166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
46932038
Chránená dielňa ALFA s.r.o.
Kyjevské námestie 2, Banská Bystrica, 97404, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
kancelársky papier,
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskeho papiera
|
|
---|---|
Funkcia |
na tlač |
papier do kopírovacích zariadení |
kancelársky papier na každodenné použitie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier kancelársky, xerografický papier, formát A4 s vysokou belosťou, vhodný pre všetky typy tlačiarní a vysokorýchlostné kopírovacie stroje. Parametre: plošná hmotnosť 80±1,5 g/m2, hrúbka 108±1 mikrometrov, belosť min. 166 CIE, opacita min. 93%, drsnosť 200±40 ml/min, balenie/500 ks. Papier musí spĺňať normy EN 12281, ISO 9706, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001. | 1balík/500ks | 1600 balíkov/8xpaleta | ||
Papier kancelársky, xerografický papier, formát A3 s vysokou belosťou, vhodný pre všetky typy tlačiarní a vysokorýchlostné kopírovacie stroje. Parametre: plošná hmotnosť 80±1,5 g/m2, hrúbka 108±1 mikrometrov, belosť min. 166 CIE, opacita min. 93%, drsnosť 200±40 ml/min, balenie/500 ks. Papier musí spĺňať normy EN 12281, ISO 9706, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001. | 1balík/500ks | 35 balíkov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ musí predložiť doklady potrebné pre ročný výkaz o plnení povinného podielu zamestnávania občanov so ZP. |
Požaduje sa do 2 pracovných dní predložiť originál alebo úradne overenú kópiu výrobcom potvrdených certifikátov ponúkaného kancelárskeho papiera, tieto certifikáty musia preukazovať splnenie všetkých požadovaných parametrov papiera. |
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručenie bezplatnej vzorky (bez finančného nároku za dodané vzorky) papiera v počte 10 bal formátu A4 a 2 bal formátu A3 na odskúšanie v konkrétnych vysokorýchlostných zariadeniach a následné odsúhlasenie vzorky. V prípade, ak papier nebude spĺňať požadované parametre, alebo nebude vyhovujúci, objednávateľ pristúpi k odstúpeniu od zmluvy |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene predávajúceho. Objednávateľ požaduje vyniesť papier na 3. a 4. nadzemné podlažie bez výťahu. |
Dodanie bude požadované v čase od 08:00 hod do 10:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou |
Nedodržanie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie objednávateľa uvedenej vo formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávka a rozvoz papiera bude realizovaná na 4 pracoviská v rámci Bratislavského samosprávneho kraja |
Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.12.2016 10:58
1 635,00 1balík/500ks
5 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2016 12:49
21.11.2016 10:58
21.11.2016 11:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2016 14:19 - Vstupná ponuka | 5 400,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2016 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 781,51 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: