Z201637834
OF-102298
zrušená
00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
Poistenie majetku právnických osôb
poistenie, majetok
Služba
1. Poistenie majetku právnických osôb
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie poistenia majetku právnických osôb – Nosného systému MHD. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poistné krytie do výšky: | - | - | ||
Nosný systém MHD | EUR | 62.233.163,73 | ||
Električková trať | EUR | 6.800.000,00 | ||
Celková hodnota stavby | EUR s DPH | 69.033.163,73 | ||
Náklady na vypratanie miesta poistenia po poistnej udalosti vrátane strhnutia stojacich častí | EUR | 50.000 | ||
Náklady na demontáž alebo remontáž ostatných nepoškodených poistených vecí a na stavebné úpravy vykonané v súvislosti so znovuzaobstaraním alebo opravou | EUR | 50.000 | ||
Ušlý zisk a stále náklady za 12 mesiacov | EUR | 20.000 | ||
Limit plnenia (LP) pre riziko povodeň, záplava | EUR | 5.000.000 | ||
LP pre riziko víchrica, krupobitie | EUR | 6.600.000 | ||
LP pre atmosferické zrážky | EUR | 200.000 | ||
LP pre zemetrasenie, zosuv pody a sneh | EUR | 15.000.000 | ||
LP pre lom stroja a elektronické riziká | EUR | 200.000 | ||
Náklady na montáž-demontáž+vyhľadanie | EUR | 100.000 | ||
Krádež, lúpež, vandalizmus | EUR | 50.000 | ||
Peniaze, cenné papiere, ceniny, drahé kovy, klenoty - v trezore | EUR | 1.000 | ||
Akékoľvek rozbitie skla | EUR | 30.000 | ||
Pre riziko prerušenia prevádzky vo výške | EUR | 1.000.000 | ||
Náklady na vypratanie miesta poistenia po poistnej udalosti vrátane strhnutia stojacich častí | EUR | 20% zo škody, max. 100.000 | ||
SPOLUÚČASŤ: pre jednu a každú poistnú udalosť (PU) počas poistného obdobia, pre prerušenie prevádzky je spolúčasť v dňoch a následne % z vypočítaného nároku na poistné plnenie: | - | - | ||
Pre všetky dojednané riziká (poistné udalosti) okrem PU z rizík nižšie uvedených | EUR | 10 %, min. 1.000,00 | ||
Pre riziko povodeň, záplava a zemetrasenie, krádež, lúpež, vandalizmus, prostý vandalizmus, rozbitie skla, prerušenia prevádzky | EUR | 5 dni, 5 % |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Riziká: | Spoluúčasť v EUR: |
Požiar, výbuch, blesk, pád lietadla, povodeň, záplava, víchrica, krupobitie, atmosferické zrážky, vodovod. škody, zemetrasenie, zosuv pôdy, tiaž snehu a námrazy, technické riziká lomu strojov a elektroniky: | 10% min. 50.000,- pre električkovú trať, len 10% na elektrické vedenie 100 metrov, |
- | pre riziká povodne, záplav, krupobitia a atmosfer. zrážok 5%/min. 5.000,-, a pre riziká lomu strojov a elektroniky 5%/min. 350,-. |
Krádež, lúpež a vandalizmus: | 300,-. |
Akékoľvek rozbitie skla: | 300,- . |
V prípade krádeže, lúpeže a vandal. činu na automate poisťovňa preplatí aj hotovosť do 1.000,- EUR. |
Názov |
Táto zmluva zakladá záväzok zmluvných strán uzavrieť Poistnú zmluvu, podľa podmienok uvedených v objednávkovom formulári. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že predloží Návrh poistnej zmluvy verejnému obstarávateľovi, do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Poistná zmluva bude uzatvorená medzi objednávateľom a víťazným uchádzačom. |
Úspešný uchádzač musí mať, podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"), oprávnenie poskytovať predmetné služby, t.j. vykonávanie poisťovacej činnosti pre poistný druh neživotného poistenia podľa jednotlivých odvetví v rozsahu: Poistenie škôd na majetku, poistenie škôd na koľajových dopravných prostriedkoch, poistenie škôd na inom majetku, spôsobených... |
...a) požiarom, b) výbuchom, c) víchricou, d) prírodnými živlami inými ako víchrica, e) jadrovou energiou, f) zosuvom alebo zosadaním pôdy, poistenie iných škôd na inom majetku, ako je uvedené, vzniknutých krupobitím alebo mrazom, alebo inými príčinami napríklad krádežou. |
Poskytovateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách, a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Evidenciu objektov a ostatné súvisiace podklady budú poskytnuté úspešnému uchádzačovi. |
1. Pre riziko škôd spôsobených požiarom, úderom blesku a výbuchom sa dojednáva, že poisťovateľ poskytne poistné plnenie až do výšky dohodnutej poistnej sumy (resp. limitu plnenia), ak budú v čase vzniku škody poisteným/poistníkom dodržané bezpečnostné predpisy vyplývajúce zo zákona o požiarnej ochrane, technických predpisov a súvisiacich noriem Slovenskej republiky (napr. práca s otvoreným ohňom, pravidlá pre zábranné systémy a pod.). V prípade nedodržania týchto predpisov si poisťovateľ vyhradzuje právo poistné plnenie primerane znížiť. |
2. Poistník/poistený je povinný vopred písomne oznámiť poisťovateľovi: - akúkoľvek zmenu v spôsobe užívania poistenej stavby, alebo stavby, v ktorej sa nachádzajú poistené veci (ďalej len "stavba"), - začiatok vykonávania stavebných alebo rekonštrukčných prác na stavbe, - skutočnosť, že stavba je viac ako 1 mesiac nepoužívaná, alebo je na svoj účel nepoužiteľná. |
3. Pre riziko škôd spôsobených krádežou, lúpežou a vandalizmom: Povinnosťou poisteného v prípade vzniku škodovej udalosti spôsobenej krádežou a vandalským činom je oznámiť vznik tejto skutočnosti polícii. Podmienkou pre poskytnutie poistného plnenia je, že poistná udalosť bude šetrená políciou. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zmeny akýkoľvek údajov uvedených vo Výkaze je Poistník povinný bezodkladne zaslať poisťovateľovi v elektronickej forme (vo formáte .XLS) aktualizovaný Výkaz. Takto aktualizovaný Výkaz musí byť zaslaný z e-mailovej adresy poistníka alebo príslušného sprostredkovateľa poistenia na e-mailovu adresu príslušného poisťovateľa. Zmeny jednotlivých údajov je poistník povinný doložiť príslušnými dokladmi. |
5. Aktualizovaný Výkaz zaslaný poisťovateľovi zo strany poistníka alebo sprostredkovateľa poistenia automaticky nezaväzuje poisťovateľa v prípade vzniku škody poskytnúť poistné plnenie v zmysle aktualizovaného Výkazu. |
6. V prípade, ak je súčasťou Výkazu aj príloha špecifikujúca jednotlivé údaje/ náležitosti Výkazu, a ak dôjde aj k zmene tejto prílohy, poistník zašle poisťovateľovi spolu s aktualizovaným Výkazom aj aktualizovanú prílohu k Výkazu. Poisťovateľ následne potvrdí akceptáciu tejto zmeny zaslaním aktualizovaného Výkazu podpísaného poisťovateľom poistníkovi spolu s prípadným doúčtovaním preplatku alebo nedoplatku poistného. |
7. V prípade zmien údajov uvedených resp. podmienok poistenia dojednaných v zmysle Výkaze, ktoré by mali podstatný vplyv na poisťované riziko, si poisťovateľ vyhradzuje právo na úpravu podmienok poistenia (napr. sadzieb, spoluúčastí, limitov a pod.). |
8. Akákoľvek aktualizácia Výkazu bude platná až po obojstrannom akceptovaní podmienok poistenia v zmysle aktualizovaného Výkazu a po jeho podpísaní oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Aktualizovaný Výkaz nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jeho podpisu poisťovateľom a stáva sa dodatkom k poistnej zmluve. |
9. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že doplnenie rozsahu poistenia, ktoré nie je dojednané v aktuálne platnom Výkaze, je možné vykonať len formou zmeny poistnej zmluvy, ktorá bude podpísaná oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a spolu s aktualizovaným Výkazom budú tvoriť dodatok k poistnej zmluve. |
10. V prípade vzniku poistnej udalosti sú pre rozsah poistného plnenia rozhodujúce údaje uvedené vo Výkaze aktuálne platnom v čase vzniku poistnej udalosti. |
11. Zmluvu možno meniť a dopĺňať len očíslovanými písomnými dodatkami podpísanými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
12. Táto poistná zmluva sa uzatvára v súlade s podmienkami ustanovenými v zákone č. 297/2008 Z.z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a ochrane pred financovaním terorizmu. |
13. Poistník prehlasuje, že si je vedomý, že cena uvedená v tejto poistnej zmluve je kalkulovaná vrátane peňažného plnenia v zmysle §32 zákona č. 186/2009 Z. z. Cena je stanovená v zmysle Zákona NR SR č. 18/1996 Z. z.. |
14. Poisťovateľ na základe tejto poistnej zmluvy neposkytne poistnú ochranu (poistné krytie) pre podnikateľské ani žiadne iné aktivity, vrátane poistnej ochrany (poistného krytia) majetku, osôb alebo zodpovednosti za škodu, ani neposkytne žiadne poistné alebo iné plnenie alebo inú výhodu, pokiaľ by takáto poistná ochrana (poistné krytie) a/alebo takéto podnikateľské alebo iné aktivity alebo takéto poistné alebo iné plnenie alebo iná výhoda poisťovateľa vystavili hrozbe sankcií, zákazov, obmedzení alebo porušení vyplývajúcich z rozhodnutí Organizácie spojených národov,... |
...a/alebo z obchodných alebo ekonomických sankcií, práva alebo predpisov Európskej únie, Spojeného kráľovstva alebo Spojených štátov amerických a/alebo by takýmto spôsobom došlo k porušeniu akejkoľvek inej príslušnej ekonomickej alebo obchodnej sankcie vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu Slovenskej republiky. |
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: podmienky účasti určené verejným obstarávateľom sledujú cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas. |
Uchádzač nemôže znížiť požadovaný rozsah poistenia uvedený v opise predmetu zákazky svojimi Všeobecnými poistnými podmienkami a Zmluvnými dojednaniami. |
Názov | Upresnenie |
Poistné obdobie: | 12 po sebe nasledujúcich mesiacov. |
Koniec poistenia: | Na neurčito. |
Splatnosť poistného: | V štvrťročných splátkach. |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr deň nasledujúci po dni nadobudnutia platnosti Zmluvy predloží objednávateľovi: | zápis do registra konečných užívateľov výhod, podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr deň nasledujúci po dni nadobudnutia platnosti Zmluvy predloží objednávateľovi: | doklady preukazujúce osobné postavenie podľa § 32 ZVO alebo zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr deň nasledujúci po dni nadobudnutia platnosti Zmluvy predloží objednávateľovi: | minimálne jednu referenciu z poistenia majetku v predchádzajúcich troch rokoch ku dňu predkladania ponúk,.. |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr deň nasledujúci po dni nadobudnutia platnosti Zmluvy predloží objednávateľovi: | ..referencia musí byť realizovaná v rozsahu minimálne 45 000 EUR bez DPH. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
25.11.2016 09:00 — 24.11.2017 23:59
1,00 celý predmet zákazky
59 056,21
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2016 10:07
11.11.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: