30845301
Slovak Business Agency
Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK
35685018
WBI, s.r.o.
Žižkova 42, Bratislava, 81102, SVK
Servis a podpora informačného systému Microsoft Dynamics Navision (NAV)
servis, podpora, prechod na vyššiu verziu NAV, Microsoft Dynamics
Služba
1. Servis a podpora informačného systému Microsoft Dynamics Navision (NAV)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV nasadeného a používaného v podmienka verejného obstarávateľa (Objednávateľa) vrátane vykonania prechodu informačného systému Microsoft Dynamics NAV 4 na vyššiu verziu Microsoft Dynamics NAV 2016 a jej implementácia podľa špecifických požiadaviek verejného obstarávateľa (Objednávateľa). |
V súčasných podmienkach verejný obstarávateľ (Objednávateľ) disponuje aplikačným programovým vybavením (ďalej aj "APV") - súborom modulov systému Microsoft Dynamics NAV (Navision) v.4.00, SK-ZA-032-63HMO-K. |
Poskytovanie služieb bude realizované prostredníctvom vzdialeného pripojenia a konzultácií medzi Objednávateľom a Dodávateľom, v prípade potreby spojené s osobnou konzultáciou a to zároveň za podmienky, že poskytnutím služieb podľa tejto Zmluvy nedôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV. Miestom poskytnutia služieb môžu byť aj priestory Objednávateľa, prípadne iné priestory určené Objednávateľom. |
Na účely poskytovania servisného zásahu podľa stupňa závažnosti sú definované nasledovné typy požiadaviek / priorít: havarijná, urgentná, vysoká, štandardná. Typy požiadaviek/priorít určuje Objednávateľ. |
Dodávateľ je povinný poskytovať servis APV nasledujúcou formou riešení problematických stavov pri používaní APV: a) telefonická konzultácia k používaniu APV, b) osobná konzultácia k používaniu APV, c) oprava chybnej funkčnosti APV - hlásenie prostredníctvom Helpdesku Dodávateľa. |
Rozvoj APV je možný nasledovnými spôsobmi: a) telefonická konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, b) osobná konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, c) tvorba a úprava tlačových zostáv a elektronických formulárov podľa zadania Objednávateľa, d) tvorba a úprava programových objektov podľa zadania Objednávateľa, e) Dodávateľ zabezpečí na základe žiadosti Objednávateľa jednu (1) ročnú kontrolu stavu APV, f) implementácia, konzultácie a školenia k vyššej verzii APV. |
Počas trvania zmluvy Dodávateľ sprístupní oprávnením osobám Objednávateľa službu "Helpdesk" Dodávateľa, telefonickú a e.mailovú komunikáciu s oprávnenými osobami, pracovníkmi technickej podpory Dodávateľa, ktorí budú zodpovední za riešenie požiadaviek Objednávateľa. |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. |
Ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie musí spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné služby a podpora (rozsah) | hod./mesiac | 10 | ||
Dĺžka poskytovania servisných služieb a podpory | mesiac | 12 | ||
Doba odozvy - priorita požiadavky "Havarijná" do | hod. | 8 | ||
Doba odozvy - priorita požiadavky "Urgentná" do | hod. | 48 | ||
Doba odozvy - priorita požiadavky "Vysoká" do | týždeň | 1 | ||
Doba odozvy - priorita požiadavky "Štandardná" do | týždeň | 2 | ||
Doba odozvy - telefonická konzultácia do | hod. | 8 | ||
Ročná kontrola stavu APV | hodnota / rok | 1 | ||
Implementácia a prechod Microsoft Dynamics NAV | verzia | NAV 2016 | ||
Prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV | hod./mesiac | 5 | ||
Pracovná doba (pracovné dni) | hod. | 9,00 | 17,00 | |
Ročný upgrade poplatok | ks | 1 | ||
Zaškolenie (max. 5 osôb) | hod. | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavka "Havarijná" | APV nie je použiteľné vo svojich základných funkciách, vyskytuje sa funkčná chyba znemožňujúca činnosť APV alebo zmena externého alebo interného prostredia spôsobuje nepoužiteľnosť APV. |
Požiadavka "Havarijná" | Tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca. |
Požiadavka "Urgentná" | Činnosť APV je vo svojich funkciách degradovaná alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV tak, že tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo |
Požiadavka "Urgentná" | povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca. |
Požiadavka "Vysoká" | Niektoré funkcie APV pracujú obmedzene alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV, |
Požiadavka "Vysoká" | pričom toto obmedzenie nemožno považovať za také, ktoré môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo jeho povinnosti vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte kratšom ako 1 mesiac. |
Požiadavka "Štandardná" | Chyba APV do určitej miery komplikuje využitie APV alebo neumožňuje ich plnohodnotné využitie alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV, |
Požiadavka "Štandardná" | ktorá však nemôže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo jeho povinnosti vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov |
MS Dynamics NAV 2016 | kompletné softvérové riešenie plánovania podnikových zdrojov, podpora procesov z oblasti riadenia financií, plánovania nákladov, reportovacie nástroje. |
MS Dynamics NAV 2016 | - vypracovanie rozdielovej analýzy medzi existujúcou verziou a funkčnosťou v MS Dynamics NAV 4.0 a novou verziou (aktuálne MS Dynamics NAV 2016 ). |
MS Dynamics NAV 2016 | - definovať reporty, ktoré v súčasnosti verejný obstarávateľ (Objednávateľ) používa a ich naprogramovanie aj pre verziu NAV 2016. |
MS Dynamics NAV 2016 | - zmeny oproti štandardu MS Dynamics NAV 2016 budú prenesené z existujúceho systému, tzv. merge rozdielnych funkčností (programátorske služby) |
MS Dynamics NAV 2016 | - údaje z existujúceho systému budú prenesené do novej verzie – najskôr testovacia migrácia - požadované reporty naprogramovať nanovo v novej verzii |
MS Dynamics NAV 2016 | - funkčnosť nového systému MS Dynamics NAV 2016 bude predtestovaná Dodávateľom upgrade |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb v rozsahu max. 8 hodín / osoba, celkovo max. 40 hodín. |
Cena za poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV (ďalej aj "Služby") je stanovená ako paušálny mesačný poplatok počas obdobia trvania zmluvy (celkom 10 hodín mesačne bez straty času na ceste). Paušálny mesačný poplatok bude vyúčtovaný na základe faktúry vždy do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli Služby poskytované. |
V prípade nevyčerpania rozsahu Služieb v rámci kalendárneho mesiaca (celkom 10 hodín mesačne bez straty času na ceste), nevyčerpané hodiny budú prenesené do ďalšieho kalendárneho mesiaca v rámci kalendárneho štvrťroka. |
V prípade prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV (celkom 5 hodín mesačne bez straty času na ceste), cena za prečerpané hodiny bude vyúčtovaná na základe faktúry vždy do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli Služby poskytované. |
Cena za poskytnutie / vykonanie prechodu informačného systému Microsoft Dynamics NAV 4 na vyššiu verziu Microsoft Dynamics NAV 2016 podľa špecifických požiadaviek verejného obstarávateľa (Objednávateľa) bude vyúčtovaná a uhradená na základe faktúry po riadnej implementácii APV a akceptácii nového systému zo strany verejného obstarávateľa (Objednávateľa) a vyslovení záveru o súlade s Rozdielovou Analýzou a zavedenými internými procesmi Objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vykonať migráciu dát všetkých dát po akceptácii funkčnosti nového systému podľa predchádzajúceho bodu, a to v určený deň (piatok). Migráciu dát Dodávateľ vykoná počas dní pracovného pokoja (sobota, nedeľa). |
Ročný upgrade poplatok bude fakturovaný 1x (jedenkrát) ročne vždy k výročiu generovania licencie a podľa podmienok spoločnosti Microsoft. |
Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to v nasledovnom rozsahu: 1. Paušálny mesačný poplatok vyčíslený za 1 (jeden) mesiac a 12 (dvanásť) mesiacov; 2. Cena za Služby nad rámec paušálneho mesačného poplatku vyčíslený za 1 (jeden) mesiac a 12 (dvanásť) mesiacov; 3. Cena za poskytnutie / vykonanie prechodu informačného systému Microsoft Dynamics NAV 4 na vyššiu verziu Microsoft Dynamics NAV 2016; 4. Cena za uhradenie ročného upgrade poplatku k výročiu generovania licencie za 1 (jeden) rok. |
Celková cena predmetu Zmluvy je stanovená ako súčet cien podľa položiek 1. až 4. aktualizovaného rozpočtu Dodávateľa na celé obdobie trvania zmluvy. |
Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľom, vrátane náležitostí a príloh stanovených touto Zmluvou a Všeobecnými zmluvnými podmienkami. |
Dodávateľ do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa na implementáciu produktu Microsoft Dynamics Navision, resp. ekvivalent tohto dokladu. |
Poskytnutie služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom, v dôsledku ktorých by došlo k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV, predstavuje porušenie Zmluvy podstatným spôsobom. |
V prípade, ak v dôsledku poskytnutia služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom dôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 % z celkovej ceny predmetu Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety Objednávateľovi, a to najneskôr do 15 dní po doručení písomnej výzvy Objednávateľa na jej úhradu. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý. Poskytnutie služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom, v dôsledku ktorých by došlo k nesprávnemu zobrazovaniu, vyhodnocovaniu a/alebo extrahovaniu údajov, predstavuje porušenie Zmluvy podstatným spôsobom. |
V prípade, ak v dôsledku poskytnutia služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom dôjde k nesprávnemu zobrazovaniu, vyhodnocovaniu a/alebo extrahovaniu údajov, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30 % z celkovej ceny predmetu Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety Objednávateľovi, a to najneskôr do 15 dní po doručení písomnej výzvy Objednávateľa na jej úhradu. |
Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý. Pre odstránenie pochybností, o nesprávne zobrazenie, vyhodnocovanie a/alebo extrahovanie údajov sa nejedná vtedy, ak toto bolo spôsobené nesprávnym zadaním vstupných údajov Objednávateľom a/alebo používaním APV Objednávateľom v rozpore s pravidlami používania, s ktorými bol Objednávateľ oboznámený. |
Karadžičova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 00:00 — 01.01.2017 00:00
12,00 mesiac
45 126,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2016 13:27
15.11.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2016 11:31 - Vstupná ponuka | 42 030,00 | € | Cena s DPH |
11.11.2016 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 726,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: