvody na vylúčenie podľa § 40, ods. 6, písm. a) - h) a ods. 7 a môže sa kedykoľvek preukázať platným oprávnením dodávať tovar/službu vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť, |
- Zmluvu uzatvorenú so subdodávateľom, platnú k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, obsahujúcu záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícii Dodávateľovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie. |
A.2 Dodávateľom predložené doklady Odberateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení Odberateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve a nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ: |
a) ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
b) vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
c) vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Odberateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, pričom: |
-zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods.3 písm. c) bod 3. ZVO uložený Dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa, |
-zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods.3 písm. e) ZVO uložená Dodávateľovi pokuta do výšky € 5.000,-, ak pri využívaní elektronického trhoviska Dodávateľ porušil OPET. |
Malacká cesta č. 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
7 100,00 MWh
233 158,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2016 11:27
22.11.2016 10:00
22.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2016 09:48 - Vstupná ponuka | 233 040,00 | € | Cena s DPH |
22.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 216 440,28 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: