17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Laserove čierno-biele tlačiarne s 1 podavačom-9ks, laserove čb. tlačiarne s 2 podavačmi- 12ks, USB kábel prepojovací-21ks
tlačiarne, kábel
Tovar, Služba
1. Laserove čierno-biele tlačiarne s 1 podavačom-9ks, laserove čb. tlačiarne s 2 podavačmi- 12ks, USB kábel prepojovací-21ks
|
|
---|---|
Funkcia |
tlač dokumentácie formát A4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserové čb. tlačiarne s 1 podávačom | ks | 9 | ||
Laserové čb. tlačiarne s 2 podávačmi | ks | 12 | ||
USB kábel prepojovací | ks | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačiarne čiernobiele s jedným podávačom papiera - 9 ks: | |
1.rozlíšenie tlače: min. 600x600 dpi | |
2.procesor: min 266 MHz | |
3.vstupný zásobník papiera na150 listov/A4/,výstupný zásobník 100 listov | |
4.vnútorná pamäť: min 2MB RAM | |
5.pracovné využitie: min. 5000 strán/A4/1m | |
6.odporúčaný mesačný objem: až 1500 strán /A4 | |
7.možnosť repasácie tonera cartridge Black | |
8. prvá strana menej ako za 8,5 sec | |
9.použiteľný papier: od 60 do 163 g/m2 | |
10.veľkosť papiera: A4,A5,A6, | |
11.pripojiteľnosť pod OS: XP, Win Vista, Win7 cez USB 2.0 | |
12.technológia: LaserJet, rýchlosť tlače až 18 strán/mi | |
13.možnosť obojstrannej tlače - ručne | |
14.možnosť použiť vysúťažené tonery CE 285A, ktoré odpovedajú tlačiarni HP1102, alebo jej ekvivalentom. | |
Tlačiarne čiernobiele s dvomi podávačmi papiera – 12 ks: | |
1. až 12. rovnaké | |
13.vstupný zásobník 150 listov plus prioritný podávač na 10 listov | |
14.možnosť použiť vysúťažené tonery CE 285A, ktoré odpovedajú tlačiarni HP1102W, alebo jej ekvivalentom. | |
USB kábel prepojovací – maximálna dĺžka 1,8 m - 21 ks |
Názov |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa nástup na servis do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 20 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 /b ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi/ |
- faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
-Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 7 pracovných dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Sankcie: |
- v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- od kupujúceho úroky z omeškania v zmysle aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania stanovená podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Zodpovednosť za vady : |
a)Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
b)Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči kupujúcemu, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od dohody. |
d) Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy v prípade : |
- Ostatných podstatných porušení zmluvných povinností upravených v tejto zmluve a v ustanoveniach Obchodného zákonníka |
Zariadenia ,ktoré sú predmetom zmluvy musia byť dodané nové, nepoužívané, nerepasované |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku a predloží objednávateľovi typové označenie ponúkaného tovaru a to do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Upresnenie |
Záruka a servis | Minimálne 24 mesiacov |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
25.11.2016 10:00 — 23.12.2016 10:00
42,00 Laser. čb. tlačiarne s 1 a 2 podávačmi ,USB kábel
1 938,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2016 09:56
15.11.2016 10:00
15.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2016 15:36 - Vstupná ponuka | 1 799,98 | € | Cena bez DPH |
09.11.2016 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 799,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: