00606979
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Banskej Bystrici
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97556, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Testovacie prúžky a spotrebný materiál do prístroja Reflotron, priebežná objednávka 2017
Diagnostický spotrebný materiál do prístroja Reflotron
Tovar, Služba
1. Testovacie prúžky a spotrebný materiál do prístroja Reflotron, priebežná objednávka 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Testovacie prúžky a spotrebný materiál do prístroja Reflotron |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Testovací prúžok Reflotron Glucose (balenie obsahuje 30 ks) | balenie | 20 | ||
2. Testovací prúžok Reflotron Triglyceridy (balenie obsahuje 30 kusov) | balenie | 20 | ||
3. Testovací prúžok Reflotron HDL Cholesterol (balenie obsahuje 30 kusov) | balenie | 20 | ||
4. Testovací prúžok Reflotron Celkový Cholesterol (balenie obsahuje 30 kusov) | balenie | 20 |
Názov |
Plnenie predmetu zákazky zahŕňa dopravu na miesto plnenia, do sídla objednávateľa. |
Faktúra za dodanú časť predmetu plnenia musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky, celkovú cenu dodanej položky, celkovú cenu za dodanie osobitne požadovaného množstva položiek - časti predmetu zmluvy |
Dátum expirácie nesmie byť kratší ako 6 mesiacov od dodania tovaru |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Súťažené množstvo je maximálne množstvo celkovej objednávky a môže byť čerpané viacerými čiastkovými objednávkami v priebehu a do konca roka 2017. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 09:00 — 31.12.2017 15:00
1,00 Kompet
3 827,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2016 15:48
14.11.2016 12:00
14.11.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2016 10:12 - Vstupná ponuka | 3 826,60 | € | Cena s DPH |
14.11.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 820,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: