31193897
OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb
Ul. slobody 19B, Komárno, 94501, SVK
36491799
JASTA Slovakia, s.r.o.
Orechová 3, Prešov, 08001, SVK
Nemocničná bielizeň - Posteľné plachty
plachta
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nemocničná bielizeň - Posteľné plachty
|
|
---|---|
Funkcia |
Posteľná nemocničná bielizeň: |
- doplnenie opotrebovaných kusov |
- zabezpečenie hygienickej starostlivosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plachta | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiálové zloženie | 100 % bavlna |
rozmer | 150 x 220 cm |
farba | biela |
minimálna plošná hmotnosť | 180 g/m² ± 5 % podľa STN EN 12127 |
minimálna pevnosť v ťahu o/ú | 400/300 N podľa STN EN ISO 13934-1 |
zmena rozmerov po praní pri 95 °C | max. - 3/5 % podľa STN EN 25077, STN EN 6330 |
dostava na 10 cm | požadovaná hodnota 236/236 |
väzba | plátnová |
ponúkaný tovar musí byť stálofarebný aj po opakovanom praní | |
použité tkaniny musia byť chlóru odolné | |
textílie musia zodpovedať norme | STN EN 80042 Textílie v zdravotníctve |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom,pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY a VZORKY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť : |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi a/alebo vzorkami, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzavretia kúpnej zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY a VZORKY - Nemocničná bielizeň - Posteľné plachty". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Originál, resp. úradne overenú kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
3. Prospektový materiál k produktu |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v OF, |
- prospektový materiál musí byť preložený do slovenského jazyka. |
4. Originál alebo úradne overenú kópiu Certifikátov a protokolov o skúškach podľa STN P ENV 14237:2003 Textílie pre zdravotníctvo, vystavené akreditovaným certifikačným orgánom, prípadne iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie. |
5. Originál alebo úradne overenú kópiu platného certifikátu OEKO TEX Standard 100, prípadne iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie. |
6. Originál alebo úradne overenú kópiu Materiálových listov na materiál, z ktorého bude zhotovená položka predmetu zmluvy, a z ktorého je zrejmé splnenie podmienok uvedených v predmete zákazky, potvrdenú výrobcom materiálu. |
7. Funkčná vzorka ponúkaného produktu v počte minimálne 5 ks za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. |
- predložené vzorky musia byť overené a zapečatené akreditovaným certifikačným orgánom, ktorý zároveň vystaví protokol, v ktorom vyhodnotí zhodu predložených vzoriek, označenia vzoriek a symbolov ošetrovania s požadovanými parametrami. |
8. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
===================================================================================== |
9. Dodávateľom predložené doklady a vzorky objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje poskytovanie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa dodanie tovaru: |
2.1 do 15 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
2.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
2.3 v čase od 09:00 hod. do 14:00 hod., |
2.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti kúpnej zmluvy), |
2.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy |
2.6 V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený), |
3. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
4. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
5. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
6. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
7. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 7. tejto časti OF. |
8. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 48 hodín od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. |
9. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
10. Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
11. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
12. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
13. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ul. slobody 19 B, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
01.12.2016 00:00 — 14.12.2016 00:00
500,00 ks
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2016 16:20
15.11.2016 14:00
15.11.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2016 13:59 - Vstupná ponuka | 2 748,00 | € | Cena s DPH |
15.11.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 748,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: