31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
35929855
PETRA+ , spol. s r.o.
Račianska 146, Bratislava, 83154, SVK
Dodávka plynového parného kotla
kotol, kotolňa, inštalácia kotlov, inštalácia technológií, voda, plyn, para, odluh, komín, tlakové skúšky, rozvody pary. meranie a regulácia, elektroinštalácie
Stavebná práca
1. Dodávka plynového parného kotla
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom diela je dodávka plynového parného kotla a príslušenstva, inštalácia v mieste plnenia, vrátane dodávky a inštalácie príslušenstva a súvisiacich technológií, napojenia na príslušné médiá a siete (voda, plyn, para, elektrika, odkal, odluh, komín), spustenia a uvedenia do prevádzky. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, vykonanie nevyhnutných stavebných úprav, odvoz a likvidácia stavebného odpadu, vyhotovenie projektovej dokumentácie skutkového stavu riešenia, dodanie pasportu kotla, vykonanie odpovedajúcich východiskových revízií a skúšok (elektroinštalácie, plynoinštalácie, stavebnej, tlakovej a pod.), vykonanie prvej úradnej skúšky tlakového celku, poučenia a zaškolenia obsluhy. |
Dodávaný kotol, vrátane príslušenstva a výbavy musí byť nový, nepožívaný, nerepasovaný. |
Dielo bude vyhotovené podľa overeného projektu stavby a oceneného výkazu výmer, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Súčasne predmetom diela je dodanie príslušných atestov a certifikátov od zabudovaných materiálov a výrobkov a vyhotovenie príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení, dodanie dokladov o využití a zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú realizáciou diela a dodanie projektu skutočného vyhotovenia diela v dvoch vyhotoveniach. |
Predmetom diela je aj vykonanie príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, v znení neskorších predpisov. |
INÉ POŽIADAVKY: |
Po prevoze parného kotla a po jeho inštalácií bude vykonaná odborná prehliadka parného kotla, vykonaná skúška tesnosti tlakového celku kotla v zmysle STN, tlaková skúška v zmysle STN, skúšobný pretlak podľa pasportu kotla. |
Po montáži strojného zariadenia, potrubia, armatúr, náteroch a tepelných izoláciách je nutné vykonať označenie jednotlivých potrubí podľa pretekajúcej látky štítkami, označenie hlavných armatúr podľa účelu použitia opatriť štítkami, označenie tlakomerov a teplomerov na najvyšších dovolených hodnotách previesť na kotloch a ostatných zariadeniach podľa STN. |
Výstroj parného kotla musí zodpovedať požiadavkám STN. Parný kotol bude dodaný s dokumentáciou v zmysle požiadaviek STN a odpovedajúcej vyhlášky. |
Zmontované potrubie po výstavbe musí byť podrobené stavebnej skúške a tlakovým skúškam pevnosti a tesnosti. O výsledku skúšky musí byť vyhotovený zápis. |
Pri uvedení kotla do prevádzky vykonať: 1. Individuálne vyskúšanie 2. Komplexné vyskúšanie - v trvaní 72 hodín nepretržitej prevádzky zariadenia. 3. Skúšobnú prevádzku po dojednanú dobu 60 dní 4. Záručnú prevádzku po dobu dohodnutej záruky. |
Zhotoviteľ je povinný s dokumentáciou kotla odovzdať "Prevádzkové predpisy výrobcu kotla". |
Pred uvedením do trvalej prevádzky je nutné vykonať východiskovú odbornú obhliadku a skúšku (revíziu) zariadenia. Východiskovú revíziu vykoná montážna organizácia a o jej výsledku vydá východiskovú revíznu správu, ktorá bude súčasťou odovzdávacej technickej dokumentácie. |
Montážna organizácia musí vypracovať podrobný technologický postup tlakovej skúšky, pred skúškou sa musí potrubie zvnútra prečistiť. |
Vykonať skúšku pevnosti pre STL potrubie, skúšku plynovodu na pretlak, skúšku tesnosti STL, funkčnú skúšku plynového zariadenia sa vykoná za účelom preverenia všetkých armatúr, ich funkčnosti pri prevádzkových a poruchových stavoch. |
Preskúšanie tesnosti všetkých rozoberateľných spojov a ďalšie požiadavky výrobcu v zmysle sprievodnej dokumentácie. |
Na plynovom zariadení musí byť pred uvedením do prevádzky vykonaná odborná skúška v zmysle vyhl. 508/2009 Z.z.. |
Vykonať prvú úradnú skúšku horáka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stredotlaký plynový parný kotol | ks | 1 | ||
Ekonomizér | ks | 1 | ||
Monoblokový plynový horák | ks | 1 | ||
Vysokovýkonný ventilátor | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Všetky požadované technické vlastnosti sú uvedené v PD "Osadenie nového parného kotla v energobloku J - kotolňa" resp. vo Výkaze výmer stavby | súbor |
Názov |
Zhotoviteľ do troch pracovných dní od nadobudnutia učinnosti tejto zmluvy predloží technologický postup a podrobný harmonogram prác vyhotovený v súlade s požiadavkami a podmienkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. |
Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať za plnej prevádzky a preto si Objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác dodávateľa počas ich plnenia. Práce bude potrebné realizovať aj v popoludňajších a nočných hodinách a v dňoch pracovného pokoja a pracovného voľna. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo vyhotoví v lehote do 28.02.2017, najneskoršie do troch mesiacov odo dňa prevzatia staveniska, podľa Objednávateľom schváleného harmonogramu prác. |
Ak Zhotoviteľ vykoná dielo pred dohodnutým časom v zmluve, Objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo v celom rozsahu prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
Zhotoviteľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa zmluvy. Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť, ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu ako odborne spôsobilý na vykonanie diela v zmysle príslušných všeobecne záväzných platných právnych predpisov a technických noriem. |
Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby, stavebný denník, zápisy o vykonaných kontrolách a skúškach, protokoly o vykonaných odborných prehliadkach a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o použitých výrobkov a materiálov k preberaciemu konaniu. |
Cena za dielo je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. a na základe výsledkov realizovanej súťaže, dohodou zmluvných strán. Cena zahrňa všetky náklady zhotoviteľa spojené s dodávkou, vrátane nákladov na dopravu a vykonanie predpísaných odborných prehliadok a skúšok a dokumentácie skutočného vyhotovenia diela. |
Zmluvná cena musí byť stanovená na základe ocenenia poskytnutého výkazu výmer a projektovej dokumentácie tak, aby bolo zrejmé splnenie spoločného zadania t.j. ocenenia všetkých položiek výkazu výmer. Pri spracovaní cenovej ponuky (ceny za dielo) sa požaduje do neoceneného položkového rozpočtu – výkazu výmer vpísať ceny, alebo vyhotoviť identický výkaz výmer. Uchádzač musí pre každú položku uviesť jednotkovú cenu a celkovú sumu. |
Predložený položkový rozpočet sa nepripúšťa upravovať ani nijako meniť. |
Súčasťou celkovej ceny za dielo (zmluvnej ceny) je rozpočtová rezerva stanovená vo výške 10 % z ceny za dielo bez DPH. Cena za dielo (zmluvná cena) potom je súčtom a) Cena celkom podľa rozpočtu (oceneného výkazu výmer) v EUR bez DPH + (plus) b) Rozpočtová rezerva stanovená vo výške 10 % z ceny celkom podľa rozpočtu v EUR bez DPH. |
Zhotoviteľ do troch pracovných dní od nadobudnutia učinnosti tejto zmluvy predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH (ocenený výkaz výmer) vyhotovený v súlade s projektom stavby a podmienkami a požiadavkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. Jeho nepredloženie bude považované za podstatné porušenie zmluvy a využitie inštitútu odstúpenia od zmluvy pre porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, že uchádzač pri oceňovaní diela použije „ekvivalentné“ výrobky, materiály a zariadenia, vypracuje k ocenenému výkazu výmer „Prehľad ekvivalentných výrobkov a materiálov použitých pri ocenení predmetu zmluvy” v členení podľa poskytnutého výkazu výmer na HSV a PSV práce, oddiel a číslo položky s uvedením použitého ekvivalentu, s uvedením výrobcu, názvu výrobku a jeho technickú špecifikáciu a parametre v porovnaní s materiálom alebo výrobkom uvedeným vo výkaze výmer. Uvedený prehľad bude tvoriť súčasť oceneného výkazu výmer uchádzača. |
Použitie rozpočtovej rezervy sa viaže len na prípady vzniku naviac prác uvedených v stavebnom denníku, ktoré priamo súvisiace s odkrytými vadami, ktoré objednávateľ nemohol predvídať, alebo ktoré vyplynuli z dôvodu potreby zmeny alebo doplnenia projektovaného technického riešenia v priebehu realizácie, ktorých vykonanie je potrebné na riadna dokončenie a odovzdanie diela, prípadne zmeny materiálov a dodávok alebo iných zmien vyvolaných zo strany objednávateľa, ovplyvňujúcich cenu za dielo. |
Naviac práce, tovary, ich cena a rozsah musia byť prerokované a schválené formou dohody o čerpaní rozpočtovej rezervy, podpísanej objednávateľom a zhotoviteľom, ktorá sa stáva neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy o dielo. |
Zhotoviteľ je povinný k dohode o čerpaní rozpočtovej rezervy vypracovať v termíne stanovenom objednávateľom, najneskôr však do 5 dní od písomnej požiadavky objednávateľa dodatok k špecifikácii ceny za dielo uvedenej v prílohe uzavretej zmluvy (rozpočet-výkaz výmer), ktorého obsahom musí byť: - rekapitulácia ceny, ktorá obsahuje pôvodný rozpočet a nový rozpočet, odôvodnenie - položkový rozpočet naviac prác vypracovaný na základe výkazu výmer naviac prác spracovaný zhotoviteľom, prípadne v spolupráci s projektantom - položkový rozpočet prác, ktoré nebudú realizované. |
Pre výpočet zmeny ceny bude zhotoviteľ používať ceny nasledovne: - zmeny množstiev, v prípade zmeny množstva merných jednotiek uvedených v rozpočte, dohodnuté jednotkové ceny sa uplatnia aj na zvýšené množstvá - pri doplnení nových položiek konštrukcií a prác, ktoré sa v rozpočte nevyskytujú, predloží zhotoviteľ novú kalkuláciu - práce vykonané v menšom rozsahu ako vyplýva z rozpočtu budú odpočítané v nevykonanom rozsahu. |
Naviac práce, ktorých predpokladaná cena presahuje výšku rozpočtovej rezervy, bude ich rozsah a cena prerokovaná a riešená v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. formou dodatku k zmluve o dielo. Dodatok k špecifikácii ceny spracuje zhotoviteľ. |
V prípade, že nedôjde k vzniku naviac prác, resp. cena dodaných naviac prác bude nižšia ako výška rezervy, nevzniká zhotoviteľovi žiadny právny nárok na nevyčerpanú rozpočtovú rezervu alebo jej časť. |
Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu a poskytnúť Zhotoviteľovi spolupôsobenie, za podmienok dohodnutých v zmluve. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov, výrobkov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní celého diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za vykonané dielo na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom. |
Objednávateľ neposkytuje na realizáciu predmetu zmluvy/diela preddavky na cenu, ani zálohové platby. Cenu za dielo uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ vystaví a doručí objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach, každú s povahou originálu, do 15 dní po odovzdaní diela, t.j. po preberacom konaní stavby. Pre fakturáciu musí byť dielo prevzaté ako kompletné, s odstránením všetkých vád a nedorobkov. Lehota splatnosti faktúry je na základe dohody zmluvných strán stanovená na 60 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktoré je verejnou prácou podľa vyhlášky č. 83/2008 Z. z. potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným Zhotoviteľom a stavebným dozorom Objednávateľa. |
Zhotoviteľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju zhotoviteľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa platných noriem vzťahujúcich sa k predmetu diela. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré predmet zmluvy má v čase jeho odovzdania objednávateľovi. Za vady, ktoré vznikli po odovzdaní diela zodpovedá zhotoviteľ iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinností. |
Záručná lehota na dielo je 60 mesiacov a začína plynúť odo dňa odovzdania diela a uvedenia do prevádzky. |
V čase trvania záručnej doby má objednávateľ nárok na bezplatné odstránenie vady. Za vadu sa nepovažuje chyba, ktorá sa vyskytla v dôsledku neprimeraného užívania, úmyselného poškodenia, nedodržania prevádzkových parametrov alebo externých vplyvov. Nárok na bezplatné odstránenie vady uplatní objednávateľ bezodkladne po zistení tejto vady písomnou formou u zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ sa v dobe plynutia záručnej doby zaväzuje dostaviť sa k miestu poruchy, diagnostikovať vadu a začať s odstraňovaním vád predmetu zmluvy do 6 hodín od prevzatia oprávnenej písomnej reklamácie alebo písomného oznámenia o vade (poruche) od objednávateľa a vady odstrániť v čo najkratšom technicky možnom čase. |
Vady zistené pri preberacom konaní budú zapísané v preberacom protokole – zápisnici o odovzdaní a prevzatí diela s uvedením termínu ich odstránenia. Ďalej bude dojednaný postup, resp. spolupôsobenie objednávateľa pri ich odstraňovaní. O odstránení všetkých vád, sa vyhotoví písomný záznam. |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela a denne musí vykonávať upratanie staveniska a prístupových ciest. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem. Zhotoviteľ je povinný zúčastniť sa na vstupnom školení BOZP a PO u odborných zamestnancov Objednávateľa. |
Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami Zhotoviteľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je Objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby Zhotoviteľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
Ak Zhotoviteľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je Zhotoviteľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia materiálu proti stráte, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne. |
Zhotoviteľ najneskoršie do 14 dní od prevzatia staveniska predloží Objednávateľovi poistnú zmluvu a prerokuje jej dostatočnosť s Objednávateľom. Poistenie sa zaväzuje Zhotoviteľ udržiavať v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. |
Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku. |
Zhotoviteľ je povinný počas realizácie prác dodržiavať NV SR č. 396/2006 Z. z. a Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vypracovaný Zhotoviteľom, ktorým boli určené pravidlá na vykonávanie prác na stavenisku. |
Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 230 V a 400 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám dodávateľa. Zhotoviteľ predloží menný zoznam svojich zamestnancov a vozidiel najneskôr pri prevzatí staveniska. |
Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ realizovať práce podľa tejto zmluvy zabezpečiť prístup a používanie priestorov, v ktorých sa bude dielo vykonávať. Skladovanie potrebného materiálu a prevádzkové priestory pre zamestnancov si musí zabezpečiť Zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným zamestnancom. |
Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom diele. |
Zhotoviteľ vybaví svojich zamestnancov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
Zhotoviteľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Vzhľadom k tomu, že dielo sa bude vykonávať za plnej prevádzky zdravotníckého zariadenia, ktoré je poskytovateľom zdravotníckych služieb Zhotoviteľ bude túto skutočnosť zohľadňovať pri prašných a hlučných prácach a transporte materiálu. |
Zhotoviteľ je povinný odo dňa prevzatia staveniska viesť stavebný denník. Do denníka sa zapisujú všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Stavebný denník musí byť na stavbe trvalo prístupný. Originál stavebného denníka odovzdá zhotoviteľ objednávateľovi pri odovzdaní diela. |
V denníku môže robiť potrebné zápisy technický dozor objednávateľa a pracovník projektanta poverený výkonom autorského dozoru. Zápisy do denníka vykonáva tiež osoba oprávnená vykonávať štátny stavebný dohľad. |
Zmeny stavebných materiálov a dodávok alebo zmeny technického riešenia možno vykonať len po odsúhlasení v stavebnom denníku, resp. po odsúhlasení s objednávateľom na kontrolnom dni. Zámeny stavebných materiálov a dodávok v prípade použitia ekvivalentov, ak nebudú súčasťou výkazu výmer tejto zmluvy „Prehľad ekvivalentných výrobkov a zariadení použitých pri ocenení predmetu zmluvy“ (ak sa uplatňujú), odsúhlasenej objednávateľom, sa nepovoľujú. |
Zhotoviteľ nevykonáva žiadne zmeny a práce naviac bez ich predchádzajúceho odsúhlasenia objednávateľom v stavebnom denníku. Všetky požiadavky na prípadne technicky zdôvodnené zmeny, musia byť zapísané do stavebného denníka a až po ich odsúhlasení objednávateľom môže zmeny zhotoviteľ realizovať. |
Zhotoviteľ vyzve objednávateľa na preverenie a prevzatie všetkých prác, ktoré budú v ďalšom pracovnom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými. Výzva sa môže uskutočniť zápisom v stavebnom denníku, takýto zápis zástupca objednávateľa podpíše. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vyhotoviť fotodokumentáciu priebehu stavebných prác na diele, najmä častí diela, ktoré majú byť ďalším postupom prác zakryté. Zhotoviteľ takto zhotovenú fotodokumentáciu odovzdá objednávateľovi pri odovzdávaní diela. |
Zhotoviteľ nesmie dielo ako celok odovzdať na zhotovenie inému subjektu. Je oprávnený zveriť vykonanie časti diela tretej osobe (subdodávateľovi) iba v rozsahu (podiel subdodávok a subdodávateľ) ak si ho Zhotoviteľ v lehote do troch dní od uzavretia zmluvy písomne u objednávateľa uplatňuje. Pri výkone diela prostredníctvom subdodávateľov je zhotoviteľ plne zodpovedný voči objednávateľovi za včasné a riadne vykonanie diela, akoby ho vykonával sám. |
Zhotoviteľ je zároveň povinný zabezpečiť, aby subdodávateľ nezadal žiadne práce a služby na zhotovení časti diela jemu zadané zhotoviteľom tretej osobe (nevzťahuje sa na dodanie tovarov, prípadne na montáž zariadenia). |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že obchodné, technické a iné informácie a skutočnosti, ktoré mu boli zverené objednávateľom, nesprístupní tretím osobám bez jeho písomného súhlasu alebo tieto informácie a iné skutočnosti nepoužije pre iné účely než pre plnenie tejto zmluvy. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na obchodné, technické a iné informácie a skutočnosti, ktoré sú bežne dostupné tretím osobám a ktoré zmluvný partner nechráni zodpovedajúcim spôsobom. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bude zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a údajoch, vrátane technických a priestorových špecifikácií, s ktorými sa oboznámil alebo mu boli poskytnuté v súvislosti s plnením tejto zmluvy, pričom povinnosť mlčanlivosti sa vzťahuje aj na fyzické osoby, ktoré budú na základe pokynov zhotoviteľa alebo jeho subdodávateľa zmluvu plniť. Táto povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení zmluvného vzťahu. |
Najneskôr v deň preberania diela odovzdá zhotoviteľ objednávateľovi dva výtlačky skutočného vyhotovenia diela, správy o vykonaní odborných prehliadok a skúšok vyhradených tech. zariadení, prehlásenia o zhode, atesty, osvedčenia o akosti a kompletnosti jednotlivých zariadení, certifikáty, potvrdenia o likvidácii všetkých odpadov, ako aj ďalšiu dokumentáciu na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, nevyhnutnú k riadnemu užívaniu diela, najmä v súlade s ustanoveniami § 13 zákona o BOZP. Bez týchto náležitostí objednávateľ k preberaciemu konaniu nepristúpi. |
Dielo bude zhotoviteľom odovzdané a objednávateľom prevzaté aj v prípade, že v zápise o odovzdaní a prevzatí budú uvedené vady, ktoré samy osebe ani v spojení s inými nebránia plynulej a bezpečnej prevádzke (užívaniu). Tieto zjavné vady musia byť uvedené v zápise o odovzdaní a prevzatí diela so stanovením termínu ich odstránenia. |
Objednávateľ nepreberie dielo, ktorého zjavné vady budú brániť jeho uvedeniu do prevádzky a jeho riadnemu užívaniu. |
Zhotoviteľ odstráni zistené vady a nedorobky na vlastné náklady. |
Ak zhotoviteľ odovzdá dielo po dohodnutom termíne zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z ceny za dielo, za každý začatý deň omeškania. |
Ak objednávateľ neuhradí faktúru v lehote splatnosti, zhotoviteľ môže faktúrovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,01 % z dĺžnej sumy za každý začatý deň omeškania. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zhotoviteľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny diela bez DPH v prípade, ak pred úplným ukončením diela objednávateľ odstúpi od tejto zmluvy z dôvodu na strane zhotoviteľa alebo zhotoviteľ nedodá dielo v dohodnutom rozsahu a odstúpi od tejto zmluvy v rozpore s touto zmluvou a/alebo Obchodným zákonníkom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ je oprávnený popri nároku na zmluvnú pokutu požadovať od zhotoviteľa aj náhradu škody v celom rozsahu, ktorá mu činnosťou alebo porušením zmluvných povinnosti zhotoviteľa, vznikla. Zhotoviteľ berie na vedomie, že prípadnú škodu spôsobenú krádežou, stratou, zničením alebo iným poškodením majetku v správe objednávateľa (na stavenisku) znáša v plnom rozsahu. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na Objednávateľa odovzdaním diela. |
Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti zmluvy oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu/overovania v zmysle platnej legislatívy a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Objednávateľ je oprávnený, v súlade s § 12 ods. 1 pís,. b/ bod 3 zák. č. 254/1998 Z. z. zadržať Zhotoviteľovi 10 % z fakturovanej ceny diela s DPH až do odstránenia všetkých vád a nedorobkov zistených pri odovzdávaní a preberaní diela. |
Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku. |
Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
Zhotoviteľ musí do troch pracovných dní od od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy preukázať objednávateľovi technickú a odbornú spôsobilosť zoznamom realizovaných prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov predložením kvalifikovaných referencií o kvalite stavebných prác a lehôt dodania potvrdenými investormi týchto stavebných prác, ktorých súhrnná hodnota zmluvného plnenia musí byť najmenej 300 tis. EUR bez DPH. Nedodržanie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený uplatniť inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Zhotoviteľ prehlasuje, že pred uzavretím Zmluvy sa riadne oboznámil s projektovou dokumentáciou a že dielo bude zhotovené v súlade s ňou a ostatnými prílohami opisného formulára. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov (príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo), ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu verejnému obstarávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu, ktorý je uvedený v tomto bode, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zhotoviteľ potvrdzuje , zaväzuje sa a zodpovedá za to, že on a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na realizácii časti diela disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými na vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto zmluvou. |
Zhotoviteľ musí do troch pracovných dní od od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania, ktorý súvisí s predmetom zákazky. |
Zhotoviteľ musí do troch pracovných dní od od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi overenú kópiu oprávnenia podľa § 15 zákona č. 124/2006 Zb. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon BOZP), resp. osvedčenia alebo preukazu podľa § 16 zákona BOZP na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z.z. a to pre nasledovný rozsah: |
- montáž, oprava a údržba, odborné prehliadky a skúšky tlakových zariadení v rozsahu realizácie predmetu ZoD, - montáž, oprava a údržba, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení v rozsahu realizácie predmetu ZoD, - montáž, oprava a údržba, odborné prehliadky a skúšky plynových zariadení v rozsahu realizácie predmetu ZoD. |
Zhotoviteľ musí do troch pracovných dní od od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť úradne overenú kópiu osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby pre osobu ktorá bude vykonávať stavebný dozor zhotoviteľa. Zároveň predloží doklad o pracovno-právnom vzťahu s ním a referencie o riadení stavieb za posledných 5 rokov. |
Nedodržanie vyššie uvedených povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený uplatniť inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
28.11.2016 13:00 — 28.02.2017 13:00
1,00 súbor
235 275,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2016 12:53
16.11.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2016 13:30 - Vstupná ponuka | 235 269,60 | € | Cena s DPH |
16.11.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 199 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: