17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Nábytok-kancelársky stôl, kancelárska skriňa, kancelársky kontajner
nábytok, stôl, skriňa, kontajnér
Tovar, Služba
1. Nábytok-kancelársky stôl, kancelárska skriňa, kancelársky kontajner
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Kancelársky stôl písací | ks | 1 | ||
rozmery: š x h x v | mm | 1500x700x760 | ||
2.Kancelárska skriňa | ks | 1 | ||
rozmery: š x h x v | mm | 572x336x1751 | ||
3.Kancelársky kontajner | ks | 1 | ||
rozmery: š x h x v | mm | 426x559x611 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky na kvalitu sú minimálne: | |
1. | farebné prevedenie buk. |
2. | farebné prevedenie buk. |
3. | farebné prevedenie buk. Kontajner 4-zásuvkový so zámkom. Dodávaný v zmontovanom stave. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ul. 17. novembra 1, 080 01 Prešov, Prešovská Univerzita v Prešove, pracovisko CVT, budova VŠA, č. m. 42a, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
24.11.2016 11:00
3,00 ks
656,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2016 14:17
09.11.2016 14:15
09.11.2016 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2016 15:34 - Vstupná ponuka | 655,20 | € | Cena s DPH |
09.11.2016 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 456,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: