00606715
Detská fakultná nemocnica Košice
Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK
36606693
ASANARATES s.r.o.
Park Angelinum 4, Košice, 04001, SVK
Vzdušná dezinfekcia, dezinsekcia, deratizačné služby, riedenie a dodávka dezinfekčných roztokov
Dezinfekcia, dezinsekcia, deratizácia, dezinfekčné roztoky
Služba, Tovar
1. Vzdušná dezinfekcia, dezinsekcia, deratizačné služby, riedenie a dodávka dezinfekčných roztokov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vzdušná dezinfekcia priestorov a vzduchotechniky, dezinsekcia a deratizácia priestorov, nákup a riedenie dezinfekčných roztokov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vzdušná dezinfekcia priestorov za 12 mesiacov | m3 | 70.000 | ||
Vzdušná dezinfekcia vzduchotechniky za 12 mesiacov | ks | 16 | ||
Dezinsekcia za 12 mesiacov | m2 | 10.000 | ||
Návnady na deratizáciu za 12 mesiacov | ks | 80 | ||
Dezinfekčný roztok Pedox 2% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej | liter | 389 | ||
Dezinfekčný roztok Pedox 3,5% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej | liter | 389 | ||
Dezinfekčný roztok Pedox 5% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej | liter | 18 | ||
Dezinfekčný roztok Pedox 10% alebo ekvivalent na báze kyseliny peroxyoctovej | liter | 10 | ||
Dezinfekčný roztok Formalín 10% alebo ekvivalent na báze kyseliny formaldehydu | liter | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezinfekčné roztoky Pedox alebo ekvivalent | bandasky 1-litrové, 2-litrové a 5- litrové podľa požiadaviek objednávateľa |
Dezinfekčný roztok Formalín alebo ekvivalent | bandaska 10-litrová |
Názov |
Vzdušná dezinfekcia vzduchotechniky a priestorov na ploche a vo frekvencii určenej objednávateľom. |
Dezinsekcia všetkých priestorov objednávateľa (izby, chodby, sociálne zariadenia, sály, prípravovňa stravy, strojovne, sklady, technický suterén, kancelárie, archív) podľa požiadaviek a vo frekvencii určenej objednávateľom. V prípade dezinsekcie izieb je potrebné odtiahnuť nábytok a urobiť postreky aj vnútorných častí postelí. |
Deratizácia určených priestorov objednávateľa ( chodby, strojovne, suterén, sklady, archív, technický suterén, sociálne zariadenia) podľa požiadaviek a vo frekvencii určenej objednávateľom. |
Priestory pri vchode, kde bude vykonaná deratizácia, budú označené výstražnou nálepkou s uvedením názvov použitých prípravkov. |
Všetky prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky a musia spĺňať príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Poskytnutie služby bude v priestoroch a termínoch určených podľa požiadaviek objednávateľa. |
Poskytnutie služby bude do 24 hodín od doručenia požiadavky (objednávky), v súrnych prípadoch do 2 hodín. |
Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonané odborne spôsobilými osobami. |
Poskytovateľ zabezpečí likvidáciu odpadu, ktorý vznikol pri vykonávaní služieb, vrátane uhynutých hlodavcov. |
Poskytovateľ je oprávnený vykonávať celoplošný ako aj operatívny zásah v súlade s určeným termínom objednávateľa. |
Poskytovateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta poskytovania služieb. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené ku protokolom o poskytnutých službách. |
V cene za poskytnuté služby/tovar musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s vykonaním služieb/dodaním tovaru, vrátane dopravy a nie je možné ich počas platnosti Zmluvy navyšovať. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať služby/tovary aj nad rámec uvedených údajov v technickej špecifikácii (plochy, objem, počet návnad a litre roztokov) v prípade potreby, avšak iba do výšky zamluvnenej ceny za celý predmet zákazky. |
Bezprostredne po vykonaní služieb poskytovateľ vyhotoví písomný odovzdávajúci protokol s presným uvedením vykonaných služieb na základe skutočnosti. Deň podpisu protokolu je dňom ukončenia zásahu. |
V prípade, že po vykonaní deratizácie bude naďalej výskyt hlodavcov, objednávateľ bude požadovať vykonať deratizáciu opätovne do 24 hodín od nahlásenia bezodplatne. |
Obidve zmluvné strany musia bez meškania písomne informovať druhú zmluvnú stranu o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Do 2 týždňov od zásahu, objednávateľ požaduje vykonať kontrolu priestorov, kde bol zásah vykonaný (na náklady poskytovateľa), z dôvodu zistenia účinnosti zásahu. |
V prípade nákupu tovarov - dezinfekčných roztokov ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto |
skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou. |
Platba za poskytnutú službu/dodanie tovaru sa uskutoční bezhotovostným bankovým prevodom na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o poskytnutí služby/dodací list potvrdený oboma zmluvnými stranami na základe skutočnosti. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady faktúry sa považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
Za služby/tovary navyše s právom poskytovateľa na ich zaplatenie sa nebudú považovať také služby/tovary, ktoré poskytovateľ pri spracovaní svojej ponuky mal z pohľadu svojej odbornosti kalkulovať do ceny za službu/tovar v rozsahu predmetu zákazky. Takéto služby/tovary je poskytovateľ povinný vykonávať ako súčasť plnenia predmetu zákazky na vlastné náklady. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru v prípade, že plnenie nebolo dostatočné a v požadovanom množstve. |
Poskytnutie služby bude na základe čiastkových objednávok. Objednávateľ si vyhradzuje právo nepožadovať poskytnutie služieb v plnom rozsahu. |
Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto Zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Poskytovateľ písomne oznámi objednávateľovi do 4 pracovných dní od účinnosti Zmluvy všetkých subdodávateľov na predmet zákazky. |
Názov | Upresnenie |
Poskytovateľ dodrží všeobecnú, funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky. | Nedodržanie špecifikácie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy, požadovanie náhrady škody od poskytovateľa a vystavenie negatívnej referencie. |
Poskytovateľ a subdodávateľ je oprávnený poskytovať požadovanú službu a dodávať požadovaný tovar a sú zapísaní v Registri konečných užívateľov výhod. | Nesplnenie ktorejkoľvek s uvedených podmienok je závažným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. |
Bezprostredne po uzatvorení Zmluvy objednávateľ doručí mailom úspešnému uchádzačovi tabuľku za účelom vyplnenia presného rozpisu jednotkových cien požadovaných tovarov a služieb v zložení: názov tovaru/služby, merná jednotka, jednotková cena bez DPH, výška DPH a cena s DPH podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. | Nesplnenie tejto podmienky je závažným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. |
Do 4 pracovných dní odo dňa odoslania tabuľky za účelom vyplnenia presného rozpisu jednotkových cien, doručí poskytovateľ objednávateľovi tento rozpis, s uvedením dátumu vypracovania rozpisu, mena, priezviska a podpisu osoby, ktorá ho vypracovala a pečiatky poskytovateľa. | Nesplnenie tejto podmienky je závažným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. |
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručí objednávateľovi fotokópie osvedčení o odbornej spôsobilosti vykonávať činnosti, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade subdodávky, doručí tieto aj za subdodávateľa. | Nesplnenie tejto podmienky je závažným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Poskytnutie služby bude do 24 hodín od doručenia požiadavky (objednávky), v súrnych prípadoch do 2 hodín. |
Navrhnutá hodnota | Poskytnutie služby bude do 48 hodín od doručenia požiadavky (objednávky) |
Z.z. 103/2015 § 52 bod 4 - povinnosť oznámiť začiatok každej takejto činnosti RUVZ písomne najneskôr 48 hod. pred začiatkom, inak podľa §57 bod 46 a 50 sa jedná o správny delikt s uložením pokuty
Názov | |
Pôvodná hodnota | Poskytovateľ zabezpečí likvidáciu odpadu, ktorý vznikol pri vykonávaní služieb, vrátane uhynutých hlodavcov. |
Navrhnutá hodnota | Poskytovateľ zabezpečí likvidáciu odpadu, ktorý vznikol pri vykonávaní služieb, vrátane uhynutých hlodavcov - a predloží potvrdenia a rozhodnutia podľa zákona č. 39/2007 Z.z. a nariadenia ES 1069/2009, musia byť splnené podmienky podľa zákona č. 355/2007 Z.z. a predloženie dokladu o pridelení úradného čísla COLC/CAD o zapísaní činnosti do príslušného zoznamu schválených prevádzkarní ŠVPS SR na vedľajšie živočíšne produkty podľa nariadenia ES 1069/2009 |
Nutnosť predloženia dokladu každého producenta, vykonávateľa deratizačnej činnosti (nie v subdodávke) - rozhodnutie o schválení priestorov - skladu kadavérov kat. 1 - uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti podľa § 13 ods.4 písm. a) Zákona č.355/2007 a § 46 a 47 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov na uloženie uhynutých hlodavcov podľa uvedených zákonov, predloženie dokladu o pridelení úradného čísla COLC/CAD o zapísaní činnosti do príslušného zoznamu schválených prevádzkarní ŠVPS SR na vedľajšie živočíšne produkty podľa nariadenia ES 1069/2009
Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
15.11.2016 09:03 — 14.11.2017 00:00
1,00 súbor
19 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2016 09:16
09.11.2016 09:07
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2016 16:25 - Vstupná ponuka | 19 799,00 | € | Cena s DPH |
09.11.2016 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: