00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
45603065
ANDI, s.r.o.
Majernikova 9, Bratislava, 84105, SVK
Kancelársky nábytok
Kancelársky nábytok
Tovar, Služba
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka kancelárskeho nábytku vrátane dopravných nákladov na miesto dodania, s montážou elektroinštalácie, dodávka vertikálnych látkových žaluzi s montážou, oprava a vymaľovanie stien a stropu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rokovací stôl s montážou elektroinštalácie a prípojok do el. siete v stoloch | ks | 10 | ||
konferenčná stolička | ks | 50 | ||
multifunkčná skriňa | ks | 1 | ||
dvojdverová skriňa | ks | 3 | ||
žaluzie s montážou | ks | 12 | ||
oprava a vymaľovanie stien a stropu | m2 | 160 | ||
stojanový vešiak | ks | 1 | ||
kancelárska stolička Lara čalúnená alebo ekvivalent | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rokovací stôl so srytými zásuvkami na prívod el. energie: | |
stolová doska | LDTD 25 mm, melamín. folia dezén A818, hrany ABS 2 mm lepené laserovou technológiou, obojstr. melamín. dosky v norme E-1, testované podľa EN aj na formaldehyd, odolné voči všetkým bež. prostriedkom |
nohy | kovové na štyroch hranatých nohách 50x50 mm s rámom, úprava práškový smalt odolný voči nárazom a poškriabaniu v odtieni hliník RAL 9006, vybavené rektif. skrutkami |
spodný panel v strede stola | s hliníkovou hranatou prechodkou na káble (160x80 mm) v strede stola |
rozmery výška x šírka x hĺbka | 72-75x180x80 cm |
doplnková výbava stola: | |
vaňa elektrifikácie kovová | so zavedením elektroinštalácie stola do podlahy s napojením na elektrickú sieť, prípojné miesto 3 zásuvky s revíznou správou na každom stole |
konferenčná stolička čalúnená 4L s podrúčkami: | |
rozmery (šírka x výška x hĺbka) | 565x855x580 mm |
šírka opierky | 455 mm |
výška sedacej časti od zeme | 460 mm |
stohovateľná | max. 10 ks |
konštr. hliníková RAL 9006 | RAL 9006 |
max. konštr. nosnosť | min. 120 kg |
plastové klzáky | na tvrdé podlahy |
hmotnosť stoličky | 6 kg |
čalúnený sedák a operadlo | s čiernou sieťovinou, čalúnenie z priedušnej a recyklovateľnej PU peny, čalúnenie bez použitia lepidla, plne priedušné a recyklovateľné |
farba čalúnenia | podľa vzorkovníka |
poťahová látka | test Martindale min. 160 000 ot., oteruvzdornosť, sálofarebnosť a ohňovzdornosť, 10% polyester, hustota 366 g/m2 |
média multifunkčná skriňa (stolík pod PC): | |
š x h x v | 60 x 55 x 103 cm |
vyrobená z | LDTD 18 až 20 mm, melam. folia dezén A129, olemované 2 mm ABS hranou lepené laserovou technológiou, obojstr. melamín. dosky v norme E-1, testované podľa EN aj na formaldehyd |
dvere | so zámkom-vertik. žaluzia v odtieni al s kovovými madlami |
skriňa | vybavená 4 kolieskami |
zadné steny | z LDTD 18 až 20 mm |
skriňa dvojdverová uzamykateľná: | |
š x h x v | 80 x 40 x 72 cm |
korpusy, dvierka | LDTD A818 obojstr. melamín. dosky v norme E-1, testované podľa EN aj na formaldehyd, odolné voči všetkým bež. prostriedkom |
dosky | 18 až 20 mm |
hrany | 0,5 až 2 mm ABS lep. laser. technol. |
dvere | naložené, uzamyk. kov. zámkami vybavené kov. madlami |
skrine | vybavené klzákmi (výška 2,5 cm) |
zadné steny | LDTD 18 až 20 mm dezén ako pri multi skrini |
vertikálne látkové žaluzie s montážou: | |
šírka x výška x hĺbka | 100 x 210 x 12,7 cm |
lamely | vertikálne látkové 127 mm so závažím a dolnou retiazkou obojstranne, smer sťahovania k ovládaniu (príp. od stredu do strán) |
strana ovládania | pravá |
dĺžka ovládania | o 10 cm kratšia ako dĺžka lamiel |
farba látky | Berlin B5824/Mocha prípadne podľa dohody |
montáž | ukotvenie do stropu |
oprava a vymaľovanie stien a stropu: | |
demontáž a spätná montáž ozdôb, oprava stien a stropu, vystierkovanie, vymaľovanie stien a stropu bielou nezmývateľnou farbou | áno |
stojanový vešiak: | |
rozmer podstavy | 43 x 43 cm |
výška | 180 cm |
podstava | stabilná štvorcová RAL9006 |
v kovovej konštrukcii je laminátová doska | farba totožná so stolmi, šírka dosky s rámom 21 cm |
háčiky/vešiačiky na vešanie kabátov | 5 |
tyčka/držiak na zavesenie kabátov uložených na ramienkach | z opačnej strany |
háčiky na opretie dáždnikov, ktoré sa postavia do sklených mištičiek, umiestnených v spodnom kovovom ráme | 2 |
kancelárska stolička Lara čalúnená alebo ekvivalent: | |
synchro mechanika | áno |
výškovo nastaviteľné operadlo | áno |
hmotnosť | 16 kg |
celková výška stoličky | 106 - 119 cm |
výška sedenia | 44 - 55 cm |
šírka sedadla | 51 cm |
nosnosť | 130 kg |
opierky rúk | pevné |
čalúnenie | textilné |
farba | tmavozelené |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia zmontovaného tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa. Obaly zlikviduje dodávateľ na svoje náklady. |
Nábytok musí byť nový. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný nábytok prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doviesť opravený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného nábytku tento neprevziať. |
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodanie plnenia s vadami sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Dodržať nariadenie vlády č. 276/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Predložiť do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy typové označenie, potvrdenie pôvodu (prehlásenie výrobcu), katalógový list s podrobnou technickou špecifikáciou, platný certifikát stoličiek (EN1335, EN13761, EN1728, EN 15373), platný európsky certifikát ergonómie a nosnosti - - preukázať overenou kópiou dokladu vydaného na uchádzača, ktorý predkladá ponuku. |
Predložiť do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy platný certifikát oteruvzdornosti, platný certifikát protipožiarnej odolnosti (cigaretový test), platný certifikát stálofarebnosti, platný certifikát nábytku a protokol o skúške na emisiu formaldehydu - preukázať overenou kópiou dokladu vydaného na uchádzača, ktorý predkladá ponuku. |
Poskytnúť bezplatne vzorky každej položky predmetu zmluvy na účel kontroly, či predložená vzorka každej položky predmetu zmluvy zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Poskytnúť bezplatne vzorkovník látok v zmysle požiadavky pre výber farby čalúnenia do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Verejného obstarávania sa môže zúčasntiť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: je oprávnený dodať a zhotoviť predmet zákazky vo väzbe na predmet zákazky. Splnenie tejto podmienky sa preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, poskytovať služby alebo zhotovovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - podmienka účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy všetkých subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na dodaní alebo zhotovení predmetu zákazky. |
Subdodávatelia, ktorí sa budú podielať na dodaní alebo zhotovení plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, musia mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod. |
V prípade, že zmluva nenadobudne účinnosť podľa vyššie uvedeného, v plnom rozsahu zaniká. |
Požaduje sa osvedčenie/Certifikát o oprávnení na montáž elektroinštalácie a prípojok do elektrickej siete v stoloch. |
Dolnozemská 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
29.11.2016 10:53 — 07.12.2016 10:56
1,00 predmet zákazky
12 003,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2016 11:00
16.11.2016 10:53
16.11.2016 11:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2016 11:30 - Vstupná ponuka | 12 003,19 | € | Cena s DPH |
16.11.2016 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 037,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: