00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31690378
Cofin, a.s.
Hájnova 7120/30 , Ľubotice, 08006, SVK
Kalendáre a diáre na rok 2017
grafický návrh, tlač, nástenný kalendár, stolový kalendár, diár
Tovar, Služba
1. Kalendáre a diáre na rok 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
kalendáre a diáre na rok 2017 reprezentujúce a propagujúce objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1. - Nástenný kalendár na rok 2017 | ks | 100 | ||
1.1 výška | mm | 430 | 663 | |
1.2 šírka | mm | 295 | 315 | |
1.3 počet listov | list | 12 x 3 | ||
1.4 reklamná potlač vrchná časť kalendára – výška x šírka | mm | 183 x 295 | ||
1.5 reklamná potlač spodná časť kalendára – výška x šírka | mm | 60 x 295 | ||
Položka č. 2. - Stolový pracovný kalendár na rok 2017 | ks | 700 | ||
2.1 výška | mm | 125 | 155 | |
2.2 šírka | mm | 250 | 300 | |
Položka č. 3. - Diár pre rok 2017 | ks | 100 | ||
3.1 formát | formát | A5 | ||
3.2 počet strán | list | 352 | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1. - Nástenný kalendár na rok 2017 | Trojmesačný nástenný kalendár biely, s menným kalendáriom, s aktuálnym mesiacom v strede, farba písma modrá |
Položka č. 1. - Nástenný kalendár na rok 2017 | Názvy dní a mesiacov sú uvedené v slovenskom, českom, maďarskom, anglickom, nemeckom jazyku |
Položka č. 1. - Nástenný kalendár na rok 2017 | vrchná časť: Reklamná potlač vrchná časť - grafické spracovanie 2017 modrou farbou, tvrdý kartónový papier bielej farby, nerecyklovaný papier |
Položka č. 1. - Nástenný kalendár na rok 2017 | spodná časť: tvrdý kartónový papier, bielej farby, nerecyklovaný papier, potlač plne farebného loga umiestnená v strede |
Položka č. 2. - Stolový pracovný kalendár na rok 2017 | Pracovný kalendár s špirálovou väzbou, slovenské stĺpcové týždenné kalendárium so slovenskými menami, s hodinovým delením, so štátnymi sviatkami v SR, s trojmesačným prehľadom pri každom týždni |
Položka č. 2. - Stolový pracovný kalendár na rok 2017 | Na stojane v strede kalendára umiestnená reklamná potlač plnofarebného loga |
Položka č. 3. - Diár pre rok 2017 | Denný diár, formátu A5, na obale v hornej tretine uvedený rok 2017 a plnofarebná potlač loga o rozmere 30x60 mm umiestnený spodnej časti obalu diára v pravom rohu |
Položka č. 3. - Diár pre rok 2017 | Tuhá väzba, penová výplň dosky diára, poťahový materiál- koženka modrej farby. Kalendárium so slovenskými menami, názov mesiaca, dňa, týždňa v slovenčine. V spodnej časti každej strany mal |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Od úspešného uchádzača požadujeme predložiť jednotlivé vzorky na odsúhlasenie pre dodaním celkového počtu kusov. |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane grafického vyhotovenia, prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ do 2 dní od predloženia emailového a telefonického kontaktu osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky e-mailom zašle logo v dostatočnej kvalite na spracovanie. |
Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky, dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. Finálne odsúhlasenie podkladov pre tlač kalendárov musí byť potvrdené písomne e- mailom s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Celý predmet zmluvy bude dodaný jednorazovo v plnom počte kusov. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jejpreukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo ak bude obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni preukázateľného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry do sídla objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie je potvrdený aodsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2016 14:00
900,00 ks
1 601,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2016 09:21
14.11.2016 10:00
14.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2016 09:55 - Vstupná ponuka | 1 600,99 | € | Cena s DPH |
09.11.2016 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 596,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: