00603155
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Mierová 21, Bratislava, 82705, SVK
44656823
UMYTO s. r. o.
Trnavská 82/A, Bratislava, 82102, SVK
Upratovanie administratívnej budovy
upratovanie, čistenie, umývanie, kancelária, príslušenstvo
Služba, Tovar
1. Upratovanie administratívnej budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich, umývacích a s tým súvisiacich činností v administratívnej budove objednávateľa požadovanej periodicite a rozsahu. |
Upratovacie služby budú vykonávané po dobu 24 mesiacov v pracovných dňoch po skončení pracovnej doby najneskôr do 20.30 hod. Upratovanie v priestoroch na 1. poschodí sa bude vykonávané denne od 06:00 hod. do 07:30 hod. Pracovná doba: pondelok od 7.30 hod. do 17.00 hod., utorok od 7.30 hod. do 16.00 hod., streda od 7.30 hod. do 17.00 hod., štvrtok od 7.30 hod. do 15.00 hod., piatok od 7.30 hod. do 12.00 hod. Rozloha upratovanej plochy: 6143 m2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Čistenie sklenených vstupných dverí hlavný vchod, medzivstup, vstupy na poschodia časť C-schodiská, dvere do časti A | m2 | 113 | ||
2. Čistenie dverí okolo kľučiek | kus | 310 | ||
3. Utieranie plôch písacích stolov (voľne prístupných) | kus | 183 | ||
4. Čistenie výťahových dverí a interiéru kabíny | kus | 5+1 | ||
5. Utieranie prachu z nábytku do výšky 170 cm | kus | 109 | ||
6. Utieranie prachu z telefónov, počítačov ( mimo monitoru) a klávesnice podľa potreby | kus | 135 | ||
7. Utieranie prachu zo stolových svietidiel | kus | 20 | ||
8. Transport smetia do kontajnera na určené miesto v blízkosti budovy (vrecia) | kus | 8 | ||
9. Vyprázdňovanie odpadkových košov, triedenie, výmeny vreciek | kus | 122 | ||
10. Umývanie podláh kancelárie (PVC, laminát) | m2 | 2562 | ||
11.Umývanie podláh kuchynky (keramická dlažba) | m2 | 13 | ||
12. Umývanie podláh chodieb (PVC, kameň, dlažba) automatom | m2 | 2009 | ||
13. Umývanie schodov (PVC) | m2 | 182 | ||
14. Umývanie podláh zasadačiek (laminát) | m2 | 147 | ||
15. Vysávanie kobercov a podláh týždenne a podľa potreby | m2 | 160 | ||
16. Čistenie dverí a zárubní | kus | 452 | ||
17. Utieranie prachu z nábytku nad 170 cm | kus | 109 | ||
18.Čistenie zábradlí schodísk | m | 278 | ||
19. Transport separovaného odpadu (papier a PET fľaše) do lisovne (vrecia) | kus | 1+1 | ||
20. Čistenie vnútorných okenných parapetov navlhko | m2 | 52,28 | ||
21. Dezinfekcia odpadových nádob | kus | 122 | ||
22. Napustenie a vyleštenie dverí | kus | 452 | ||
23. Oprašovanie a odstránenie pavučín na: hasiace prístroje, stojany na kvety, obrazy, vypínače, zásuvky, zárubne, rádiá, TV, stojaté lampy, registračky a pod | kus | 350 | 370 | |
24. Čistenie a vysávanie radiátorov | kus | 122 | ||
25. Hĺbkové čistenie a leštenie podlahy (automatom) | m2 | 2009 | ||
26. Vyprázdňovanie odpadkových nádob, výmeny vreciek podľa potreby | kus | 40 | ||
27. Čistenie a leštenie armatúr | kus | 43 | ||
28. Čistenie a leštenie zrkadiel | kus | 20 | ||
29. Čistenie keramických obkladov v okolí hygienických zariadení | m2 | 32 | ||
30. Čistenie a dezinfekcia sanitárnej keramiky a drezov | kus | 98 | ||
31. Čistenie a dezinfekcia vypínačov | kus | 40 | ||
32. Umývanie a dezinfekcia podláh | m2 | 268 | ||
33. Utieranie parapetov | m2 | 3,72 | ||
34. Dezinfekčné čistenie dverí okolo kľučiek | kus | 142 | ||
35. Odstraňovanie pevných usadenín na sanitárnej keramike | kus | 92 | ||
36. Dezinfekčné umývanie keramických obkladov stien | m2 | 625 | ||
37. Dezinfekčné umývanie dverí a zárubní | kus | 142 | ||
38. Veľká zasadačka - Vysávanie podlahy (koberec) | m2 | 564 | ||
39. Veľká zasadačka - Čistenie stolov | m2 | 371 | ||
40. Veľká zasadačka - uloženie stoličiek | kus | 200 | ||
41. Veľká zasadačka - Čistenie kľučiek a dverí (33 m2) | kus | 3 | ||
42. Šatňa - Vysávanie podlahy (koberec) | m2 | 28 | ||
43. Šatňa - Čistenie pultu | kus | 1 | ||
44. Prípravka - Vysávanie podlahy (koberec) | m | 22,5 | ||
45. Prípravka - Čistenie stolov | m | 2 | ||
46. Prípravka - Čistenie kľučiek a dverí | m | 4 | ||
47. Prípravka - Leštenie zásteny - sklo | m | 1 | ||
48. Archív 3x ročne umývanie podlahy | m2 | 37 | ||
49. Počet zamestnancov v objekte denne | osoba | 5 | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Upratovanie: Kancelárie, chodby, schodiská, zasadačky, vestibul, komunikačné priestory | položky 1 až 11 - denne |
Upratovanie: Kancelárie, chodby, schodiská, zasadačky, vestibul, komunikačné priestory | položky 12 až 14 - 2 x za týždeň (utorok, piatok) |
Upratovanie: Kancelárie, chodby, schodiská, zasadačky, vestibul, komunikačné priestory | položky 15 až 20 - týždenne |
Upratovanie: Kancelárie, chodby, schodiská, zasadačky, vestibul, komunikačné priestory | položky 21 až 23 -Mesačne prvý týždeň v mesiaci |
Upratovanie: Kancelárie, chodby, schodiská, zasadačky, vestibul, komunikačné priestory | položky 24 až 25 -polročne posledný mesiac v polroku |
Upratanie toalety, umyvárky, kuchynky | položky 26 až 34 - denne |
Upratanie toalety, umyvárky, kuchynky | položka 35 -týždenne |
Upratanie toalety, umyvárky, kuchynky | položky 36 a 37 - mesačne prvý týždeň v mesiaci |
Nepravidelné upratovanie - Zasadačka, šatňa, prípravka. | položky 38 až 48 cca 100 krát za rok |
Názov |
Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy v štruktúre: 1. Cena za pravidelné upratovanie za mesiac (položky 1 až 37), 2. Cena za jedno nepravidelné upratovanie (položky 38 až 48). |
Pravidelné upratovanie bude realizované 24 mesiacov, nepravidelné upratovanie bude realizované za uvedené obdobie 200 krát. |
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou poskytovanej služby bola aj výmena mikroténových vreciek v smetných košoch. |
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou poskytovanej služby bolo aj využívanie vysoko účinných čistiacich prípravkov a pomôcok, nevyhnutých k výkonu služby, ako aj používanie vlastných profesionálnych mechanických a technických čistiacich zariadení. |
Rovnako objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ nasadzoval do výkonu služby odborne zaškolených, bezúhonných, spoľahlivých, zdravotne spôsobilých a diskrétnych zamestnancov, rešpektujúcich interný poriadok inštitúcie v objekte. |
Poskytovateľ sa zaväzuje používať len bezchybné výrobky a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov, resp. zdravia zamestnancov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť dohodnutý výkon prác tak, aby nedošlo k výpadku plnenia predmetu tejto zákazky. Poskytovateľ je zodpovedný za to, že práceneschopnosť, dovolenky a pod. neovplyvnia plnenie tejto zákazky. |
Všetci zamestnanci poskytovateľa sú viazaní mlčanlivosťou voči tretím osobám o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia počas plnenia pracovných povinností v priestoroch objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje znášať zodpovednosť za prípadné škody preukázateľne spôsobené zamestnancami poskytovateľa na majetku objednávateľa alebo jeho zamestnancov, pri výkone služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Objednávateľ môže zjavné a preukázateľné nesplnenie predmetu zmluvy písomne reklamovať do 7 pracovných dní. |
Poskytovateľ sa zaväzuje prerokovať písomnú reklamáciu s objednávateľom bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní od jej doručenia a nedostatky uvádzané v reklamácii odstrániť najneskôr do 24 hodín odo dňa prijatia písomnej reklamácie objednávateľa, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade opakovaných oprávnených reklamácií počas dvoch po sebe idúcich mesiacov, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Zamestnanci poskytovateľa zodpovedajú za uzamknutie priestorov, v ktorých budú vykonávať činnosť. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup zamestnancom a technike poskytovateľa do miesta plnenia zmluvy za účelom jej plnenia. |
Objednávateľ bezplatne poskytne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane uzamykateľného priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov poskytovateľa, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami ktoré mu objednávateľ poskytne pre výkon služby. |
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktnú (zodpovednú) osobu oprávnenú rokovať za poskytovateľa. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi zoznam zamestnancov, ktorí budú vykonávať poskytované služby a to najneskôr 5 pracovných dní pred dňom prvého výkonu služby. V prípade akejkoľvek zmeny je poskytovateľ povinný zoznam bezodkladne aktualizovať. |
Upratovacie služby budú vykonávané v pracovných dňoch po skončení pracovnej doby objednávateľa najneskôr do 20.30 hod. Upratovanie v priestoroch na 1. poschodí v časti C sa bude vykonávané denne od 06:00 hod. do 07:30 hod. Pracovná doba: pondelok od 7.30 hod. do 17.00 hod., utorok od 7.30 hod. do 16.00 hod., streda od 7.30 hod. do 17.00 hod., štvrtok od 7.30 hod. do 15.00 hod., piatok od 7.30 hod. do 12.00 hod. |
Poskytovateľ zodpovedá za plnenie požiadaviek zo strany jeho zamestnancov vyplývajúcich zo zák. č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov, za dodržanie zásad požiarnej ochrany na pracovisku v zmysle zákona č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ďalších ustanovení súvisiacej platnej legislatívy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na mieste výkonu predmetu zmluvy prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť označenie svojich zamestnancov logom firmy a menom zamestnanca (menovka, visačka a pod.). |
Poskytovateľ zodpovedá za pracovné úrazy svojich zamestnancov. |
Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace. Výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Nepravidelné upratovacie, čistiace a dezinfekčné služby budú realizované na základe mesačného plánu konania akcií vo veľkej zasadačke, ktorý bude elektronicky zaslaný objednávateľom kontaktnej osobe poskytovateľa najneskôr dva pracovné dni pred začiatkom príslušného mesiaca. |
Službu bude poskytovateľ fakturovať v mesačných intervaloch ako cenu za pravidelné upratovanie za príslušný mesiac v súhrnnej mesačnej faktúre. Nepravidelné upratovacie služby budú fakturované tiež v súhrnnej mesačnej faktúre ako samostatná položka. |
Objednávateľ a poskytovateľ si do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy vzájomne odsúhlasia rozpis mesačných úhrad prostredníctvom e-mailovej komunikácie. |
V uzamykateľných priestoroch, ktoré poskytne objednávateľ poskytovateľovi, budú na vnútornej strane dverí umiestnené dva dokumenty: 1. "poradové číslo činností, rozpis činností s prislúchajúcou periodicitou" podľa uzavretej zmluvy, 2. na mesačnej báze "Výkaz realizovaných činností", ktorý bude obsahovať údaje: deň, poradové číslo činnosti, podpis osoby, ktorá činnosť realizovala. |
Mierová 21, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 00:00 — 30.11.2018 00:00
1,00 celok, t.j. služby v požadovanom množstve
51 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2016 10:49
14.11.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2016 13:07 - Vstupná ponuka | 51 859,99 | € | Cena s DPH |
14.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: