31908969
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK
45860637
MET Slovakia, a.s.
Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK
Dodávka zemného plynu pre rok 2017
zemný plyn
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu pre rok 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku do dvoch odberných miest Objednávateľa v trvaní 12 mesiacov, a to od 1.1.2017 00:00 hod do 31.12.2017 24:00 hod. |
Predmetom zákazky je dodanie predpokladaného množstva zemného plynu do dvoch odberných miest Objednávateľa. Jedno odberné miesto je v kategórii V vykurovacieho charakteru so spotrebou 4940 MWh a jedného v kategórii M4 (od 1.1.2017) so spotrebou 60 MWh. Dodávkou zemného plynu Objednávateľ bude zabezpečovať vykurovanie priestorov, ohrev TÚV vody, prevádzkovanie stravovacej jednotky a práčovne a technológiu sterilizácie. |
Úspešný Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s doterajšími dodávateľmi zemného plynu Objednávateľa a príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. ODBERNÉ MIESTO: | |
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu | 4940 MWh |
Charakter odberu | kurenársky |
Kategória OM | V, tarifná skupina 11 (od 1.1.2017) |
Typ merania | A |
Fakturačné obdobie | mesačné |
Denné maximálne množstvo DM | 4200 m3/deň |
Podiel zo ZM pre mesiac január | 15 % |
Podiel zo ZM pre mesiac február | 13 % |
Podiel zo ZM pre mesiac marec | 12 % |
Podiel zo ZM pre mesiac apríl | 9 % |
Podiel zo ZM pre mesiac máj | 4 % |
Podiel zo ZM pre mesiac jún | 3 % |
Podiel zo ZM pre mesiac júl | 3 % |
Podiel zo ZM pre mesiac august | 3 % |
Podiel zo ZM pre mesiac september | 4 % |
Podiel zo ZM pre mesiac október | 6 % |
Podiel zo ZM pre mesiac november | 12 % |
Podiel zo ZM pre mesiac december | 14 % |
Obmedzenie vykurovacej krivky na riešenie stavu núdze v zmysle vyhlášky č. 416/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov: | |
- skupina odberateľa (Podľa Prílohy č. 5, časť II. Vyhlášky): | Skupina 1 |
- časť odberu využívaná na vykurovanie zdravotníckych zariadení | 71 % |
- Q letné | 450 m3/deň |
2. ODBERNÉ MIESTO: | |
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu | 60 MWh |
Číslo OM | 41014998927 |
POD: | SKSPPDIS010710000849 |
Distribučná sadzba | M4 (platí od 1.1.2017) |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ bol držiteľom systému manažérstva kvality podľa ISO 9001 a systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001. |
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do dvoch odberných miest (OM) Objednávateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete. |
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM Objednávateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Cena za predmet zákazky pozostáva: |
a) z ceny za dodávku plynu - komoditu vrátane zodpovednosti za odchýlku, |
b) z ceny za služby súvisiace s distribúciou, prepravou a skladovaním dodaného množstva zemného plynu v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví vzťahujúcimi sa na príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy, |
c) spotrebnej dane. |
Jednotková cena plynu a celková cena plnenia je vrátane spotrebnej dane. V prípade, že dodávky plynu v čase dodania budú zaťažené inou aplikovateľnou daňou, dodávateľ upraví celkovú fakturovanú sumu bez DPH o čiastku zodpovedajúcu takejto dani v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Cena za dodávku plynu môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO. |
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Cena bude uhradená v mene EUR. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne: |
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest Objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity, |
- zabezpečiť rezervované kapacity (RC, MRC) pre všetky odberné miesta Objednávateľa, |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach Objednávateľa, |
- zabezpečiť služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete, spolu so zabezpečením ich prevádzkyschopnosti, |
- zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa, |
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku zemného plynu aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. |
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky zemného plynu do OM Objednávateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore so zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky bude dôvodom k zrušeniu zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. |
Dodávateľ nestanovuje žiadnu sankciu za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva elektrickej energie než zmluvne dohodnutého. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude Objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky zemného plynu do OM Objednávateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore so zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky bude dôvodom k zrušeniu zmluvy. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektriny chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Fakturačné obdobie pre odberné miesto kategórie V - od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca. |
Úhrada za dodaný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom najneskôr 12. dňa nasledujúceho mesiaca po uplynutí mesiaca dodávky na základe skutočnej spotreby. |
Splatnosť faktúr - 30 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. |
Dodávateľ zašle Objednávateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu za každé odberné miesto osobitne. |
Zúčtovacie obdobie pre odberné miesto s distribučnou sadzbou M4 je kalendárny rok, t.j. od 1.1. 2017 do 31.12.2017. |
Pre OM s ročným fakturačným obdobím sa Objednávateľ zaväzuje uhrádzať dodávateľovi 1x mesačne preddavkové platby na úhradu ceny na účet Dodávateľa vo výške 1/12 z predpokladanej hodnoty ročnej fakturácie. |
Objednávateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu. |
Každá faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla Objednávateľa. |
Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Upresnenie: Deň začiatku dodávky: 1.1.2017 00:00 hod. |
Deň skončenia dodávky: 31.12.2017 24:00 hod. |
Dodávateľ má povinnosť: |
Predložiť DOKLADY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom, na adresu Objednávateľa v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ZEMNÝ PLYN 2017", a to: |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky: tel. číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby. |
3. V súlade s požiadavkami uvedenými v Objednávkovom formulári zákazky zaslať Prílohu k tejto zmluve, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny (určenej ako podiel celkovej ceny za predmet zákazky a predpokladaného množstva) na jednotlivé činnosti za každé odberné miesto (podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek), a to: |
a) cenu za komoditu vrátane zodpovednosti za odchýlku (max. 17,40 €/MWh bez DPH), |
b) cenu za služby súvisiace s distribúciou, prepravou a skladovaním plynu v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví vzťahujúcimi sa na príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy v čase predloženia ponuky a v prípade zmien tohto cenníka počas trvania zmluvy podľa takto zmeneného cenníka, |
c) cenu spotrebnej dane. |
Porušenie tejto povinnosti a nerešpektovanie maximálnej ceny komodity vrátane zodpovednosti za odchýlku sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
4. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. |
5. Platnú zmluvu na rok 2017 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete a čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal/začne rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2017 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. |
6. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží Dodávateľ Zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od zverejnenia zákazky v EKS min. 2 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 10 GWh. Zoznam dodávok musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa, |
b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie vystavila, |
c) obdobie plnenia od - do, |
d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, |
e) prílohou Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého Dodávateľ dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovaru), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade § 12 ods. 2 zákona o VO. |
7. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO - v prípade ak má Dodávateľ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám (ak Dodávateľ NEMÁ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, Vyhlásenie NEPREDKLADÁ): |
7.1 Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch s uvedením informácií: a) o výške podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám; b) o navrhovaných subdodávateľoch, v min. rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo; c) predmety subdodávok. |
7.2 Čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 ZVO. |
7.3 Písomná zmluva uzavretá so subdodávateľom, platná k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, obsahujúca záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícii uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie. |
V momente uzavretia zmluvy musí mať Dodávateľ zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod v zmysle príslušných ustanovení ZVO. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky uvedenej v tomto Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
Banisko č. 1, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
5 000,00 MWh
136 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2016 14:13
10.11.2016 15:00
10.11.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2016 14:59 - Vstupná ponuka | 135 931,76 | € | Cena bez DPH |
10.11.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 135 931,76 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: