00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36657719
REVIS-SERVIS spol. s.r.o.
Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK
Dodávka tonerov do kopírovacieho stroja SHARP DX-2500
toner, náplň
Tovar
1. Dodávka tonerov do kopírovacieho stroja SHARP DX-2500
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, originálnych tonerov do multifunkčného kopírovacieho stroja SHARP DX-2500 vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. DX-25GTBA - farba čierna, výdatnosť min. 19000 listov | ks | 8 | ||
2. DX-25GTCA - farba cyan - modrá, výdatnosť 7000 listov | ks | 6 | ||
3. DX-25GTMA - farba magenta - purpurová, výdatnosť 7000 listov | ks | 6 | ||
4. DX-25GTYA - farba yellow - žltá, výdatnosť 7000 listov | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie: | originálny obal od výrobcu, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia (hologramy), obal príslušnej značky, neporušený, nepoškodený |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaných tovarov vrátane technických parametrov, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
9. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Hodžova 1, Štefánikova 67, Dražovská 4, Nitra , Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
16.11.2016 08:00 — 05.12.2016 15:00
1,00 súbor
1 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2016 14:59
09.11.2016 11:00
09.11.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2016 15:22 - Vstupná ponuka | 1 699,99 | € | Cena s DPH |
09.11.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 400,25 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: