00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
35368055
Jozef Gyulai - Jolux
Podkolibská 2162/30, Bratislava, 83101, SVK
Nábytok alebo ekvivalent
Kancelársky nábytok
Tovar, Služba
1. Nábytok alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok určený na bežnú administratívnu a oddychovú činnosť - Dodávka vrátane dopravy a montáže |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technická špecifikácia a podmienky pre konštrukčnú spôsobilosť nábytku: Korpusy skríň po obvode vyrobené z DTD lamino v hrúbke 18 - 19 mm. V zadnej časti skríň - sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zastúpený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm. Všetky police vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu. Skrine vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie | 0 | 0 | ||
Technická špecifikácia a podmienky pre konštrukčnú spôsobilosť nábytku: Dvierka vybavené kovaním Hettich, úchytky kovové s uchytením na metrický závit. Kricie dosky skríň vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm. Stoly vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm. | 0 | 0 | ||
1. Skriňa policová bezdverová | ks | 1 | ||
2. Skriňa policová dvojdverová | ks | 2 | ||
3. Skrinka policová dvojdverová | ks | 1 | ||
4. Pracovný stôl (jedálenský stôl - 4 nohy) | ks | 11 | ||
5. Stoličky | ks | 20 | ||
6. Pracovné stoly (jedálenský stôl - 4 nohy) | ks | 5 | ||
7. Skrinka policová hore, dole dvojdverová zatvárateľná | ks | 3 | ||
8. Skrinka policová bez dverová | ks | 1 | ||
9. Skrinka policová hore a dole, v strede dvojdverová | ks | 1 | ||
10. Konferenčný stolík | ks | 1 | ||
11. Sedacie, oddychové kreslá | ks | 4 | ||
12. Skriňa vešiaková dvojdverová / zavesovacia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Skriňa policová bezdverová | výška 180 x šírka 80 x hĺbka 60 / Farebné prevedenie buk |
2. Skriňa policová dvojdverová | výška 190 x šírka 120 x hĺbka 60 / Farebné prevedenie buk |
3. Skrinka policová dvojdverová | výška 80 x šírka 90 x hĺbka 50 /Farebné prevedenie buk |
4. Pracovný stôl | šírka 60 x 120 dĺžka / Farebné prevedenie buk |
5. Stoličky | Jednoduchá stolička mierne oblúkovo hranatého tvaru , s plným čalúneným chrbtom v prevedení jelša, Látka čalúnenia tmavomodrá |
6. Pracovné stoly | šírka 80 x 80 dĺžka / Farebné prevedenie jelša |
7. Skrinka policová hore, dole dvojdverová zatvárateľná | výška 100 x šírka 76 x hĺbka 38 / Farebné prevedenie jelša |
8. Skrinka policová bez dverová | výška 100 x šírka 76 x hĺbka 38 / Farebné prevedenie jelša |
9. Skrinka policová hore a dole, v strede dvojdverová | výška 100 x šírka 76 x hĺbka 38 / farebné prevedenie jelša |
10. Konferenčný stolík | 60x60x50 / Farba jelša |
11. Sedacie, oddychové kreslá | Farba tmavomodrá |
12. Skriňa bez policová dvojdverová / zavesovacia | výška 180 x šírka 100 x hĺbka 40 / Farba jelša |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej oobe objednávateľa najskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody: a) Rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH, zaokrúhlene na 2 desatinné, b) Špecifikáciu jednotlivých druhov nábytku, c) Vyobrazenie jednotlivých druhov nábytku |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, zloženia do celku a umiestnenia do priestorov objednávateľa . |
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia a oznámi dodávateľovi (elektronicky, alebo poštou) či predložené doklady a dokumenty: a) preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo b) nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, rozmery a umiestnenie nábytku osobne na obhliadke, ak je potrebná. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a konkrétne miesta dodania a umiestnenia predmetu zmluvy. |
Lehota dodania zákazky je 7 kalendárnych dní od doručenia objednávky. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a ceníkmi dodávateľa. |
Nábytok požadujeme dodať v zmontovanom stave už od dodávateľa v požadovanom množstve a následne s umiestnením podľa individuálnych potrieb odberateľa. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie |
Predávajúci sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku tovaru vzniká predávajúcemu riadnym doručením tovaru a jeho odovzdaním kupujúcemu. Predpokladom pre úhradu ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaného tovaru a protokolom o jeho odovzdaní. |
Úhrada sa vykonáva platobným príkazom do 14 dní po doručení odsúhlasenej faktúry. |
Objednávateľ je povinný faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi |
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu tejto rámcovej dohody. |
Objednávateľ neposkytuje finnančný preddavok dodávateľovi. |
Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípadeoneskoreného odovzdania dodávky kupujúcemu vo výške 0,05% z ceny dodávky za každý deň omeškania. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mestská časť Bratislava-Petržalka, Medveďovej 21; Vyšehradská 35, 852 12 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
14.11.2016 08:16
51,00 ks
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2016 08:27
11.11.2016 08:16
11.11.2016 08:31
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2016 08:55 - Vstupná ponuka | 6 960,00 | € | Cena s DPH |
11.11.2016 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 848,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: