36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
35787201
SATUR TRAVEL a.s.
Miletičova 1, Bratislava, 82472, SVK
Komplexné zabezpečovanie leteniek, ubytovania a s tým súvisiacich služieb spojených s cestovnými výdavkami na zahraničných pracovných cestách
letenky, ubytovanie, doprava
Služba
1. Komplexné zabezpečovanie leteniek, ubytovania a s tým súvisiacich služieb spojených s cestovnými výdavkami na zahraničných pracovných cestách
|
|
---|---|
Funkcia |
Efektívne poskytovanie služieb na zabezpečenie leteckej prepravy osôb, ubytovania a služieb s tým súvisiacich pri zahraničných pracovných cestách Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Spiatočná letenka na trase: Destinácia "A" - Destinácia "B" | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POČET KUSOV JEDNOTLIVÝCH POLOŽIEK: | predpokladaný, nie záväzný |
POŽIADAVKY NA SPIATOČNÚ LETENKU na trase: Destinácia "A" - Destinácia "B": | |
- let: | priamy |
- trieda: | 2. trieda (Economy Cass) / 1. trieda (Business Class) v prípade požiadavky objednávateľa |
- destinácia "A": | Viedeň, Bratislava |
- destinácia "B": | Brusel, Aalborg, Billund, Kodaň, Berlín, Helsinki, Turku, Mníchov, Valencia, Londýn, Varšava, Belehrad a iné.... |
POŽIADAVKY NA UBYTOVANIE: | |
- trieda: | min. 4* hotel (resp. podľa požiadavky Objednávateľa) |
- stravovanie: | raňajky v cene ubytovania /v prípade nemožnosti zabezpečiť raňajky je potrebné odôvodniť prečo/ |
Názov |
1. ROZSAH POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB V ZMYSLE ZMLUVY |
1.1 ZABEZPEČENIE LETENIEK v požadovanej kvalite, rozsahu a najvýhodnejšej cene, odporučenie trasy a ich doručovanie v termínoch a na miesta určené Objednávateľom. |
1.2 ZABEZPEČENIE UBYTOVANIA v požadovanej lokalite a v požadovanej kvalite hotelového štandardu. |
2. TECHNICKÉ A KVALITATÍVNE CHARAKTERISTIKY POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB |
2.1 LETENKY |
2.1.1 Výber a okamžitá rezervácia leteniek a nadväzujúcich služieb podľa požiadaviek Objednávateľa globálnymi distribučnými systémami Amadeus a Galileo (resp. "ekvivalenty") s možnosťou rôznych kombinácií. |
2.1.1.1 Okamžité rezervácie /rezervačné systémy – možnosť kombinácií, v prípade poruchy jedného rezervačného systému – operatívne reagovať, v prípade potreby možnosť meniť dátumy odletov, zmeny tried a pod./. |
2.1.2 Doručenie leteniek (aj expresne zabezpečovaných) na adresu Objednávateľa alebo elektronicky (operatívnosť). |
2.1.3 Zabezpečenie zmien v rezerváciách leteniek a stornovanie vystavených leteniek a dokladov, ako aj ich refundáciu, v súlade s podmienkami jednotlivých dopravcov a na základe požiadaviek Objednávateľa. |
2.1.4 Pri poruche jedného rezervačného systému – operatívne reagovať, v prípade potreby možnosť meniť dátumy odletov, odchodov spojov, zmeny tried a pod.. |
2.1.5 Zabezpečenie možnosti výberu z minimálne 3 ponúk (ak sú k dispozícií) v požadovanej kvalite a v lehote určenej Objednávateľom v požiadavke, pričom lehota nesmie byť kratšia ako jedna pracovná hodina od doručenia požiadavky Objednávateľa. |
2.1.6 Zabezpečenie víz (vstupných, tranzitných) vrátane doručenia formulárov potrebných na predloženie vstupných /tranzitných víz. |
2.1.7 Zabezpečenie a administrovanie bonusového systému nalietaných míľ (napr.„Partner plus benefit“). |
2.2 UBYTOVANIE |
2.2.1 Zabezpečenie ubytovania v požadovanej lokalite a v požadovanej kvalite hotelového štandardu. |
2.2.2 Zabezpečenie zmien v rezerváciách ubytovania, stornovanie ubytovania a dokladov súvisiacich s ubytovaním, ako aj ich refundáciu, v súlade s podmienkami jednotlivých ubytovacích zariadení a na základe požiadaviek Objednávateľa. |
2.2.3 Predpoklad v krajinách EÚ, mimo krajín EÚ na európskom kontinente a v špecifických prípadoch aj mimo Európy. |
2.2.4 Zabezpečenie možnosti výberu z minimálne 3 ponúk (ak sú k dispozícií) v požadovanom štandarde a v lehote určenej Objednávateľom v požiadavke, pričom lehota nesmie byť kratšia ako jedna pracovná hodina od doručenia požiadavky Objednávateľa. |
3. SPÔSOB STANOVENIA CELKOVEJ ZMLUVNEJ CENY |
3.1 Celková cena za poskytované služby bude stanovená ako súčet: |
3.1.1 Celkovej ceny za ubytovanie počas celého trvania zmluvy, ktorá predstavuje hodnotu 20 000 EUR (ako konštantná hodnota pripočítaná k celkovej cene za letenky). |
3.1.2 Celkovej ceny za spiatočné letenky (CCL) uvedenej v bode 3.1.2.1 Osobitných požiadaviek na plnenie, pričom cena letenky musí zodpovedať aktuálnym cenám na trhu v čase predkladania ponuky, čo dodávateľ preukáže výpisom jednotkovej ceny letenky z rezervačného systému pri vykonaní nezáväznej rezervácie v súlade s bodom 3.1.2.3 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
3.1.2.1 Celková cena za letenky (CCL) = (Celková konečná cena spiatočnej letenky (Economy Class) v EUR z nezáväznej rezervácie) x (Predpokladané množstvo spiatočných leteniek uvedených v Položke č.1 v technickej špecifikácii predmetu zákazky) |
3.1.2.2 Celková konečná cena spiatočnej letenky v EUR z nezáväznej rezervácie zahŕňa najmä cenu letenky, letiskové poplatky, palivové poplatky, vystavenie a doručenie letenky, náklady na rezerváciu letenky, sprostredkovateľské poplatky, poplatky za batožinu, poplatok za check in, prípadne iné poplatky, ktoré sa nevyhnutne viažu na letenku. |
3.1.2.3 Uchádzač zrealizuje nezáväznú rezerváciu 1 kusu spiatočnej letenky (Economy Class) systémom Galileo alebo zodpovedajúcim ekvivalentom rezervačného systému alebo iným dokladom potvrdzujúcim vykonanú nezáväznú rezerváciu leteniek (napr. potvrdenie leteckej spoločnosti o uskutočnení nezáväznej rezervácie leteniek) podľa nasledovných podmienok: |
a) Miesto odletu: Viedeň (Rakúsko, Vienna Intl Arpt) |
b) Miesto príletu: Brusel (Belgicko, BRU Brussels National Arpt) |
c) Termín odletu z Viedne do Bruselu: v siedmy deň po lehote (termíne) na predkladanie ponúk |
d) Termín návratu z Bruselu do Viedne : v nasledujúci deň |
e) priamy let (bez prestupov) |
f) počet osôb: 1 dospelý |
g) príručná batožina 1ks, bez podpalubnej batožiny, bez poistenia |
h) termín vykonania nezáväznej rezervácie musí byť aktuálny ku vzťahu termínu na predkladanie ponúk |
3.1.2.4 Nezáväzná rezervácia letenky na účely verejného obstarávania znamená, že verejný obstarávateľ na základe tejto rezervácie nebude vyžadovať zabezpečenie leteckej prepravy a uchádzač na jej základe nebude verejnému obstarávateľovi poskytovať plnenie. |
4. DOBA PLATNOSTI ZMLUVY |
4.1 Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do vyčerpania jej finančného limitu. |
4.2 Pred uplynutím doby uvedenej v bode 4.1 Osobitných požiadaviek na plnenie možno zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy v súlade s Čl. XVIII Ukončenie zmluvy - 2. ČASŤ: „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
5. CENA, PLATOBNÉ PODMIENKY A FAKTURÁCIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že ceny leteniek a ostatných služieb budú dohodnuté v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
5.2 Cena poskytovaných služieb v zmysle zmluvy musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase poskytovania služby, zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu tejto zmluvy a musí byť prekonzultovaná s kontaktnou osobou objednávateľa, pričom: |
a) Cena letenky zahŕňa: cenu letenky, letiskové poplatky, palivové, bezpečnostné, resp. iné poplatky určené a účtované jednotlivými leteckými spoločnosťami vzťahujúcimi sa na konkrétnu tarifu a konkrétny let, storno poplatky, poplatky za zmenu, odplatu za služby Dodávateľa v rámci poskytovaných služieb špecifikovaných v bode 2.1. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
b) Cena ubytovania zahŕňa: cenu za ubytovanie v príslušnom štandarde min 4* alebo v štandarde podľa požiadavky Objednávateľa, resp. iné poplatky určené a účtované jednotlivými ubytovacími zariadeniami vzťahujúcimi sa na konkrétnu ubytovaciu službu, storno poplatky, poplatky za zmenu, odplatu za služby Dodávateľa v rámci poskytovaných služieb špecifikovaných v bode 2.2 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
5.3 Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Dodávateľovi za poskytované služby a poskytnuté plnenie cenu, dohodnutú zmluvnými stranami pri konkrétnych objednávkach služieb. |
5.4 Dodávateľ vystaví daňový doklad – faktúru po poskytnutí služby (pozn.: poskytnutím služby sa rozumie posledný deň termínu plnenia predmetu objednávky). Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ nie je povinný platiť zálohy alebo preddavky za služby zabezpečované Dodávateľom. |
5.5 Platby za realizované služby vykoná Objednávateľ za preukázateľne poskytnuté a objednané služby na základe predloženej faktúry do 30 dní (v prípade financovania z EÚ do 60 dní v zmysle Osobitných ustanovení o Zákazkách financovaných z fondov EÚ) odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať vyúčtovanie s uvedením ceny a výšky odplaty za poskytnutú službu. |
5.6 V prípade omeškania zaplatenia faktúry si Dodávateľ nebude uplatňovať nárok na zmluvnú pokutu, ak omeškanie bude spôsobené peňažným ústavom Dodávateľa. |
6. PRÁVA A POVINNOSTI DODÁVATEĽA |
6.1 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi pri plnení zmluvy najvýhodnejšie riešenie prepravy alebo iných požadovaných služieb, spĺňajúce podmienky, požiadavky a preferencie Objednávateľa a operatívne zabezpečovať všetky cestovné lístky a s tým súvisiace služby v čase ich reálnej potreby. |
6.2 Dodávateľ je povinný na základe emailovej alebo faxovej požiadavky Objednávateľa predložiť 3 najvýhodnejšie ponuky na letenky alebo ubytovanie v aktuálnom čase na trhu (ak sú k dispozícii). Objednávateľ vyberie a písomne objedná na tlačive OBJEDNÁVKA z predložených možností pre neho najvýhodnejšiu. |
6.3 V prípade potreby Dodávateľ poskytne Objednávateľovi poradenstvo pri výbere a hodnotení jednotlivých možností, aby Dodávateľ mohol vybrať tú alternatívu, ktorá najviac vyhovuje jeho požiadavkám a potrebám. |
6.4 Plnenie nastane na základe vystavenej objednávky na konkrétnu službu. Na základe tejto objednávky je Dodávateľ povinný vybaviť požiadavku Objednávateľa v dohodnutom termíne do dohodnutého miesta plnenia. |
6.5 Požiadavka Objednávateľa musí obsahovať údaje dostačujúce pre vybavenie a vystavenie letenky, alebo zabezpečenie inej služby, najmä meno, priezvisko, dátum narodenia, trasa, cieľová stanica, čas, dátum, špecifikácia požadovaných služieb (kvalitatívne a kvantitatívne parametre). V opačnom prípade Dodávateľ vyzve Objednávateľa na upresnenie jeho požiadavky. |
6.6 Objednávka Objednávateľa musí obsahovať údaje dostačujúce pre vybavenie a vystavenie letenky, alebo zabezpečenie inej služby, najmä meno, priezvisko, dátum narodenia, trasa, cieľová stanica, čas, dátum, špecifikácia požadovaných služieb /kvalitatívne a kvantitatívne parametre/. V opačnom prípade Dodávateľ vyzve Objednávateľa na upresnenie jeho objednávky a lehota na plnenie začína plynúť až upresnením objednávky. |
6.7 Dodávateľ bude povinný do 30 minút od doručenia každej požiadavky Objednávateľa potvrdiť emailom jej prijatie a najneskôr do lehoty určenej Objednávateľom v požiadavke, pričom lehota nesmie byť kratšia ako jedna pracovná hodina od doručenia požiadavky, zaslať ponuku späť Objednávateľovi. |
6.8 Objednávateľ je povinný bezodkladne potvrdiť prijatie ponuky a najneskôr do 24 hodín, avšak primerane k času odletu, vyhodnotiť prijaté ponuky na základe kritéria „najvýhodnejšia ponuka“. |
6.9 Požiadavky Objednávateľa budú zadávané Dodávateľovi počas pracovných dní v čase od 8:00 do 18:00, v nevyhnutných prípadoch aj mimo pracovných dní. Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom bude prebiehať výlučne v slovenskom jazyku a prostredníctvom e- mailových adries, resp. telefónnych kontaktov. |
6.10 V odôvodnených prípadoch, na požiadanie Dodávateľa Objednávateľ predloží Dodávateľovi potrebnú dokumentáciu aj v anglickom jazyku. |
6.11 V prípade, že Dodávateľ v stanovenej lehote nebude schopný predložiť ponuku, ktorá spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa (napr. miesto odletu a príletu, čas možného najneskoršieho času príletu alebo čas najskoršieho času odletu, ekonomická alebo biznis trieda) bude Dodávateľ oprávnený predložiť ponuku s modifikovanými parametrami v nasledovnom poradí: 1. čas odletu sa bude čo najviac približovať k plánovanému času odletu, ktorý bol požadovaný Objednávateľom, 2. čas príletu sa bude čo najviac približovať k plánovanému času príletu, ktorý bol požadovaný Objednávateľom. |
7. PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA |
7.1 Objednávateľ sa zaväzuje od Dodávateľa prevziať jednotlivé plnenia zabezpečované v zmysle tejto zmluvy. |
7.2 Objednávateľ bude predkladať objednávky na zabezpečenie leteniek, ubytovania a iných služieb s dostatočným časovým predstihom tak, aby dodanie plnenia bolo možné za podmienok dojednaných v tejto zmluve. Uvedené platí aj na poskytnutie inej súčinnosti Objednávateľom potrebnej na zabezpečovanie plnení a spoluprácu zmluvných strán pri plnení tejto zmluvy. |
8. TERMÍN A MIESTO PLNENIA ZMLUVY |
8.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v lehote podľa jednotlivých priebežných objednávok Objednávateľa, keď zmluvné strany sa zaväzujú rešpektovať objektívne možnosti dodania predmetu zmluvy. |
8.2 Miesto dodania predmetu zmluvy: Bratislava II |
8.3 V prípade, že predmet plnenia bude v listinnej podobe, jeho prevzatie a odovzdanie bude realizované na základe odovzdávacieho protokolu, ktorý potvrdia obe zmluvné strany, resp. nimi určení zástupcovia. V prípade doručovania predmetu plnenia v elektronickej podobe, budú elektronické výstupy považované za doklad o dodaní predmetu plnenia. |
9. STORNOVACIE PODMIENKY |
9.1 Dodávateľ si nebude voči Objednávateľovi uplatňovať žiadne storno podmienky a storno poplatky nad rámec storno podmienok a storno poplatkov uplatnených subjektmi poskytujúcimi konkrétne služby /napr. letecké spoločnosti, dopravcovia, ubytovacie zariadenia, a pod./. |
9.2 V prípade, že voči Dodávateľovi si uplatní storno poplatky subjekt poskytujúci konkrétne služby /napr. ubytovacie zariadenia, dopravcovia a pod./, je Dodávateľ oprávnený tieto uplatniť voči Objednávateľovi, a to aj vyúčtovaním voči Objednávateľovi spoločne a podľa podmienok uvedených v bode č.5 Osobitných požiadaviek na plnenie, keď Objednávateľ je povinný tieto zaplatiť súladne s bodom č.5 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
10. OSTATNÉ DOJEDNANIA |
10.1 Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie dodaného predmetu zmluvy len v prípade, ak je predmet zmluvy dodaný s omeškaním spôsobujúcim nemožnosť využitia dodaného predmetu zmluvy. |
10.2 Zmluvné strany sa dohodli na vzájomnej zodpovednosti za škodu v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. |
10.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu plnenia v rozsahu znemožňujúcom realizáciu letu, alebo poskytnutie inej služby, vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- EUR. |
10.4 Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení tejto zmluvy budú postupovať spôsobom zabezpečujúcim operatívnosť zabezpečenia leteniek a ubytovania. |
10.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať zabezpečenie leteniek, ubytovania a s tým spojených služieb aj do destinácií, ktoré nie sú špecifikované v zmluve. Pre tieto destinácie bude Dodávateľ zabezpečovať tieto služby v súlade so stanovenými osobitnými požiadavkami na plnenie. |
10.6 Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ a podlieha kontrole verejného obstarávania zo strany príslušného riadiaceho orgánu. Ako aj vyplýva z podmienok OPET, uzatvorená zmluva bude do udelenia súhlasu RO neúčinná. Objednávateľ bude Dodávateľa bezodkladne informovať o výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany RO. |
10.7 Zmluvné strany sa dohodli, že do 5 pracovných dní odo dňa nadobudbutia účinnosti zmluvy predložia menný zoznam kontaktných osôb vrátane telefónnych kontaktov a mailových adries. |
10.8 Objednávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania dokumentov súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky kedykoľvek počas doby implementácie operačných programov a projektov financovaných z finančných zdrojov EÚ a to oprávnenými osobami. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
10.9 Počet leteniek ako aj celková cena za ubytovanie uvedená v bode 3.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je predpokladaný, nezáväzný, nie maximálny. Môže sa meniť na základe potrieb objednávateľa, pričom celková cena plnenia nesmie presiahnuť celkovú cenu Zmluvy o poskytovaní služieb. |
11. INÉ POŽIADAVKY NA DODÁVATEĽA |
11.1 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
11.2 Požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny za všetky letenky (CCL) uvedenej v bode 3.1.2. Osobitných požiadaviek na plnenie a doklad o vykonaní nezáväznej rezervácie podľa bodu 3.1.2.4 Osobitných požiadaviek na plnenie do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Z dokladu o vykonaní nezáväznej rezervácie musí byť zrejmý dátum vykonania nezáväznej rezervácie. |
11.3 Nedodržanie podmienky z predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. V takom prípade má Objednávateľ právo uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu jednorazovo vo výške 50% z celkovej ceny zákazky vrátane DPH dohodnutej v tejto zmluve, pričom toto právo mu vznikne dňom zániku tejto zmluvy odstúpením. |
11.3.1 Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s bodom 11.3 Osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
11.4 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
11.5 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky (prevádzkovanie cestovnej kancelárie alebo prevádzkovanie cestovnej agentúry). V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
11.6 Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11.7 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
22.11.2016 08:00 — 30.06.2017 23:00
1,00 celok
65 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2016 12:19
11.11.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2016 12:59 - Vstupná ponuka | 29 563,40 | € | Cena s DPH |
11.11.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 563,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: