31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
31340954
TRIGON PLUS s.r.o.
Goralská 40/2281, Bratislava, 85101, SVK
Bezdrôtový systém na monitorovanie a záznam teploty
monitoring, záznam, teplota, vlhkosť, bezdrôtová komunikácia
Tovar, Služba
1. Bezdrôtový systém na monitorovanie a záznam teploty
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitoring teplôt laboratórnych chladničiek a mrazničiek |
Bezdrôtový systém na monitorovanie a záznam hodnôt teploty, vlhkosti, prípadne iných veličín |
Bezdrôtová komunikácia v pásme voľnej frekvencie s voliteľnou frekvenciou |
Plne flexibilné komponentové riešenie s možnosťou rozširovania v budúcom období |
Podpora požiadaviek HACCP, ISO, GLP, GMP |
Rádiový dosah snímačov min. 300 m vo voľnom priestore |
Napájanie snímačov lítiovými batériami so životnosťou cca 24 mesiacov (v závislosti od intervalov záznamu) |
Nastaviteľný interval záznamu v rozsahu 1 sekunda až 90 minút |
Kapacita internej pamäte pre uloženie min. 20.000 hodnôt (záznam cca po dobu 24 mesiacov pri intervale záznamu 1 hodina) |
Akustická a vizuálna signalizácia alarmu |
Voliteľná indikácia alarmu SMS, telefonickým hlásením a pod. |
Možnosť doplnenia o monitoring transportných boxov |
Súčasťou musí byť programové vybavenie pre zobrazenie na obrazovke PC, monitrovanie a vyhodnotenie nameraných údajov, s možnosťou grafického a tabuľkového zobrazenia, výpočet rôznych štatistických údajov, automatické ukladanie do databázy a prehľadné zobrazenie jednotlivých meracích zariadení. |
Možnosť upfradu softveru na kompatibilitu FDA (CFR21 Part 11). |
Súčasťou dodávky musí byť výbava a príslušenstvo v zmysle technickej špecifikácie (snímače, sondy, modem, modul alarmu, softvér, držiaky na uchytenie jednotlivých komponentov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2-kanálový snímač teploty pre chladiaci/mraziaci box | ks | 2 | ||
1-kanálový snímač teploty pre chladiaci/mraziaci box | ks | 4 | ||
teplotná sonda | ks | 8 | ||
presnosť zobrazenia teploty | °C | 0,1 | ||
presnosť hlásenia chybového stavu | °C | 0,5 | ||
USB modem | ks | 1 | ||
Alarmový modul | ks | 1 | ||
Softvér | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky a vrátane kompletnej inštalácie, rozmiestnenie snímačov, zavedenie snímačov do chladiacich a mraziacich boxov, naprogramovanie softvéru a snímačov, otestovanie a vyladenie systému. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti. |
Zaškolenie požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu + zaškolenie obsluhy +akreditovaná kalibrácia s vystavením kalibračných listov z akreditovaného laboratória. |
Zabezpečenie servisnej činnosti počas záručnej a pozáručnej doby autorizovaným servisom. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je bezdrôtový systém na monitorovanie a záznam teploty podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Dodávané zariadenie musí byť nové, nepoužívané a nerepasované. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar a poskytnuté služby sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Predmet sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly a odskúšania funkcií, potvrdí prevzatie predmetu na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, predmet neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady predmetu odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Termín dodanie je dohodnutý najneskoršie do 6 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokoluoprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
V prípade, že dodávateľ je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, objednávateľ má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) prospektový materiál k dodávanému systému v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt bezdrôtového systému na monitorovanie a záznam teploty tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) manuál (návod na obsluhu a údržbu systému) v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, |
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (napr. CE certifikát, vyhlásenie o zhode, ŠUKL a pod.), |
d) kalibračný list z akreditovaného laboratória, |
e) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH, |
f) úradne overený platný doklad oprávnený podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. živnostenský list), ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci dodávateľa na dodanie požadovaného predmetu zákazky, |
g) certifikát o zaškolení servisného technika na vykonávanie záručného a pozáručného servisu a opráv systému, |
h) Certifikát servisného technika o školení na produkt. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi žiadna záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzjúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v uzavretej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a následné vypovedanie platnosti zmluvy. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 18. 04. 2016, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňanasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.12.2016 15:00 — 23.12.2016 12:00
2,00 súbor
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2016 08:54
29.11.2016 15:00
29.11.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2016 20:20 - Vstupná ponuka | 4 950,00 | € | Cena bez DPH |
29.11.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 947,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: