00331023
Mesto Svidník
Sovietskych hrdinov 200/33, Svidník, 08901, SVK
31396828
BANSKÉ PROJEKTY, s.r.o.
Miletičova 23, Bratislava, 82109, SVK
Vypracovanie kompletnej projektovej dokumentácie riešenia kanalizácie v meste - odvedenie povrchových vôd
Zameranie a vypracovanie projektovej dokumentácie skutočného stavu, vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre účely príslušného povolenia na realizáciu stavby, vypracovania a dodania realizačnej projektovej dokumentácie, výkony autorského dozoru po dobu realizácie stavby, výkony inžinierskej činnosti súvisiacej s povolením a realizáciou stavebných činností, ako sú činnosti smerujúce k povoleniu realizácie stavebných prác a povoleniu užívania stavby
Služba
1. Vypracovanie kompletnej projektovej dokumentácie riešenia kanalizácie v meste - odvedenie povrchových vôd
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytnutie odborných služieb, vyústením ktorých bude vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie a realizáciu výstavby kanalizácie v meste – odvedenie povrchových vôd, s cieľom zníženia platieb za odvedené povrchové vody do verejnej kanalizácie, z plochy a aj z bytových domov, plôch miestnych komunikácii a chodníkov, tak aby spracovaná projektová dokumentácia spĺňala požiadavky na predloženie žiadosti o nenávratný finančný príspevok zo štrukturálnych fondov EÚ - OP KŽP. |
Predmetom zákazky sú výkony pozostávajúce zo: |
Zamerania a vyhotovenia projektovej dokumentácie skutočného stavu, vypracovania a dodania projektovej dokumentácie pre účely príslušného povolenia na realizáciu stavby, vypracovania a dodania realizačnej projektovej dokumentácie, výkony autorského dozoru po dobu realizácie stavby, výkony inžinierskej činnosti súvisiacej s povolením a realizáciou stavebných činností, ako sú činnosti smerujúce k povoleniu realizácie stavebných prác a povoleniu užívania stavby v súlade so špecifikáciami pre rozsah poskytovaných služieb a zadávacími podmienkami. |
Východiskový stav: V súčasnosti sú povrchové vody odvádzané do verejnej kanalizácie, resp. odtekajú na zelené plochy. |
Rozsah výkonových fáz projektových a inžinierskych činností, ktoré budú predmetom plnenia (zákazky) bude objednávateľ bližšie špecifikovať podľa podmienok zmluvy a finančného krytia na základe písomných pokynov 1. krát pred začatím plnenia a následne po ukončení plnenia každej výkonovej fázy. |
Rozsah dokumentácie a výkonov je v zmluvných podmienkach určený podľa príloh Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností 2016, UNIKA Bratislava s.r.o. alebo ekvivalent. |
Projektová dokumentácia na realizáciu stavby bude vypracovaná do podrobností, ktoré jednoznačne definujú konštrukcie, výrobky a materiál potrebný na vykonanie realizačných stavebných prác, na zostavenie súpisu a určenie výmeru stavebných prác, tak aby realizačná projektová dokumentácia bola zhotoviteľovi jednoznačne zrozumiteľná. |
Projektová dokumentácia bude vypracovaná v zmysle zákona č. 50/1976 o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky MŽP č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona, dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu stavby, prerokovaná s príslušnými orgánmi, organizáciami, správcami sietí a účastníkmi stavebného konania pre účely stavebného konania a účely získania iných povolení potrebných pre výstavbu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Projektová dokumentácia v tlačenej forme, vrátane rozpočtu a výkazu výmer | komplet | 6 | ||
CD alebo iné pamäťové médium | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zmluvy bude členený na jednotlivé výkonové fázy, ktoré sa budú realizovať podľa pokynov objednávateľa, ako je uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie tejto zmluvy | 5 výkonových fáz v rozsahu uvedenom podľa bodu 1 až 5 |
1. FÁZA | 1. ZAMERANIE SKUTOČNÉHO STAVU, DIAGNOSTIKA, PD PRE STAVEBNÉ KONANIE |
1.1 Podklady | - pokyny objednávateľa pred začatím prác |
1.1 Podklady | - výsledky z diagnostiky, výsledky meraní |
1.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | -zameranie skutkového stavu; - diagnostika terénu, geologický prieskum; - výsledky meraní ;- projektová dokumentácia pre stavebné povolenie v zmysle zákona č.50/1976 Z.z. |
1.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky MŽP č.453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona |
1.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | v rozsahu podľa prílohy č. 2 Sadzobníka UNIKA 2016 alebo ekvivalent |
1.3 Prerokovanie a schválenie dokumentácie | - s objednávateľom počas a v závere prác, schválenie objednávateľom po ukončení prác, ako záväzný podklad pre ďalšie spracovanie podľa predmetu zmluvy |
2 FÁZA | 2. PD NA REALIZÁCIU STAVBY |
1.2 Podklady | - schválená PD pre SP, - pokyny objednávateľa pred začatím prác |
2.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | - PD na realizáciu v rozsahu podľa stavebného zákona a § 9 vyhlášky MŽP SR č. 453/2000 Z. z., podľa prílohy č. 3 Sadzobníka UNIKA 2016 alebo ekvivalent |
2.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - presný rozsah častí projektovej dokumentácie bude špecifikovaný po ukončení prvej výkonovej fázy podľa bodu 1 |
2.3 Prerokovanie a schválenie | - s objednávateľom počas a v závere prác |
3. FÁZA | 3. APROXIMATÍVNY ROZPOČET A POPISY PRÁC /ďalej len AR a PP/ |
3.1 Podklady | - schválená dokumentácia zo zamerania a diagnostiky a PD na realizáciu stavby schválená objednávateľom; -schválené stavebné štandardy objednávateľom v tejto uvedenej PD |
3.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | -podrobnosť podľa PD na realizáciu stavby; -popisy štandardov navrhovaných materiálov výrobkov a zariadení; -podrobný položkový výkaz výmer a rozpočet stavebných objektov |
3.3 Prerokovanie a schválenie dokumentácie | - s objednávateľom počas a v závere prác |
4. FÁZA | 4. INŽINIERSKA ČINNOSŤ – príslušné vyjadrenia, povolenia na realizáciu stavby |
4.1 Podklady | - PD pre stavebné povolenie schválená objednávateľom; - preberací protokol objednávateľa k PD pre stavebné povolenie |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - zabezpečenie prerokovania PD pre stavebné povolenie počas projekt. prác;- prerokovanie PD pre stavebné povolenie s dotknutými orgánmi štátnej správy |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - prerokovanie PD pre stavebné povolenie ďalšími dotknutými subjektmi; - vypracovanie a podanie žiadosti v zmysle zákona č. 50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky č. MŽP SR č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonáva stavebný zákon |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - zabezpečenie právoplatnosti potrebných povolení |
5. FÁZA | 5. AUTORSKÝ DOZOR /ďalej len AD/ |
5.1 Podklady | - právoplatné príslušné povolenia, - PD pre stavebné povolenie overená v príslušnom konaní |
5.1 Podklady | - PD pre realizáciu stavby a zhotoviteľom odsúhlasená výrobná a dielenská dokumentácia stavebných dodávateľov |
5.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - podľa prílohy č. 4 Sadzobníka UNIKA 2016 alebo ekvivalent |
5.3 Výkon AD budú zabezpečované osobami, ktoré určí zhotoviteľ, a to najmä, zodpovedným projektantom stavby, zodpovednými projektantmi každého stavebného objektu, zodpovednými projektantmi jednotlivých profesií | |
5.4 Účasť zhotoviteľa na kontrolných dňoch stavby bude priebežná ako súčasť výkonov AD, v termínoch určených objednávateľom v rozsahu cca 1x týždenne | |
5.5 Zhotoviteľ je povinný na zápisy v stavebnom denníku, alebo v knihe autorských dozorov reagovať v lehote do 3 pracovných dní odo dňa vykonania zápisu zo strany objednávateľa technického dozoru investora, alebo zhotoviteľa stavby | |
5.6 Objednávateľ je rovnako povinný v lehote do 3 pracovných dní poskytnúť odborné stanovisko, o ktoré požiada zhotoviteľ v súvislosti s výkonom AD | |
5.7 Súčasťou výkonov AD nie sú: | - výkony technického dozoru investora, spracovávanie kontrolných rozpočtov kontrola čerpania nákladov na stavebnú realizáciu a záverečné zostavovanie nákladov, |
5.7 Súčasťou výkonov AD nie sú: | - činnosť zodpovedného geodeta stavby, preberanie stavebných a technologických dodávok |
Názov |
1.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015. |
1.2 Zhotoviteľ vyhlasuje, že je oprávnený dodať službu ktorá je predmetom zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu. |
1.3 V prípade zistenia, že zhotoviteľ podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 nespĺňa, objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
2. 1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že je odborne spôsobilý na dodanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných predpisov. |
2.2 Zhotoviteľ vyhlasuje, že je odborne spôsobilý na dodanie diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. |
2.3 Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať dielo podľa špecifikácie a opisu v tejto zmluve. |
2.4 Zhotoviteľ vyhlasuje a zodpovedá za to, že tak ako zhotoviteľ tak aj všetci ním nominovaní subdodávatelia na plnenia časti diela, disponujú všetkými potrebnými oprávneniami a povoleniami potrebnými na vykonávanie všetkých činností v súlade s touto zmluvou. |
3. Výdavky na vypracovanie projektovej dokumentácie môžu byť predmetom financovania zo zdrojov Európskej únie. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet t.j. rozpis cien jednotlivých výkonových fáz plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť na jednotlivé výkonové fázy rozpis cien sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Predmet zmluvy bude členený na jednotlivé výkonové fázy v rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu zákazky, ktoré sa budú realizovať podľa pokynov objednávateľa. Jednotlivé výkonové fázy sú členené od 1 až po fázu 5. |
7. Zhotoviteľovi je odporúčané objednávateľom vykonať ohliadku miesta výstavby, aby si sám overil a získal potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie podrobného aktualizovaného rozpočtu. |
8.1 Zhotoviteľ preukáže odbornú spôsobilosť na uvedený predmet zmluvy: Oprávnením pre projektantov vydaným SKSI: Autorizovaný stavebný inžinier s rozsahom oprávnenia "Inžinierske stavby" v rozsahu "Vodohospodárske stavby", autorizovaný stavebný inžinier s rozsahom oprávnenia "Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb", alebo ekvivalent. Odbornú spôsobilosť zhotoviteľ preukáže fotokópiami dokladov s originálnym otlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
8.2 Zhotoviteľ preukáže odbornú spôsobilosť na uvedený predmet zmluvy: Zoznamom poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, rovnakého alebo podobného predmetu obstarávania a zložitosti s uvedením cien, miest, lehôt a odberateľov; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Z tohto zoznamu musí byť minimálne jedna zákazka projektová dokumentácia na vodohospodársku stavbu v hodnote nad 150 000 € bez DPH. |
8.3 Zhotoviteľ preukáže odbornú spôsobilosť podľa bodu 8.1 tejto zmluvy fotokópiami dokladov s originálnym otlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby do 7 dní od uzavretia zmluvy a podľa bodu 8.2 tejto zmluvy predložením zoznamu poskytnutých služieb s originálnym otlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu zhotoviteľa, originálmi alebo úradne overenými kópiami referencií, do 7 dní od uzatvretia zmluvy. |
8.4 Zhotoviteľ bude zodpovedný za to, že všetci členovia projekčného tímu alebo subdodávatelia vlastnia príslušnú odbornú spôsobilosť pre vybrané činnosti a doloží ich odbornú spôsobilosť v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
8.5 V prípade, že zhotoviteľ príslušnú odbornú spôsobilosť podľa bodu 8.1, 8.2, 8.3 a 8.4 tejto zmluvy nepredloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
PLATOBNÉ PODMIENKY: |
9. Zhotoviteľ po ukončení každej výkonovej fázy alebo jej časti určenej objednávateľom, vystaví objednávateľovi faktúru za každú výkonovú fázu alebo jej časť osobitne podľa predmetu plnenia uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
10. Prílohou faktúry musí byť obidvoma zmluvnými stranami podpísaný protokol z odovzdania a prevzatia jednotlivých výkonových fáz alebo jej časti. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť ceny podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz na základe čiastkovej faktúry zhotoviteľa a konečnej faktúry zhotoviteľa, na základe záverečných protokolov z odovzdania a prevzatia príslušnej časti predmetu zmluvy pri zohľadnení ustanovenia v osobitných požiadavkách uvedených v časti ZÁBEZPEKA. |
12. Zhotoviteľom vystavené faktúry, ako doklady o dodaní diela, respektíve ďalších činností, musia byť vyhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nezodpovedá vo vecnej a formálnej stránke, objednávateľ má právo vrátiť ju zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry a nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
13. Fakturácia výkonov autorských dozorov podľa rozpisu ceny 5 fázy, bude realizovaná v pravidelných mesačných platbách. |
14. Výška platby autorských dozorov bude dohodnutá pred začatím stavebnej realizácie a môže byť dohodnutá ako pravidelná mesačná platba, ktorej výška bude určená ako podiel ceny podľa rozpisu ceny 5 fázy a počtu kalendárnych mesiacov určených na dobu výstavby objednávateľom pred začatím stavebnej realizácie alebo ako podiel ceny podľa rozpisu ceny 5 fázy a maximálneho počtu dní podľa predpokladaných dní, v ktorých sa bude výkon AD na stavbe realizovať. |
15. Splatnosť všetkých platieb je do 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom. |
16. Cena za dodanie diela zahŕňa všetky nevyhnutné náklady spojené s jeho riadnym zrealizovaním v rozsahu podľa tejto zmluvy. |
SÚČINNOSŤ ZMLUVNÝCH STRÁN: |
17. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať činnosti, ktoré sú predmetom tejto zmluvy osobne, resp. v spolupráci s osobami, oprávnenými na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 stavebného zákona v platnom znení. |
18. Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto zmluvy spolupracovať a poskytovať druhej strane potrebné informácie a podklady týkajúce sa predmetu zmluvy, ako aj súčinnosť požadovanú ktoroukoľvek druhou stranou. |
19. Každá zmluvná strana je oprávnená odmietnuť požadovanú súčinnosť len v prípade, ak táto nesúvisí s plnením podľa tejto zmluvy, alebo ak je s prihliadnutím na všetky okolnosti nespravodlivé požadovať od zmluvnej strany takéto plnenie, najmä v prípade, ak by poskytnutie takejto súčinnosti zmluvnú stranu výrazne finančne, či inak zaťažilo a je zrejmé, že požadovanie takejto súčinnosti sa v čase uzavretia tejto zmluvy nemohlo predpokladať a pri tom nevznikla žiadna objektívna skutočnosť oproti momentu podpisu tejto zmluvy, ktorá by požadovanie takejto súčinnosti opodstatnila. |
20. Objednávateľ je oprávnený pokynmi usmerňovať realizáciu výkonových fáz a plnenie povinností zhotoviteľa v zmysle zmluvy, pričom také pokyny objednávateľa nesmú ísť nad rámec zmluvy, dopĺňať ju, ani ju meniť. V prípade ak zhotoviteľ o to objednávateľa požiada, objednávateľ je povinný vyhotoviť pokyn podľa tohto bodu písomne a doručiť ho zhotoviteľovi. Pokyny objednávateľa v zmysle tohto bodu a vyhotovené v súlade s týmto bodom sú pre zhotoviteľa záväzné. |
21. Zhotoviteľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu písomne upozorniť objednávateľa na prípadnú nevhodnú povahu jeho pokynov alebo vecí prevzatých zhotoviteľom od objednávateľa na účely plnenia predmetu zmluvy, ak takú nevhodnosť zhotoviteľ zistil, alebo mohol zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti potrebnej na realizáciu predmetu zmluvy. Zhotoviteľ, ak poruší svoju povinnosť v zmysle tohto bodu, zodpovedá za vady diela spôsobené použitím nevhodných vecí objednávateľa alebo nevhodných pokynov objednávateľa. |
22. Dorozumievanie a vysvetľovanie medzi objednávateľom a zhotoviteľom sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zaručí trvalé zachytenie obsahu písomnosti. Môže sa uskutočniť aj elektronickou poštou. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie alebo žiadosti doručenej elektronickou formou bude rozhodujúci obsah písomnosti doručenej poštovou zásielkou. |
23. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť trvalú súčinnosť a to najmä pripomienkovať a odsúhlasovať rozpracovanú projektovú dokumentáciu v režime, na ktorom sa zmluvné strany dohodnú pred začatím projektových prác na každej výkonovej fáze. Toto spolupôsobenie poskytne objednávateľ zhotoviteľovi minimálne v rozsahu: |
- realizačných výborov, termín ktorých bude objednávateľovi oznámený písomne vopred najneskôr 5 pracovných dní, |
- operatívnych rokovaní, v nevyhnutnom rozsahu, termín ktorých bude objednávateľovi oznámený telefonicky vopred minimálne 3 pracovné dni. |
24. Osobitnú lehotu dohodnú zmluvné strany v prípade, ak pôjde o spolupôsobenie, ktoré nemôže objednávateľ zaobstarať vlastnými silami. |
25. Zhotoviteľ podľa dohody s objednávateľom, zvolá v priebehu plnenia aktuálnej výkonovej fázy spravidla 3 realizačné výbory, a to, vstupný realizačný výbor, realizačný výbor v 60 % rozpracovanosti a záverečné prerokovanie, ktoré sa budú konať v mieste podľa dohody s objednávateľom, prípadne aj v sídle zhotoviteľa. Záznam z realizačných výborov vyhotoví zhotoviteľ. Záznam bude podpísaný kompetentnými zástupcami oboch zmluvných strán. |
26. Účastníkmi pracovných zasadnutí budú najmä, zhotoviteľ a ním poverení zodpovední projektanti a zástupcovia objednávateľa, kompetentní rozhodovať na mieste vo veciach technických, stavebných technológií, a pod. s plným právom pripomienkovať a definitívne odsúhlasovať navrhované riešenia priamo na mieste. |
27. Pri plnení jednotlivých časti predmetu zmluvy bude zhotoviteľ poskytovať objednávateľovi pravidelné písomné informácie o stave plnenia príslušnej časti predmetu zmluvy maximálne v 14-dňových intervaloch. Lehota prvých 14 kalendárnych dní začne plynúť dňom účinnosti tejto zmluvy. Zmluvné strany sa zaväzujú, že odpoveď na doručenú písomnosť oznámia druhej strane do 3 dní od jej prevzatia. |
28. Zhotoviteľ zvolá vždy na 7. kalendárny deň (ak deň padne na deň pracovného pokoja tak na prvý pracovný deň po poslednom dni pracovného pokoja) pred uplynutím lehoty na plnenie príslušnej výkonovej fázy predmetu zmluvy záverečné prerokovanie pred rozmnožením prác plnenia príslušnej výkonovej fázy, na ktorom poskytne objednávateľovi podrobnú informáciu o stave jej plnenia a prípravy, všetky grafické a textové výstupy v takej forme, aby objednávateľ získal ucelený obraz o forme a spôsobe adjustácie príslušnej časti predmetu zmluvy. |
29. Objednávateľ nie je oprávnený odmietnuť schváliť výsledok jednotlivých fáz výkonu diela podľa tejto zmluvy v prípade, ak výsledok činnosti zhotoviteľa zodpovedá právnym a technickým normám platným na území SR, požiadavkám objednávateľa prezentovaným v písomnej forme a obsahu tejto zmluvy. V prípade, ak v rozpore s týmto ustanovením odmietne objednávateľ schváliť výsledok jednotlivých výkonových fáz podľa Technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy, považujú sa takto ukončené výkony za riadne schválené. |
30. Zápis o odovzdaní a prevzatí (preberací protokol) objednávateľ potvrdí po kontrole diela (kvalita, kompletnosť odovzdávaného projektu) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia projektu, resp. podkladov, tvoriacich príslušnú ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy. |
31. Predmetom záverečného rokovania je schválenie jednotlivých diel, predstavujúcich výsledok jednotlivých výkonových fáz podľa Technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy. O výsledku záverečného rokovania sa spisuje zápisnica, ktorú podpíšu obidve zmluvné strany. Podpis zápisu zo záverečného rokovania sa pokladá za schválenie výsledku predloženej výkonovej fázy podľa Technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy. |
32. Za objednávateľa sa budú zúčastňovať rokovaní osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a o zmluvných podmienkach, prípadne iné osoby poverené objednávateľom. |
33. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády SR, Ministerstva financií SR a iným kompetentným subjektom a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
PRECHOD VLASTNÍCKYCH PRÁV: |
34. Zápis o odovzdaní a prevzatí diela – „Preberací protokol“ – objednávateľ potvrdí pri prebratí dokumentácie, respektíve každej výkonovej fázy. |
35. Veci určené na vykonanie diela, ktoré sú vlastníctvom objednávateľa, zhotoviteľ po upotrebení, najneskôr v deň odovzdania posledného predmetu tejto zmluvy, vráti objednávateľovi. |
36. Objednávateľ je taktiež oprávnený použiť zhotovené dielo ako súčasť súťažných podkladov pre účely verejného obstarávania pre výber zhotoviteľov stavby a podanie žiadosti na získanie finančných prostriedkov z Európskych fondov alebo iných finančných nástrojov. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA A SANKCIE: |
37. V prípade, že zhotoviteľ bude v omeškaní s dodaním diela, alebo jeho časti, bez dôvodu na strane objednávateľa, má právo objednávateľ uplatniť u zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,2 % z celkovej ceny bez DPH, za každý deň omeškania. |
38. Ak zhotoviteľ nesplní povinnosť pravidelne v 14 dňových intervaloch informovať objednávateľa o stave rozpracovanosti predmetu zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 300,- eur (slovom tristo eur) za každé nesplnenie tejto povinnosti, alebo zmluvnú pokutu vo výške 30,- eur (slovom: tridsať eur) za každý deň omeškania až do dodatočného predloženia písomnej informácie o stave plnenia príslušnej časti predmetu zmluvy. |
39. Ak zhotoviteľ je bez dôvodu na strane objednávateľa v omeškaní troch správ o stave plnenia jednej príslušnej fázy a k odstráneniu tohto stavu nedôjde ani v náhradnej primeranej (minimálne 15-dňovej) lehote poskytnutej zhotoviteľovi objednávateľom v písomnej výzve na odstránenie omeškania, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
40. V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany Objednávateľa, t.j. z dôvodov na strane Zhotoviteľa, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny bez DPH. |
41. Uplatnením akejkoľvek zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok zmluvných strán na náhradu škody. |
42. V prípade, že objednávateľ zruší alebo odstúpi od zmluvy z dôvodov, neležiacich na strane zhotoviteľa, bude zhotoviteľ práce, rozpracované ku dnu zrušenia alebo odstúpenia, fakturovať objednávateľovi vo výške percentuálneho rozpracovania predmetu zmluvy s preukázaním nákladov, s následným odovzdaním rozpracovanej časti diela v jednom vyhotovení. Nárok na náhradu škody zostáva zachovaný. |
43. Pri odstúpení sa obidve zmluvné strany riadia ustanoveniami § 344-351 Obchodného zákonníka v platnom znení. |
44. Zhotoviteľ sa zaručuje, že predmet zmluvy, jeho projektované stavebno – technické parametre a iné súvisiace parametre budú vypracované podľa predpisov platných v Slovenskej republike a budú mať vlastnosti stanovené technickými podmienkami a záväznými normami platnými v Slovenskej republike. |
45. Záručná doba výkonovej fázy, uvedenej v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy – 2 FÁZA je päť rokov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania príslušnej výkonovej fázy objednávateľovi. |
46. Zhotoviteľ zodpovedá za vady stavebného diela pokiaľ ich pôvod bude vo vadnej projektovej dokumentácii vypracovanej podľa tejto zmluvy. Táto skutočnosť nijako nezbavuje dodávateľov stavby zodpovednosti: |
- za riadne preštudovanie projektovej dokumentácie pred začatím prác a včasné reklamovanie zistených vád a nedostatkov v projektovej dokumentácii, - Za okamžité zastavenie ním realizovaných stavebných a montážnych prác v prípade pochybností, alebo nejasností v projektovej dokumentácii, |
- za dodržiavanie všeobecne platných technických noriem a právnych predpisov, - Za vyhotovenie výrobnej prípravy v podobe výrobnej alebo technickej dokumentácie, ktorú pred začatím prác predloží zhotoviteľovi, |
- za dodržiavanie predpísaných technických a technologických postupov stanovených výrobcami použitých výrobkov a materiálov,- Za dodržiavanie požadovaných parametrov stavby ako celku, najmä v oblasti spolupôsobenia použitých stavebných prvkov a materiálov, v oblasti stability stavby, stavebno-fyzikálnych parametrov stavby, v kvalite použitých materiálov a výrobkov a pod. |
47. Bez súhlasu zhotoviteľa, nie je prípustné, aby ktokoľvek vykonával v odovzdanej PD akékoľvek úpravy. Každá navrhovaná zmena zo strany objednávateľa, alebo zhotoviteľa stavby musí byť ešte pred začatím stavebnej realizácie odsúhlasená so zhotoviteľom. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na odstraňovanie vlastných vád PD, resp. reklamovaných vád PD zhotoviteľom. |
48. Zhotoviteľ nezodpovedá za vady stavebného diela alebo jednotlivých jeho častí vyvolané vadnou projektovou dokumentáciou vypracovanou podľa tejto zmluvy najmä v týchto, prípadoch: |
- ak boli použité podklady prevzaté od objednávateľa, resp. ktoré vyplynuli zo spolupôsobenia objednávateľa a zhotoviteľ ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, prípadne na to upozornil objednávateľa a ten na ich použití trval, - ak zhotoviteľ stavby zmení stavebnú realizáciu oproti schválenej projektovej dokumentácii bez súhlasu zhotoviteľa, |
- ak v priebehu stavebnej realizácie neboli dodržané stavebno-technologické postupy, ktoré majú viesť k dosiahnutiu projektovanej kvality stavby a k dosiahnutiu navrhnutých stavebných štandardov,- ak neboli dodržané parametre stavby v PD, všeobecne platné technické normy, ak neboli použité potrebné akosti zabudovaných hmôt, materiálov a výrobkov, dodávaných zhotoviteľmi stavby, |
- ak následne po odovzdaní diela do užívania sa objavili skryté vady stavebného diela ktorých pôvodcom je zhotoviteľ stavby,- ak následne po uvedení stavby do užívania vznikli vady, ktoré boli spôsobené neodborným zásahom užívateľa do stavby, alebo do zabudovaných technických a technologických zariadení. |
49. Pri závažných nedostatkoch v stave ohrozenia majetku, alebo životov má zhotoviteľ právo požadovať zastavenie, alebo nepovolenie začatia stavebných prác. V ostatných prípadoch dáva investorovi doporučenia na zastavenie, resp. nepokračovanie prác. |
50. Pre reklamáciu vady diela, v zmysle tejto zmluvy, platia ustanovenia §§ 560-565 Obchodného zákonníka. |
51. Reklamáciu vady diela je objednávateľ povinný po jej zistení bezodkladne písomne oznámiť zástupcovi zhotoviteľa. |
52. Oprávnenú reklamáciu vady predmetu tejto zmluvy je zhotoviteľ povinný bezodkladne a bezplatne odstrániť na základe písomnej reklamácie doručenej do rúk zástupcu zhotoviteľa, začať s odstraňovaním vady bez zbytočného odkladu a vzniknutú vadu odstrániť v lehote do 14 dní od uplatnenia reklamácie. |
53. Odstránením reklamovanej vady diela nezaniká objednávateľovi nárok na náhradu škody, ak mu takáto preukázateľne vznikla. |
ZÁBEZPEKA: |
54. Zhotoviteľ je povinný do 14 dní od účinnosti zmluvy o dielo, doručiť objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len „zábezpeka“). Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú zhotoviteľom riadne a včas uspokojené. |
55. Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 5 % z celkovej ceny bez DPH s platnosťou počas celej doby plnenia tejto zmluvy. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu plnenia tejto zmluvy, t.j. až pokým zhotoviteľ riadne a včas nevykoná a neukončí a objednávateľ takto dokončené plnenie bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami tejto zmluvy. |
56. Banková záruka sa bude riadiť ustanoveniami § 313 a nasl. Obchodného zákonníka, musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke. |
57. V prípade, že zhotoviteľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že dodávateľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu, zhotoviteľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 5 % z ceny bez DPH do notárskej úschovy, alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v prospech objednávateľa a to počas celej doby plnenia zmluvy. |
58. Neposkytnutie zábezpeky tak ako je uvedené v tomto bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. V prípade, že stavba nebude začatá do jedného roka od dodania projektu, objednávateľ bankovú záruku, respektíve inú formu zábezpeky, vráti zhotoviteľovi. |
59. Zhotoviteľ má uzavretú poistnú zmluvu na škody spôsobené pri výkone profesie autorizovaného stavebného inžiniera minimálne v sume ceny bez DPH. Túto skutočnosť je zhotoviteľ povinný preukázať kedykoľvek na základe požiadavky objednávateľa. |
OSTATNÉ DOHODY: |
60. Zhotoviteľ sa zaväzuje: |
- písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny týkajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie, alebo začatia konania podľa Zákona o konkurze a reštrukturalizácii; |
- písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť Plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti zhotoviteľa či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. |
61. Ak sa objednávateľ k žiadosti zhotoviteľa nevyjadrí do piatich pracovných dní, bude sa to považovať za súhlas objednávateľa s použitím subdodávateľa. Ak zhotoviteľ použije na poskytnutie plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči objednávateľovi v celom rozsahu tak, ako keby dané plnenie poskytoval sám. Každý subdodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
62. Uplatnenie sankcií za omeškanie s plnením zmluvných podmienok a uplatnenie zmluvných pokút sa riadia ustanoveniami tejto zmluvy a ustanoveniami OPET-u, Všeobecnými zmluvnými podmienkami a ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
63. Podmienky dodania diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami OPET-u, Všeobecnými zmluvnými podmienkami a ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi viažúcimi sa k dodaniu diela. |
ŠPECIFIKÁCIA AUTORSKÝCH PRÁV: |
64. Autorské práva sa riadia zákonom č. 185/2015 Z. z. o autorských právach a právach súvisiacich s autorským právom v platnom znení (autorský zákon) (ďalej len „AZ“.) |
65. Akékoľvek architektonické diela zriadené podľa tejto zmluvy, najmä autorské návrhy, projektová dokumentácia pre vydanie územného rozhodnutia, projektová dokumentácia pre vydanie stavebného povolenia, dokumentácia pre realizáciu stavby, ako aj ďalšie podklady vypracované v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy, ktoré napĺňajú znaky architektonického diela v zmysle AZ sa ďalej v texte označuje jednotne ako „dielo“. |
66. Zhotoviteľ udeľuje objednávateľovi nevýhradnú a územne a časovo neobmedzenú licenciu na použitie diela zhotoveného podľa tejto zmluvy, na základe ktorej je objednávateľ oprávnený použiť dielo pre dosiahnutie účelu zhotovenia diela – t. j. vydania právoplatného stavebného povolenia a zrealizovania ním investovanej stavby. Odplata za udelenie licencie je zahrnutá v odplate podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz. Pri takomto použití diela ostávajú osobnostné autorské práva nedotknuté. |
67. Zhotoviteľ ďalej udeľuje objednávateľovi licenciu pre použitie rozpracovanej časti diela v prípade, že k ukončeniu diela došlo z dôvodu oprávneného odstúpenia objednávateľa od tejto zmluvy o dielo a za predpokladu, že rozpracovaná časť diela bude použitá výlučne spôsobom a v rozsahu smerujúcom k ukončeniu resp. kompletizácii projektovej dokumentácie a následne k realizácii stavebného diela. Odplata za udelenie takejto licencie je taktiež zahrnutá v odplate podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz. Osobnostné autorské práva ostávajú aj v tomto prípade zachované. |
68. Licencie uvedené v tejto prílohe vstupujú do účinnosti v momente, keď jednotlivé diela zaradené pod pojem „dielo“ sú v zmysle rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz a Platobných podmienok tejto zmluvy uhradené. V takomto prípade ostávajú osobnostné autorské práva zachované, vrátane nárokov za použitie diela, na autorskú korektúru a autorskú odmenu súvisiacu s výkonom autorskej korektúry. Odplata za licenciu je zahrnutá v cene diela. |
69. Objednávateľ je oprávnený udeliť sublicenciu na použitie diela aj bez písomného súhlasu zhotoviteľa. |
70. Zhotoviteľ prehlasuje že autorské architektonické diela podľa tejto zmluvy, neporušujú autorské práva tretích osôb. |
71. Objednávateľ je oprávnený poskytnúť dielo, zhotovené podľa tejto zmluvy, tretím osobám bez obmedzení. |
Názov | Upresnenie |
Ohliadka miesta realizácie stavby | po dohode s úspešným uchádzačom a to do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Článok I. : ČAS PLNENIA | 1.1 Predmet zmluvy, resp. jeho jednotlivé výkonové fázy, uvedené v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy, sa zhotoviteľ zaväzuje dodať v súlade s podmienkami uvedenými v tejto zmluve. |
1. FÁZA - Zameranie skutočného stavu a diagnostika | Začiatok prác: po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo; Ukončenie prác: do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
1. FÁZA - PD pre stavebné povolenie | Začiatok prác: po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo; Ukončenie prác: do 40 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. FÁZA -PD na realizáciu stavby | Začiatok prác: vydaním stavebného povolenia; Ukončenie prác: do 40 dní od vydania stavebného povolenia. |
3. FÁZA -Aproximatívny rozpočet a popisy prác /ďalej len AR a PP/ | Začiatok prác: po ukončení PD na realizáciu stavby ; Ukončenie prác: do 15 dní po ukončení PD na realizáciu stavby. |
4. FÁZA- Inžinierska činnosť – príslušné vyjadrenia súvisiace s povolením na realizáciu stavby | Získanie právoplatných povolení: do 8 týždňov od ukončenia prác na PD pre stavebné povolenie. |
1.2 Ak posledný deň lehoty padne na deň pracovného pokoja | je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň. |
1.3 Predmet zmluvy, resp. jeho časť podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy, sa považuje za splnený | protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy, resp. jeho časti objednávateľom. |
1.4 Ak vzniknú počas plnenia predmetu zmluvy podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy prekážky, ktoré zmluvné strany nemôžu ovplyvniť a ktoré bránia dodržať dohodnuté termíny, predlžuje sa čas plnenia o dobu trvania týchto prekážok napr.: v prípade, ak pri prerokovávaní alebo schvaľovaní dokumentácie vzniknú prekážky z dôvodu uplatňovania kompetencií tretích strán | najmä zo strany schvaľovacách orgánov, nebude sa predĺženie lehoty pre dodanie predmetu zmluvy považovať za omeškanie. |
1.5 Termín zhotovenia sa predĺži v prípade, ak zhotoviteľ nemôže pokračovať v zhotovovaní diela v dôsledku toho, že mu objednávateľ nedal písomný pokyn na začatie plnenia ďalšej výkonovej fázy po odsúhlasení a prevzatí predchádzajúcej výkonovej fázy, ktoré sú označené ako projektová činnosť | v takomto prípade je zhotoviteľ povinný bezodkladne písomne upozorniť objednávateľa na prekážku, pre ktorú nie je schopný pokračovať v zhotovovaní diela a dohodnúť primeraný spôsob jej odstránenia. |
1.6 Ak vzniknú počas spracovania diela prekážky, ktoré zmluvné strany nemôžu ovplyvniť, a ktoré bránia dodržať dohodnuté termíny | predlžuje sa čas plnenia o dobu trvania týchto prekážok. |
Sovietskych hrdinov 200/33, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika
18.11.2016 08:00 — 15.04.2017 15:00
1,00 komplet
227 484,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2016 14:08
11.11.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2016 09:58 - Vstupná ponuka | 210 000,00 | € | Cena s DPH |
11.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 186 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: