• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2016 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2016 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2016 12:15

Detail zákazky Z201638464

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2016 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2016 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2016 12:15

Základné údaje

Z201638464

OF-103004

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2686781

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

31352839

PRAGOLAB s.r.o.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profylaktika a nastavenie plynového chromatografu s Fourierovou transformáciou GC/FTIR

profylaktika, nastavenie

  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profylaktika a nastavenie plynového chromatografu s Fourierovou transformáciou GC/FTIR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profylaktika a nastavenie plynového chromatografu s Fourierovou transformáciou GC/FTIR ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie kompletnej prehliadky a kontroly funkčnosti jednotlivých častí zariadenia (plynový chromatograf Trace, FID detektor, SSL injektor, AI3000, PC data stanica, FTIR spektrometr Thermo Nicolet, Spektrotest PLU) 1 ks
Vystavenie protokolu o vykonaní profylaktickej kontroly 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Prehliadku a nastavenie plynového chromatografu s Fourierovou transformáciou GC/FTIR sa požaduje vykonať v zmysle doporučení výrobcom zariadenia - THERMO ELECTRON CORPORATION.
Požaduje sa predložiť kópiu platného certifikátu/osvedčenia o odbornom zaškolení servisného technika, ktorý bude vykonávaťpožadované služby, vydaný výrobcom zariadenia. Kópiu tohto osvedčenia predloží poskytovateľ kontaktnej osobe objednávateľa do2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Poskytovateľ po poskytnutí služby vyhotoví servisný zápis s uvedením všetkých nákladov súvisiacich s realizáciou služby.
Požaduje sa, aby celková cena služby (cena s DPH) zahŕňala všetky náklady poskytovateľa, ktoré vzniknú v súvislosti s realizácioupredmetu zákazky.
Požaduje sa, aby poskytovateľ vyrozumel o termíne poskytnutia služby kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dnipred jej realizáciou. Požaduje sa poskytnúť službu v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa 8.00 - 14.00 hod., resp. vtermíne dohodnutom s kontaktnou osobou objednávateľa.
Požaduje sa, aby boli vo faktúre uvedené jednotkové ceny za materiál a servisné úkony.
Fakturačná adresa bude poskytovateľovi upresnená elektronicky po uzavretí zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatnéporušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 1606 Nováky pracovisko Pod horou 1, Zemianske Kostoľany, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

21.11.2016 08:00 — 30.11.2016 14:00

1,00 celok

1 740,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2016 11:57

14.11.2016 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 344
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2016 11:27 - Vstupná ponuka 1 740,00 € Cena s DPH
10.11.2016 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 740,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS