36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
31589952
TRADENET s.r.o.
Mladých Budovateľov 6107/27, Banská Bystrica, 97401, SVK
Taktický odev, taktická výstroj
Bundy, bunda, boty, nohavice, maskáče, krátke, blúza, opasky, klobúk,
Tovar, Služba
1. Taktický odev, taktická výstroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Taktický odev bude slúžiť na ochranu pri plnení povinností verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Softshellová budna "Gurkha Tactical" (Farba čierna) alebo ekvivalent | ks | 4 | ||
2. Nohavice taktické (farba čierna) | ks | 3 | ||
3. Blúza taktická (farba čierna) | ks | 3 | ||
4. Nohavice taktické (farba digital) | ks | 3 | ||
5. Blúza taktická (farba digital) | ks | 3 | ||
6. Obuv taktická - vysoká | ks | 2 | ||
7. Obuv taktická - polovysoká | ks | 2 | ||
8. Opasok typu BDU (farba zelená) | ks | 3 | ||
9. Opasok služobný (farba čierna) | ks | 2 | ||
10. Klobúk (farba digital) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Softshellová bunda „Gurkha Tactical“ (farba čierna) alebo ekvivalent | |
a) MATERIÁL: | 92 % polyester8 % lycra |
b) POPIS: | Praktická, stredne dlhá softshellová nepremokavá bunda, bunda je priedušná a vetruvzdorná, uzatvára sa zipsom s pogumovanou úpravou, bunda má kapucňu ktorú je možné poskladať do goliera a |
- | uzavrieť pomocou zipsu, softshell s rip-stop úpravou, na konci rukávov so suchým zips na stiahnutie, na prsnej časti na pravej a ľavej strane suchý zips na nášivky s rozmermi – |
- | pravá strana: 9 x 3 cm, ľavá strana: 12 x 4 cm, 2 šikmé vrecká v spodnej časti, 2 náprsné vrecká, na oboch rukávoch jedno šikmé vrecko v hornej časti, na zadnej časti vrecko s 2 zipsami, |
- | vo vnútri bundy v ľavej spodnej časti vrecko ktoré sa uzatvára sčasti na suchý zips. |
2. Nohavice taktické (farba čierna) | |
a) MATERIÁL: | ripstop, 100% bavlna |
b) POPIS: | Nohavice v strihu ACU (Army Combat Uniform), vystužený sed, zosilnené kolená, nastaviteľný pás, 2 bočné vrecká, 2 bočné úložné vrecká, 2 veľké stehenné vreckáso šikmým vstupom, 2 zadné vrecká, |
- | 2 vrecká na lýtkach, manžety so sťahovacou šnúrkou. |
3. Blúza taktická (farba čierna) | |
a) MATERIÁL: | Strih ACU (Army Combat Uniform), 3 vrchné vrecká na ľavom rukáve, vrchné je celé pošité suchým zipsom, druhé je pomerne veľké vrecko na suchý zips a tretie úzke s oddelením na 3 písacie potreby |
- | na pravom rukáve sú dve vrecká, predná strana má 2 šikmé vrecká na suchý zips, rukávy je možné stiahnuť suchým zipsom, límce na stojáčik so suchým zipsom, |
- | zapínanie blúzy pomocou zipsu s légou na suchý zips, suché zipsy na menovku a hodnosť. |
4. Nohavice taktické (farba digital) | |
a) MATERIÁL: | ripstop 100% bavlna |
b) POPIS: | Nohavice v strihu ACU (Army Combat Uniform), vystužený sed, zosilnené kolená, nastaviteľný pás, 2 bočné vrecká, 2 bočné úložné vrecká, |
- | 2 veľké stehenné vrecká so šikmým vstupom, 2 zadné vrecká, 2 vrecká na lýtkach, manžety so sťahovacou šnúrkou. |
5. Blúza taktická (farba digital) | |
a) MATERIÁL: | ripstop 100% bavlna v prevedení ripstop |
b) POPIS: | Strih ACU (Army Combat Uniform), 3 vrchné vrecká na ľavom rukáve, vrchné je celé pošité suchým zipsom, druhé je pomerne veľké vrecko na suchý zips a tretie úzke s oddelením na 3 písacie potreby, |
- | na pravom rukáve sú dve vrecká, predná strana má 2 šikmé vrecká na suchý zips, rukávy je možné stiahnuť suchým zipsom, límce na stojáčik so suchým zipsom, |
- | zapínanie blúzy pomocou zipsu s légou na suchý zips, suché zipsy na menovku a hodnosť. |
6. Obuv taktická – vysoká | |
a) MATERIÁL A POPIS: | LOWA Zephyr Gtx Hi TF alebo ekvivalent, vstrekovaná obuv s Monowrap podošvou "Cross", hydrofóbny semiš 1,4-1,6 mm v kombinácii s Cordurou®, šnurovanie: uzavreté háčiky |
- | (vhodné aj pre zoskoky padákom)podšívka: GORE-TEX® Vision 3LY, hmotnosť: (pre veľ. UK 8): 1.260 g / pár, výška obuvi: (vnútorná / vonkajšia): 215/250 mm, Obuv je šitá na Slovensku. |
7. Obuv taktická – polovysoká | |
a) MATERIÁL A POPIS: | značka: LOWA Zephyr Gtx MID TF alebo ekvivalent, konštrukcia: vstrekovaná obuv s Monowrap podošvou "Cross", zvršok: hydrofóbny semiš 1,4 - 1,6 mm v kombinácii s Cordurou® |
- | šnurovanie: uzavreté háčiky (vhodné aj pre zoskoky padákom), podšívka: GORE-TEX® Vision 3LY, hmotnosť: (pre veľ. UK 8): 1.100 g / pár, výška obuvi: (vnútorná / vonkajšia): 110/145 mm. |
8. Opasok typu BDU (farba zelená) | |
a) MATERIÁL: | 100% polyester |
b) POPIS: | Textilný opasok s kovovou sponou. Výška 4 cm. |
9. Opasok služobný (farba čierna) | |
a) MATERIÁL: | 100% Nylon |
b) POPIS: | Pevný vystužený opasok z odolného nylónu vhodný na pripevnenie ďalšieho príslušenstva. Opasok sa zapína čiernou plastovou rýchlosponou na poistku proti nechcenému rozopnutiu. |
10. Klobúk (farba digital) | |
a) MATERIÁL: | 100% bavlna |
b) POPIS: | Tzv. Boonie Hat, ACU (Army Combat Uniform), po bokoch štyri vetracie otvory, páska za ktorú možno zasúvať menšie predmety, podbradný remienok so zarážkou. |
Názov |
Veľkosti jednotlivých položiek zákazky budú upresnené úspešnému uchádzačovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa predložiť do 2 pracovných dní (ak nebude s dodávateľom dohodnuté inak) od uzavretia zmluvy po 1 ks s každého obstarávaného predmetu, na prekontrolovanie kvality a vlastností dodaných predmetov v prípade dodania ekvivalentov. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktným osobám objednávateľa nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku, technickú špecifikáciu (v slovenskom, resp. českom jazyku) ponúkaného predmetu zákazky (vrátane všetkých súčastí) na odsúhlasenie kvality a vlastností ponúkaného predmetu zákazky. |
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od odsúhlasenia predmetu zákazky verejným obstarávateľom rozpis jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre). |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zákazky s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zákazky. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Predmet zákazky bude dodaný v celom objeme, nepoškodený, jednorazovo, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (prípadná telefonická komunikácia musí byť potvrdená minimálne e-mailom). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručná doba musí byť minimálne 2 roky odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zákazky aj pred termínom plnenia vyplývajúcim zo zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dokladu o prevzatí predmetu zákazky, inštalácie a zaškolenia. |
Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky v rovnakom vyhotovení ako je uvedené na fotografiách z dôvodu zabezpečenia jednotného ustrojenia. Variantné riešenia nebudú akceptované. |
Tovar musí byť originálny, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, v originál neporušenom balení. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť e-mailom mená a priezviska, čísla OP pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla doručujúci predmet zákazky a dátum dodania predmetu zákazky. Objednávateľ je oprávnený požadovať zmenu pracovníka dodávateľ a dodávateľ je povinný túto zmenu akceptovať. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
24.11.2016 08:00 — 30.11.2016 14:30
1,00 celá zákazka
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2016 14:23
14.11.2016 10:00
14.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2016 16:03 - Vstupná ponuka | 1 999,99 | € | Cena s DPH |
08.11.2016 16:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: