30810710
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky
Štefanovičova 3, Bratislava, 81005, SVK
46979760
SEHOS PLUS s. r. o.
Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK
Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
upratovanie, čistenie, upratovanie administratívnych budov
Služba
1. Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Kvalitné poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v období 6 mesiacov od 1.12.2016 v administratívnej budove s 80 zamestnancami o celkovej upratovacej ploche 2105 m2 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
budova - 4 podlažná (celková upratovacia plocha) | m2 | 2105 | ||
koberce | m2 | 660 | ||
kamenná podlaha, dlažba, linoleum, parkety (chodba, schody, WC) | m2 | 1445 | ||
sociálne zariadenia | ks | 8 | ||
WC misy | ks | 14 | ||
WC pisoáre | ks | 4 | ||
WC umývadlá | ks | 15 | ||
kuchynské linky | m2 | 10 | ||
smetné koše | ks | 92 | ||
parapety okenné vnútorné | m2 | 52 | ||
dvere | ks | 88 | ||
sklenené plochy | m2 | 208 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
umývanie sociálnych zariadení | denne v pracovné dni |
umývanie kuchynských liniek | denne v pracovné dni |
vysypanie smetí zo smetných košov, ich vynesenie, výmena plastových vreciek do odpadkových košov (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) | denne v pracovné dni |
vynesenie sústredeného odpadu do kontajnera vo dvore (dodávka vriec na sústredenie odpadu je zahrnutá v cene za upratovanie) | denne v pracovné dni |
umývanie kabíny výťahu | denne v pracovné dni |
umývanie a vyleštenie skiel vstupných dverí do budovy (2 m2) | denne v pracovné dni |
umývanie podláh nekrytých kobercami vrátane schodísk | denne v pracovné dni |
dopĺňanie papierových utierok do zásobníkov (nie dodávka) | denne v pracovné dni |
dopĺňanie toaletného papiera do zásobníkov (nie dodávka) | denne v pracovné dni |
dopĺňanie tekutého mydla do zásobníkov (nie dodávka) | denne v pracovné dni |
vysávanie kobercov, čistiacich rohoží a drážok dvier výťahovej šachty | 1 krát v týždni |
utretie prachu z nábytku, zariadení, stoličiek a pracovných stolov na voľných miestach (na dosah z podlahy) | 1 krát v týždni |
utretie telefónov, stolných svietidiel a PC | 1 krát v týždni |
utretie parapetných dosiek a horizontálnych častí krytov radiátorov | 1 krát v týždni |
umytie madiel zábradlí | 1 krát v týždni |
ošetrenie a preleštenie povrchu zasadacieho stola v zasadačke na 1. poschodí | 1 krát v týždni |
dôkladné vyčistenie a dezinfekcia sociálnych zariadení (umývadlá, pisoáre, WC misy, zrkadlá, dávkovače a pod.) a kľučiek dverí a miest okolo nich | 1 krát v týždni v piatok; ak bude piatok dňom pracovného pokoja, tak predošlý prac. deň |
utretie, napustenie a vyleštenie vstavanej drevenej linky v sociálnych zariadeniach (sú v nej osadené umývadlá) | 1 krát v týždni |
umytie a dezinfekcia všetkých obkladov v sociálnych zariadeniach | 1 krát za mesiac |
vysávanie čalúneného nábytku | 1 krát za mesiac |
dezinfekcia schodiska a chodieb | 1 krát za mesiac |
umývanie a ošetrenie dverí a zárubní | 1 krát za mesiac |
umytie prachu na skrinkách (nedostupné z podlahy) a na stoličkách | 1 krát polročne |
čistenie osvetľovacích telies | 1 krát polročne |
umytie a napúšťanie drevených dverí a drevených častí dverí v celej ploche | 1 krát polročne |
umytie a vyleštenie sklenených plôch (nie okná) | 1 krát polročne |
čas výkonu služby | v pracovných dňoch od 06,00 hod. do 12,00 hod., mesačné a polročné výkony v pracovných dňoch od 06,00 hod. do 18,00 hod. |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť si na vlastné náklady dopravu na miesto výkonu služby, čistiace a dezinfekčné prostriedky, strojové vybavenie a náradie potrebné pre plnenie predmetu zmluvy a vykonať práce v dohodnutom rozsahu, čase a kvalite, zodpovedajúcej bežnému štandardu upratovacích úkonov. |
2. Dodávateľovi bude cena za službu platená za základe mesačnej fakturácie služieb v sume 1/6 z celkovej hodnoty zákazky |
2.1 Prílohou faktúry je zoznam skutočne poskytnutých služieb vykonávaných na dennej, týždennej a mesačnej báze arovnako za služby poskytnuté 1 x za 6 mesiacov ak v danom mesiaci boli poskytnuté s uvedením jednotlivej miestnosti vobjekte a dátumu poskytnutia danej služby. |
2.2 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanejhodnoty v znení neskorších predpisov. |
2.3 Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu,alebo ak nebude po stránke vecnej či formálnejsprávne vystavená,Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začneplynúť dňom doručenia správne doplnenej alebo prepracovanej faktúry. |
2.4 Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
2.5 Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej preukázaného doručenia Objednávateľovi. |
2.6 Dňom splnenia povinnosti úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
3. Dodávateľ zodpovedá za včasné, riadne a kvalitné poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb a pri plnení predmetu bude postupovať s odbornou starostlivosťou. |
4. Dodávateľ je zodpovedný za dodržiavanie všeobecných záväzných predpisov, technických noriem a podmienok zmluvy,najmä ale nielen ochrany ŽP a nakladania s odpadmi a požiarnej ochrany. |
4.1 Dodávateľ je zodpovedný za čistotu a poriadok v mieste poskytovania služieb; za odstránenie odpadov, ktoré sú výsledkom jeho činností na vlastné náklady; za zamestnancov správajúcich sa podľa legislatívy týkajúcej sa ochrany životného prostredia platnej na území SR. |
4.2 Dodávateľ je zodpovedný za odpady a znečistenie, ktoré vzniknú jeho činnosťou. |
4.3 Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní dodržiavať predpisy o Bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a Protipožiarnej ochrany, ako aj príslušné interné predpisy Objednávateľa. |
4.4 Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní riadiť sa pokynmi oprávnených riadiacich zamestnancov Objednávateľa. |
5. Objednávateľ môže po vzájomnej konzultácii s Dodávateľom požadovať výmenu pracovníka Dodávateľa, ktorý poskytuje konkrétnu službu v prípade, že tento pracovník nevykonáva službu v súlade s požiadavkami Objednávateľa. |
6. Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sa zaväzujú k mlčanlivosti o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedeli v súvislosti s plnením služby. Tento záväzok trvá aj po skončení zmluvného vzťahu. |
7. Pracovníci dodávateľa poskytujúci upratovacie a čistiace služby majú zakázané nahliadať do písomných dokladov Objednávateľa a využívať technické prostriedky Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti je dôvodom pre zmenu pracovníka podľa bodu 5. |
8. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi priestor pre uskladnenie čistiacich prostriedkov a iných nevyhnutných vecí k plneniu povinností podľa zmluvy ako aj miestnosť na prezliekanie pracovníkov Dodávateľa. |
9. Dodávateľ je povinný kontrolovať, či jeho zamestnanci nie sú v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok, či dodržiavajú zákaz fajčenia v priestoroch Objednávateľa, riadne používanie osobných ochranných prostriedkov, ochranných zariadení a ochranných opatrení. |
10. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať realizáciu predmetu plnenia prostredníctvom zodpovednej osoby Objednávateľa, prípadne prostredníctvom inej osoby určenej Objednávateľom. |
11. Dodávateľ pri výkone upratovacích služieb bude mať po celú dobu trvania zmluvy kryté škody poistnou zmluvou Dodávateľa o poistení zodpovednosti za škody. Najneskôr do 7 dní od účinnosti zmluvy Dodávateľ preukáže, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody. |
12. Objednávateľ upozorní Dodávateľa na prípadné nedostatky písomným zápisom v "Knihe závad", ktorá je dostupná Dodávateľovi v budove. |
13. Dodávateľ a jeho pracovníci sú povinní Objednávateľovi bezodkladne oznámiť počas výkonu prác zistené závady, nedostatky a škody na nábytku, zariadeniach, vodovodných inštaláciách v miestach výkonu upratovacích a čistiacich prác. |
14. Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výškach uvedených v bodoch 14.1, 14.2 a 14.3. |
14.1 V hodnote 150 eur v prípade neposkytnutia upratovacích a čistiacich služieb riadne, t. j. v rozsahu predmetu zmluvya včas, t. j. v rozpore s dohodnutým časom plnenia služby, a to za každé porušenie jednotlivo. |
14.2 V hodnote 1000 eur v prípade konania v rozpore s bodom 6, a to za každé porušenie jednotlivo. |
14.3 V hodnote 500 eur v prípade konania Dodávateľa v rozpore s bodom 7, a to za každé porušenie jednotlivo. |
15. Čistenie rôznych povrchov musí byť prevedené odborne s použitím čistiacich prostriedkov a pomôcok vyhovujúcichhygienickým štandardom a zaručujúcich zachovanie kvality čisteného povrchu. |
16. Za podstatné porušenie zmluvy sa rozumejú body 16.1 a 16.2. |
16.1 Porušenie povinnosti poskytovať upratovacie a čistiace služby riadne alebo včas, a to 3 x počas platnosti zmluvy. |
16.2 V prípade porušenia povinnosti mlčanlivosti zo strany Dodávateľa. |
Štefanovičova 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 06:00 — 31.05.2017 18:00
1,00 celok
8 150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2016 14:07
15.11.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2016 14:16 - Vstupná ponuka | 8 149,99 | € | Cena s DPH |
15.11.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 766,56 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: