30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
35710691
Lamitec, spol. s r.o.
Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK
Kancelárska skartovačka Fellowes MS 450 Ms
Kancelárska skartovačka
Tovar, Služba
1. Kancelárska skartovačka Fellowes MS 450 Ms
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti, skartovanie papiera, kancelárskych spiniek, kancelárskych spôn, CD, kreditných kariet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska skartovačka Fellowes MS 450 Ms | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skartovaný materiál | papier, CD, kreditné karty, spinky, kancelárske spony |
Vstupná šírka | 220 mm |
Typ rezu | krížový rez |
Veľkosť odpadu po skartácii | 2x8 mm |
Skartovacia kapacita | 7 listov papiera 70 g/m2 |
Typ utajenia | tajné |
Max. nepretržitá doba skartácie | 8-10 minút |
Objem koša | 20 litrov |
Rozmery š x h x v/mm | 348 x 256 x 554 |
Napätie | 220-240 V |
Bezpečnosti senzor SafeSense | automatické zastavenie skartovacieho stroja pri dotyku ruky v oblasti vstupného otvoru |
Funkcia SilentShred - minimalizuje zaťaženie hlukom pri skartovaní | áno |
Samostatný vstup pre skartáciu CD s oddelenou odpadovou nádobou | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 15:00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
KP SR - Hodžovo námestie 1, 811 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.11.2016 08:00 — 07.12.2016 14:00
1,00 Súbor
2 316,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2016 12:14
15.11.2016 08:00
15.11.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2016 22:38 - Vstupná ponuka | 2 316,50 | € | Cena s DPH |
15.11.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 313,12 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: