Z201638906
OF-110011
zrušená
37828100
Banskobystrický samosprávny kraj
Nám. SNP 23, Banská Bystrica, 97401, SVK
Vypracovanie diagnostiky mosta ev.č.2379-4 Nemecká
Vypracovanie dokumentácie diagnostiky mosta, statický výpočet, záverečná správa, spodná stavba, nosná konštrukcia, mostný zvršok, ložiská, kĺby a iné uloženia, mostné závery, odvodnenie, ostatné vybavenie mosta, okolie mosta.
Služba
1. Vypracovanie diagnostiky mosta ev.č.2379-4 Nemecká
|
|
---|---|
Funkcia |
1.Zdokumentovanie celkového stavu mosta - vypracovanie dokumentácie diagnostiky mosta ev.č.2379-4 v obci Nemecká |
2.Určenie normových charakteristík a určenie rozmiestnenia výstuže v kritických rezoch, ktoré sú limitujúce pre zaťažiteľnosť mosta. |
3.Určenie zaťažiteľnosti mosta statickým výpočtom. |
4.Doporučenie rekonštrukcie resp.prestavby mosta s ohľadom na vypočítanú životnosť mosta, s posúdením možnosti zvýšenia únosnosti mosta pri rekonštrukcii mosta. |
5.Ekonomické vyhodnotenie rekonštrukcie a prestavby mosta na základe odborného odhadu cien pri súčasnom stave mosta. |
6.Dokumentácia bude vypracovaná v súlade s Technickými podmienkami MDPT SR č.07/2012 Zadávanie a výkon diagnostiky a TP MDPT SR, usmernenia 01/2012 zaťažiteľnosť mostov a č.02/2016 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok. Dodávateľ musí rešpektovať Eurokódy, normy STN. Pre výpočet budú použité STN a STN EN platné v čase vypracovania dokumentácie pre navrhovanie mostných objektov. |
7.Výkresová časť- časť A. bude obsahovať : prehľadný výkres mosta - pôdorys, priečny a pozdĺžny rez, technickú správu, fotodokumentáciu existujúceho mosta s popisom poruchy a fotodokumentáciu výkonu diagnostiky s krátkym popisom prevádzaných prác. Fotodokumentácia bude vložená pevne k obalu dokumentácie v sade č.1, č.2, č.3. |
8. Časť B.- bude obsahovať statický výpočet. |
9. Časť C. Záverečná správa - budú v nej zosumarizované vypočítané hodnoty zaťažiteľnosti podľa statického výpočtu, závery z určenia životnosti mostnej konštrukcie s doporučením rekonštrukcie, resp. prestavby mosta, porovnanie orientačnej ceny (stanovenej odhadom) rekonštrukcie a prestavby mosta. |
10. Dodávateľ prerokuje návrh dokumentácie s objednávateľom vypracovaním dokumentácie a predloží v priebehu spracovania schválený koncept dokumentácie na pripomienkovanie. Dodávateľ bude objednávateľa informovať o stave rozpracovanosti na pracovných rokovaniach, ktoré bude organizovať podľa potreby riešenia čiastkových problémov. |
11.Z pracovných rokovaní spracuje zápis, ktorý bude súčasťou záverečnej správy - časť C. |
12. Dodávateľ bude objednávateľa oboznamovať s termínmi výkonu diagnostiky v teréne tri (3) pracovné dni dopredu. Vstupy na pozemky si zabezpečí dodávateľ. Záručná lehota na dokumentáciu je 5 rokov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A.Celkové pôsobenie mosta | |
1.Identifikácia príčin porúch nosnej konštrukcie (zlá údržba, zatekanie, doprava...) | požadovaný úkon |
2.Identifikácia príčin porúch častí mostného zvršku (zlá údržba, doprava, nehody...) | požadovaný úkon |
3.Kontrola zmien statickej schémy | požadovaný úkon |
4.Zisťovanie veľkosti stáleho zaťaženia , odvrty vozovky, meranie rímsy | požadovaný úkon |
B.Spodná stavba-Kontrola rozmerov spodnej stavby | |
1.Opory a krídla | požadovaný úkon |
2.Medziľahlé podpery | požadovaný úkon |
B.Spodná stavba - Konštrukčný materiál betón, železobetón | |
1.Betón - materiálové charakteristiky - pevnosť nedeštruktívne | požadovaný úkon |
2.Betón - zisťovanie porúch betónov od zatekania | požadovaný úkon |
3.Betón - meranie a mapovanie trhlín, celoplošne | požadovaný úkon |
4.Betón - meranie hrúbky skarbonizovaného betónu | požadovaný úkon |
5.Betón - meranie obsahu chloridov v krycej vrstve | požadovaný úkon |
6.Betón - Zistenie hrúbky obkladu | požadovaný úkon |
7.Betón - Celoplošná identifikácia porúch povrchov betónu (potreba sanácie betónu) | požadovaný úkon |
8.Výstuž - druh, poloha, počty a profily prútov - podpery (driek a úložný prah) | požadovaný úkon |
9.Výstuž - zistenie materiálových charakteristík na odobratých vzorkách | požadovaný úkon |
10.Výstuž - korozívny úbytok | požadovaný úkon |
11.Výstuž - meranie hrúbky krycej vrstvy betónu | požadovaný úkon |
B.Spodná stavba - Konštrukčný materiál, murivo krajných opôr a pilierov | |
1.Kontrola rozmerov konštrukcie, druhu a vlastnosti prvkov muriva- kamenných kvádrov | požadovaný úkon |
2.Kontrola stavu, kvality a porúch spojovacieho materiálu | požadovaný úkon |
3.Zisťovanie vplyvu zatekania na konštrukciu | požadovaný úkon |
4.Mapovanie a meranie trhlín | požadovaný úkon |
5.Vizuálne zistenie porúch ochranných omietok a náterov vrátane zistenia ich druhu a hrúbky | požadovaný úkon |
6.Zistenie porúch obkladu spodnej stavby | požadovaný úkon |
C. Nosná konštrukcia - Kontrola rozmerov nosnej konštrukcie | |
1.Celá nosná konštrukcia - vonkajšie rozmery | požadovaný úkon |
C.Nosná konštrukcia - Konštrukčný materiál, betón, železobetón | |
1.Betón - materiálové charakteristiky - pevnosť nedeštruktívne | požadovaný úkon |
2.Betón - zisťovanie porúch betónov od zatekania | požadovaný úkon |
3.Betón - meranie a mapovanie trhlín, celoplošne | požadovaný úkon |
4.Betón - zisťovanie porúch stykových škár prefabrikovaných dielcov | požadovaný úkon |
5.Betón - meranie hrúbky skarbonizovaného betónu | požadovaný úkon |
6.Betón - meranie obsahu chloridov v krycej vrstve | požadovaný úkon |
7.Betón - Celoplošná identifikácia porúch povrchov betónu (potreba sanácie betónu) | požadovaný úkon |
8.Výstuž - druh, poloha, počty a profily prútov - viditeľné povrchy | požadovaný úkon |
9.Výstuž - korozívny úbytok | požadovaný úkon |
10.Výstuž - meranie hrúbky krycej vrstvy betónu | požadovaný úkon |
11.Predp. výstuž - kontrola korózie | požadovaný úkon |
12.Predp. výstuž - zistenie stavu predpätia | požadovaný úkon |
D.Mostný zvršok | |
1.Zistenie rozmerov prvkov mostného zvršku | požadovaný úkon |
2.Meranie hrúbok a druhu vrstiev mostného zvršku a vozovky - jadrové odvrty - počet 2 ks | požadovaný úkon |
3.Plošná identifikácia povrchových porúch most. zvršku (hydroiz., vyrovn. bet., vozovka) - vizuálne, celý most | požadovaný úkon |
E.Mostné závery | |
1.Identifikácia druhov a typov MZ a kontrola podmienok ich fungovania | požadovaný úkon |
2.Zisťovanie porúch MZ | požadovaný úkon |
F.Odvodnenie mosta | |
1.Zistenie a overenie počtu odvodňovačov na moste | požadovaný úkon |
G.Ostatné vybavenie mosta | |
1.Vizuálne zisťovanie porúch mostného vybavenia a príslušenstva, bezpečnostných zariadení | požadovaný úkon |
H.Okolie mosta | |
1.Identifikácia príčin porúch svahov | požadovaný úkon |
2.Zisťovanie porúch odtoku vody z okolia mosta | požadovaný úkon |
I.Požiadavky na ďalší obsah dokumentácie-samostatné prílohy | |
1.Statický prepočet mosta | požadovaný úkon |
2.Stanovenie zostatkovej životnosti mosta podľa metodického pokynu | požadovaný úkon |
3.Návrh a odporúčania na zvýšenie životnosti a únosnosti, vrátane uvedenia výhod, nevýhod, orientačných výmer a okrajových podmienok jednotlivých navrhovaných variant | požadovaný úkon |
4.Orientačný odhad nákladov na rekonštrukciu resp. prestavbu | požadovaný úkon |
5. Fotodokumentácia | požadovaný úkon |
J.Doplňujúce údaje ku zadaniu diagnostiky | požadovaný úkon |
1.Uzatvorenie sond po odberoch vzoriek z vozovky a obnova pôvodnej funkcie vozovky | požadovaný úkon |
2.Uzatvorenie sond po odbere vzoriek betónov a výstuží a obnova pôvodnej funkcie krycej betónovej vrstvy | požadovaný úkon |
3.Vytvorenie zjednodušenej PD mostného objektu (Prehľadný výkres+ Technická správa) | požadovaný úkon |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa, že v rozsahu a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve pre objednávateľa zhotoví a objednávateľovi odovzdá dielo, ktorým je vypracovanie Dokumentácie „Diagnostika mosta evid. č. 2379-4 Nemecká“ (ďalej len dokumentácia) v súlade s Technickými podmienkami MDPT SR č. 07/2012 Zadávanie a výkon diagnostiky a TP MDPT SR č. 02/2016 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok spracovanú v rozsahu špecifikácie. |
2.Účelom dokumentácie je zhotovenie diagnostiky mosta:a)pre určenie normových charakteristík a určenie rozmiestnenia výstuže v kritických rezoch, ktoré sú limitujúce pre zaťažiteľnosť mosta; b)určenie zaťažiteľnosti mosta statickým výpočtom; c)pre doporučenie rekonštrukcie respektíve prestavby mosta s ohľadom na vypočítanú životnosť mosta s posúdením možnosti zvýšenia únosnosti mosta pri rekonštrukcii mosta; d)na ekonomické vyhodnotenie rekonštrukcie a prestavby mosta na základe odborného odhadu cien pri súčasnom stave mosta. |
3.Objednávateľ sa zaväzuje, že riadne podľa tejto zmluvy dokončenú dokumentáciu prevezme, zaplatí za jej zhotovenie dohodnutú cenu a poskytne dodávateľovi na jej zhotovenie dohodnuté spolupôsobenie. |
4.Dodávateľ je povinný vyhotoviť dokumentáciu v rozsahu a s obsahom v súlade so špecifikáciou z ponuky dodávateľa, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5.Všeobecné požiadavky na spracovanie dokumentácie: Spracovanie dokumentácie musí rešpektovať platné Eurokódy, normy STN , Technickými Technické podmienkami podmienky MDPT SR č. 07/2012 Zadávanie a výkon diagnostiky a TP MDPT SR č. 02/2016 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok vydané Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. Pre výpočet budú použité normy STN a STN EN platné v čase vypracovania dokumentácie pre navrhovanie mostných objektov. |
6.Dokumentácia bude členená nasledovne : A.Diagnostika mosta evid.č.2379-4 Nemecká, B.Statický výpočet, C.Záverečná správa |
A.Diagnostika mosta evid.č.2379-4 Nemecká |
a/Diagnostika mosta bude spracovaná podľa požiadaviek uvedených v zadávacom liste diagnostiky, súčasťou diagnostiky bude aj výkresová časť (prehľadný výkres mosta-pôdorys, priečny a pozdĺžny rez) a technická správa. b/Fotodokumentácia odovzdaná na CD/DVD bude rozdelená na fotodokumentáciu existujúceho mosta s popisom polohy poruchy a fotodokumentáciu výkonu diagnostiky s krátkym popisom prevádzaných prác. Fotodokumentácia bude vložená pevne k obalu dokumentácie v sade č.1, 2 a 3. |
B.Statický výpočet |
C.Záverečná správa |
V záverečnej správe budú sumarizované vypočítané hodnoty zaťažiteľnosti podľa statického výpočtu, závery z určenia životnosti mostnej konštrukcie s odporučením rekonštrukcie resp. prestavby mosta, porovnanie orientačnej ceny (stanovenej odhadom) rekonštrukcie a prestavby mosta. |
7.Poč.výtlačkov:a)Dokumentácia pre výpočet zaťažiteľnosti a diagnostiku mosta 4 x v tlačenej forme, b)Počítačový výstup (okrem mostného zošita) 3 x CD (DVD) (textové časti v súboroch.doc, tabuľkové časti v súboroch.xls resp..doc, a výkresová časť v.dwg, doklady a obrázky v pdf+kompl.dokumentácia v pdf, c)Fotodokumentáciu priložiť v dokumen. v sade č.1,2,3-3xCD(DVD)prerokovania dokumentácie dokladovať v časti D.Záverečná správa dokumentácie. |
8.Objednávateľ poskytne dodávateľovi nasledujúce podklady: a)Mostný list mostného objektu (má len informatívny charakter); b)Protokol z hlavnej prehliadky mosta vrátane fotodokumentácie. |
9.Objednávateľ sa zaväzuje, že počas spracovávania dokumentácie poskytne dodávateľovi v nevyhnutne potrebnom rozsahu spolupôsobenie, spočívajúce najmä v odovzdaní doplňujúcich údajov, spresnení, podkladov, vyjadrení a stanovísk, ktoré sa nachádzajú u objednávateľa a ktorých potreba vznikne v priebehu plnenie tejto zmluvy. |
10.Toto spolupôsobenie poskytne dodávateľovi najneskoršie do 5 dní od jeho písomného vyžiadania. V osobitných prípadoch je možné obojstranne dohodnúť individuálny termín plnenia spolupôsobenia. |
11.Nedodržanie termínu zo strany objednávateľa, ktoré preukázateľne spôsobí zdržanie prác dodávateľa, oprávňuje dodávateľa k úprave termínu plnenia, ktoré bude zodpovedať omeškaniu spôsobeného objednávateľom. V takom prípade je dodávateľa povinný neodkladne, v písomnej forme objednávateľovi oznámiť zmenu termínu plnenia spolu s uvedením dôvodu, ktorý zmenu spôsobil. |
12.Dodávateľ sa zaväzuje dodať dokumentáciu k rukám objednávateľa v štyroch vyhotoveniach v tlačenej forme a počítačový výstup na CD v troch vyhotoveniach, dodať kompletnú dokumentáciu v lehote 50 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
13.Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. v trvaní 50 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
14.Cena predmetu zmluvy je stanovená podľa zákona NRSR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov za celé dielo a je stanovená: cena bez DPH v Eur, DPH 20 % v Eur, cena s DPH v Eur. |
15.Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vystavená dodávateľom po odovzdaní dokumentácie na základe zápisu o odovzdaní a prevzatí dokumentácie v šiestich vyhotoveniach, podpísanom oprávnenými osobami objednávateľa a zhotoviteľa. Na účely fakturácie sa za deň dodania diela považuje deň podpísania zápisu o odovzdaní a prevzatí dokumentácie.Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a jej súčasťou bude zápis o odovzdaní a prevzatí dokumentácie. |
16.Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne objednávateľa. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom pripísania úhrady na účet zhotoviteľa. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov, alebo ak prílohu faktúry nebude tvoriť preberací protokol-zápis o odovzdaní a prevzatí dokumentácie, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju zhotoviteľovi na doplnenie do troch /3/ pracovných dní. |
17.V prípade doručenia doplnenej faktúry objednávateľovi, lehota jej splatnosti plynie znovu od jej doručenia. |
18.Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť faktúru dodávateľa v čase splatnosti. Dodávateľ je v prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry, oprávnený účtovať objednávateľovi úroky omeškania vo výške uvedenej v ust. § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
19.Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ odovzdá dokumentáciu po stanovenom termíne zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dohodnutej celkovej ceny za každý aj začatý deň omeškania. Uplatnením alebo zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy, úrok z omeškania a na náhradu vzniknutej škody. |
20.Dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % denne z ceny diela v prípade porušenia: a) povinnosti zhotoviteľa odstrániť riadne a včas vady a nedorobky na diele, ktoré sú uvedené v preberacom protokole, a to za omeškanie s odstránením každej vady/nedorobku jednotlivo, b) povinnosti dodávateľa odstrániť vady, uplatnené objednávateľom v záručnej dobe, a to za omeškanie s odstránením každej reklamovanej vady jednotlivo. |
21.Zmluvné strany považujú výšku zmluvných pokút uvedených v tomto článku za primeranú vzhľadom na charakter a povahu zmluvnými pokutami zabezpečovaných povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. |
22.Každá zmluvná strana zodpovedá za škodu spôsobenú druhej strane porušením záväzkového vzťahu (svojej zmluvnej povinnosti) ako i porušením povinností ustanovených v zákone č. 513/1991 Zb. Obchodnom zákonníku v platnom znení. |
23.Dodávateľ je povinný zhotoviť dokumentáciu podľa technických noriem STN a STN EN platných v čase zhotovenia predmetu zmluvy a platných technicko-kvalitatívnych podmienok pre opravy a rekonštrukcie ciest a mostov Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. |
24.Dodávateľ sa zaväzuje, že dokumentácia bude vypracovaná a potvrdená autorizovaným stavebným inžinierom pre kategóriu I 2 Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb - mosty alebo pre kategóriu I 3 Inžinier pre statiku stavieb. |
25. Dodávateľ bude objednávateľa oboznamovať s termínmi výkonu diagnostiky v teréne tri (3) pracovné dni dopredu. |
26.Za bezpečnosť pri výkone diagnostiky bude zodpovedať dodávateľ a zabezpečenie vstupov na pozemky si zabezpečí dodávateľ dokumentácie. |
27.Dodávateľ zodpovedá za škodu na dokumentácii spôsobenú vlastným konaním počas svojich pracovných postupov, ako aj za škodu spôsobenú tými, ktorých použil na realizáciu dokumentácie a za škody s tým súvisiace. Pokiaľ dodávateľ použije na vykonanie dokumentácie tretie osoby, zodpovedá za ich činnosť akoby túto vykonával sám. |
28.Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude vykonaný, zhotovený a odovzdaný objednávateľovi podľa ustanovení tejto zmluvy riadne, včas, bez vád a nedorobkov a v požadovanom počte vyhotovení. |
29.Nedorobky zistené pri preberaní dokumentácie musí objednávateľ uviesť v zápise o odovzdaní a prevzatí a v prípade ich výskytu objednávateľ dielo neprevezme. Za nedorobky dokumentácie pre účely odovzdania dokumentácie sa považujú chýbajúce alebo neúplné doklady, ktoré sa dodávateľ zaviazal odovzdať objednávateľovi ako súčasť dokumentácie. |
30.Oznámenie vád a nedorobkov v záručnej dobe súvisiacich s technickým riešením dokumentácie, chyby vo výkresovej a textovej časti, musí byť podané písomne bez zbytočného odkladu potom, čo vady a nedorobky objednávateľ zistil, inak je neplatné. |
31.Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád a nedorobkov predmetu zmluvy do 10 dní od uplatnenia oprávnenej reklamácie objednávateľa a poruchy odstrániť v čo najkratšom čase. Termín odstránenia vád a nedorobkov sa dohodne písomnou formou, inak platí, že dodávateľ je povinný odstrániť vady a nedorobky diela do 30 dní od doručenia reklamácie. |
32.Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady a nedorobky dokumentácie odstrániť bezplatne a bez zbytočného odkladu. Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej lehoty písomne na adresu dodávateľa vedenej v obchodnom registri. |
33.Záručná lehota na dokumentáciu je päť (5) rokov a začne plynúť zápisničným prevzatím dokumentácie bez vád a nedorobkov. |
34.Predmet plnenia podľa tejto zmluvy je splnený riadnym vypracovaním a odovzdaní dokumentácie dodávateľom na základe zápisu o odovzdaní a prevzatí dokumentácie v štyroch (4) vyhotoveniach, podpísanom oprávnenou osobou objednávateľa v stanovenom termíne. |
35.Dodávateľ bude objednávateľa informovať o stave rozpracovanosti diela na pracovných rokovaniach, ktoré bude organizovať podľa potreby riešenia čiastkových problémov. Z pracovných rokovaní dodávateľ spracuje zápis, ktorého rovnopis obdrží každá zmluvná strana a bude súčasťou záverečnej správy (časť C). |
36.Dodávateľ predloží dokumentáciu na záverečnú kontrolu objednávateľovi najneskôr 5 dní pred stanovenými termínmi. Po kontrole dokumentácie pripraví dodávateľ zápis o odovzdaní a prevzatí dokumentácie, ktorý sa bude aktualizovať v sídle objednávateľa v stanovených termínoch. |
37.Povinným obsahom zápisu o odovzdaní a prevzatí dokumentácie sú: a)údaje o dodávateľovi a objednávateľovi; b)názov zákazky; číslo zmluvy; c) popis dokumentácie, počet vyhotovení dokumentácie; d)cena za dielo; e)prehlásenie objednávateľa, či dokumentáciu preberá alebo nepreberá; f)zoznam vád a nedorobkov na diele. |
38.Pokiaľ bude dokumentácia pri odovzdávaní vykazovať drobné vady alebo nedorobky, ktoré nebránia jej riadnemu užívaniu, objednávateľ môže rozhodnúť, či ju prevezme aj s takýmito vadami a nedorobkami. V takom prípade objednávateľ v odovzdávacom protokole určí lehotu na ich odstránenie. O tom, či má dokumentácia vady a nedorobky a aký majú vplyv na dokumentáciu a jej užívanie, rozhoduje objednávateľ. |
39.Miestom odovzdania dokumentácie je sídlo objednávateľa, ak sa strany nedohodnú inak. |
40.Dodávateľ bude objednávateľa informovať o stave rozpracovanosti diela na pracovných rokovaniach, ktoré budú organizované podľa aktuálnej potreby riešenia dielčích problémov. Ak rokovanie zvoláva dodávateľ, má povinnosť vopred konzultovať s objednávateľom zoznam účastníkov rokovania. Z rokovania sa vyhotoví zápis, ktorého závery prijaté oprávneným zástupcom objednávateľa sa stanú podkladmi objednávateľa pre dodávateľa. |
41.V prípade, že dôjde k zastaveniu prác alebo k odstúpeniu od zmluvy, dodávateľ bude práce rozpracované ku dňu zastavenia alebo odstúpenia od zmluvy fakturovať vo výške rozsahu vykonaných prác a to príslušným podielom z dohodnutej ceny tejto zmluvy. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi rozpracovanú dokumentáciu v tlačenej a v digitálnej forme v lehote do 3-och dní od zastavenia prác alebo od odstúpenia od zmluvy. |
42.Okamihom prevzatia diela a následným zaplatením ceny za dielo, vlastnícke právo prechádza na objednávateľa, ktorý súhlasí s tým, aby dodávateľ použil plnenie predmetu tejto zmluvy ako svoju referenciu a na propagáciu svojej odbornosti. |
43.Všetky oznámenia, výzvy a iná korešpondencia podľa tejto zmluvy budú medzi zmluvnými stranami doručené v písomnej forme osobne alebo listami doručenými doporučenou poštou. Všetky úkony urobené písomne sú považované za doručené okamihom ich prevzatia druhou zmluvnou stranou. |
44. Písomnosť sa bude považovať za doručenú aj vtedy, ak nebude prevzatá druhou zmluvnou stranou, ktorej bola adresovaná, a to dňom, kedy bola uložená na pošte po neúspešnom pokuse pošty o doručenie písomnosti určenej zmluvnej strane ako adresátovi. Odosielateľ akejkoľvek písomnej správy môže požadovať písomné potvrdenie príjemcu. |
45.Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne oznámiť druhej zmluvnej strane akúkoľvek zmenu svojich kontaktných údajov. |
46.Počas samotného zhotovovania dokumentácie je objednávateľ, pokiaľ v tejto zmluve nie je výslovne uvedené niečo iné, oprávnený od zmluvy odstúpiť titulom jej podstatného porušenia v prípade, že dodávateľ: a) je v omeškaní s riadnym zhotovením dokumentácie alebo jej časti oproti termínu odovzdania diela o viac ako 60 dní, b)nezhotovuje dokumentáciu s odbornou starostlivosťou, c)zhotovuje dokumentáciu v rozpore s podkladmi alebo v rozpore s pokynom objednávateľa a napriek písomnej výzve nedôjde k náprave. |
47.Dodávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy v prípadoch, ak objednávateľ neuhradí riadne a včas faktúru vystavenú zhotoviteľom. V takom prípade nevzniká objednávateľovi nárok na vrátenie doteraz poskytnutých plnení. |
48.Zmluvné strany sú oprávnené odstúpiť od tejto zmluvy aj pre prípad nepodstatného porušenia zmluvy spôsobom podľa Obchodného zákonníka. |
49.Odstúpením od zmluvy zmluva zaniká, a to v momente keď prejav vôle oprávnenej zmluvnej strany odstúpiť od zmluvy je doručený druhej zmluvnej strane; po tejto dobe nemožno účinky odstúpenia od zmluvy odvolať alebo meniť bez súhlasu druhej strany. |
50.Zmluvné strany sa vyslovene v zmysle § 262 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že ich zmluvný vzťah založený touto zmluvou sa bude spravovať Obchodným zákonníkom a pri riešení otázok neupravených touto zmluvou sa zmluvné strany budú riadiť príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky. |
51.Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania dokumentácie budú dostupné pre objednávateľa na jeho požiadanie všetky dokumenty a podklady potrebné na jej zhotovenie, ako aj samotné už zhotovené časti dokumentácie. Dodávateľ umožní splnomocneným zástupcom objednávateľa vo veciach technických nahliadnuť do týchto dokumentov a už zhotovených častí dokumentácie a vyhotoviť si z nich kópie a odpisy. |
52.Zmluvné strany prehlasujú, že budú spolupracovať tak, aby bol predmet zmluvy splnený v najlepšej možnej miere. Za týmto účelom sa budú zmluvné strany bez omeškania vzájomne informovať o všetkých okolnostiach, ktoré by bránili riadnemu splneniu predmetu zmluvy. |
53.Každá zo zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce zo tejto zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá zmluvná strana bude oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy doručené druhej zmluvnej strane. |
54.Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (na 4 vyhotovenia) bez DPH, DPH, s DPH, najneskôr do 4 dní od uzavretia zmluvy v zložení : A. Diagnostika mosta , B.Statický výpočet, C.Záverečná správa. Objednávateľ ďalej požaduje predložiť ponukovú cenu za 1 sadu dokumentácie naviac v prípade potreby objednávateľa. Táto cena nebude zahrnutá do celkovej ceny zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.11.2016 14:30 — 07.01.2017 00:00
1,00 celok
13 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2016 14:48
15.11.2016 14:29
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: