Z201637963
OF-103254
zrušená
37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
Poskytovanie podpory informačného systému Fabasoft
Fabasoft Components, hot-line, servisné zásahy, aktualizácie softvérových licencií, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory
Služba
1. Poskytovanie podpory informačného systému Fabasoft
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému elektronickej registratúry na platforme Fabasoft a to služby poskytované mesačne a služby poskytované na základe objednávky v tomto rozsahu - hot-line, držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy, upgrade systému na vyššiu verziu, ročná aktualizácia, rozvoj automatizovaného systému registratúry (ďalej len "ASR") systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa na obdobie 3 rokov od 18.01.2017. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií | ks | 550 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hot-line, držanie pohotovosti a projektová podpora | poskytovanie telefonickej podpory pri využívaní programu Fabasoft, poskytovanie doplňujúcich informácií potrebných pri práci s počítačovým programom. |
Servisný zásah a manažment incidentov | činnosť, ktorá vedie k lokalizácii a odstráneniu chybového stavu vzniknutého pri práci s programom. |
Profylaktika aplikačnej vrstvy | správa a údržba serverov, systémového softvéru a systému ASR |
Upgrade systému na vyššiu verziu | výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft a jej nasadenie na jednotlivých prostrediach objednávateľa |
Ročná aktualizácia | dodávanie najnovších verzií už zakúpeného základného softvéru Fabasoft |
Rozvoj Automatizovaného systému registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa | na základy požiadaviek užívateľov, prípadne na základe legislatívnych zmien súvisiacich s funkčnosťou systému |
Názov |
Hot-line, držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy - poskytovateľ poskytuje mesačne (mesačný paušál- predplatených 48 človekohodín). Mesačný paušál poskytuje poskytovateľ odo dňa účinnosti zmluvy po celú dobu jej platnosti. |
V prípade prekročenia predplatených človekohodín si poskytovateľ uplatňuje nárok na ich zaplatenie objednávateľom. V prípade, ak objednávateľ v kalendárnom mesiaci nevyužije predplatené človekohodiny v plnom rozsahu, nevyužitý počet človekohodín sa prenáša do nasledujúceho kalendárneho mesiaca, kedy ich môže využiť a požadovať poskytnutie služieb v počte prenesených človekohodín. Nevyužité človekohodiny je možné prenášať v rámci posledných troch mesiacov odo dňa vyhotovenia Pracovného výkazu o vykonaných službách. |
Ročná aktualizácia - poskytovateľ poskytuje raz za každý kalendárny rok počas platnosti tejto zmluvy. Služba sa realizuje na základe faktúry vystavenej vždy počas prvého mesiaca v danom kalendárnom roku. |
Upgrade systému na vyššiu verziu, rozvoj Automatizovaného systému registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa - tieto služby sú riadne prebraté preberacími protokolmi ku dňu dodania služieb. Poskytovateľ sa zaväzuje služby podľa tohto ustanovenia zmluvy poskytovať objednávateľovi v rozsahu uvedenom v príslušnej objednávke a za podmienok dohodnutých v zmluve. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tieto služby dohodnutú cenu. Objednávka bude obsahovať najmä predmet plnenia, čas poskytnutia služby/plnenia, meno, podpis štatutárneho orgánu objednávateľa, dátum vystavenia objednávky. |
Objednávateľ zabezpečí odborný personál pre definovanie úpravy alebo rozvoj systému ASR. |
Objednávateľ umožní poskytovateľovi monitoring systému ASR a jeho testovacej a prevádzkovej infraštruktúry v prevádzkovom prostredí koncového zákazníka. |
Objednávateľ zabezpečí zálohovanie a obnovu produkčnej infraštruktúry ASR. |
Cenu za poskytnutie mesačných paušálnych služieb je objednávateľ povinný uhrádzať ako štvrťročný paušálny poplatok na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Prílohou faktúry bude Pracovný výkaz o vykonaných službách. |
Cena za služby poskytované na základe objednávky bude uhradená ako ročný poplatok na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry budú splatné do 15 dní odo dňa doručenia objednávateľom. |
Poskytovateľ bude riadne, včas a v dohodnutej kvalite poskytovať služby. |
Poskytovateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. |
Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Poskytovateľ je povinný dodať používateľskú, servisnú a administrátorskú dokumentáciu, prípadne jej doplnky zodpovedajúce aktuálnemu stavu poskytnutých plnení. |
Poskytovateľ je povinný dodať inštalačnú príručku a spôsob a rozsah zálohovania. |
Poskytovateľ je povinný vyšpecifikovať a dodať požiadavky na potrebný HW a kompatibilitu SW v minimálnej HW a SW konfigurácii a v doporučenej HW a SW konfigurácii. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadne a včasné utajenie dôverných informácií a zachovávanie povinnosti mlčanlivosti o dôverných informáciách. |
Poskytovateľ je povinný na základe žiadosti objednávateľa zabezpečiť prítomnosť kvalifikovaných špecialistov, ktorá je nevyhnutná pre poskytovanie služieb v dohodnutom mieste plnenia. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup zamestnancov poskytovateľa do všetkých potrebných priestorov objednávateľa v rámci obvyklej pracovnej doby v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady, doplnky a pod. týkajúce sa poskytovaných služieb odovzdávať poskytovateľovi písomnou, prípadne e-mailovou formou. |
Poskytovateľ zachová mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré sa dozvedel počas doby trvania zmluvy, pokiaľ ho objednávateľ tejto povinnosti písomne nezbaví alebo pokiaľ predmetné informácie nie sú verejne známe. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží termíny plnenia zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € bez DPH za každý jednotlivý prípad. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúr sa objednávateľa zaväzuje uhradiť poskytovateľovi úrok z omeškania vo výške podľa príslušných právnych predpisov z nezaplatených čiastok za každý začatý deň omeškania. |
Zmluvná pokuta alebo úrok z omeškania sú splatné do 30 dní od vyčíslenia a doručenia druhej strane na základe faktúry vystavenej dotknutou zmluvnou stranou, ak sa nedohodnú zmluvné strany písomne inak. |
Žiadna zmluvná strana nebude v omeškaní a úrok z omeškania jej neprináleží, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. |
Objednávateľ aj poskytovateľ sú oprávnení odstúpiť od zmluvy ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy ani v primeranej lehote na to určenej druhou zmluvnou stranou. |
Odstúpením od zmluvy nebudú dotknuté práva a povinnosti strán ohľadom plnení, ktoré boli do tejto doby riadne dojednané, dodané a prevzaté vrátane práv vyplývajúcich z licencií. |
Odstúpenie je účinné jeho doručením druhej zmluvnej strane, týmto dňom zmluva zaniká. |
Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na práva a povinnosti strán, ktoré vznikli počas existencie zmluvy. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
18.01.2017 08:00 — 17.01.2020 16:00
550,00 ks
228 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2016 09:25
16.11.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: