Z201637032
OF-107761
zrušená
00165735
Okresný súd Banská Bystrica
Skuteckého 28, Banská Bystrica, 97559, SVK
Profesionálny skener
dokumentový profesionálny skener, podávač, dpi
Tovar, Služba
1. Profesionálny skener
|
|
---|---|
Funkcia |
Plochý skener s automatickým podávačom dokumentov (ADF) |
Možnosť digitálneho odosielania na: miestny alebo sieťový priečinok, e-mail, SharePoint 2007&2010, úložiská - FTP, tlačiareň a fax - užívateľom určená aplikácia s príkazovým riadkom, priečinok na vzdialenom serveri |
plochý skener s automatickým podávačom dokumentov (ADF), kábel USB Hi-Speed, napájací adaptér s napájacím káblom, disky CD-ROM so softvérom (Smart Document, Nuance PaperPort, I.R.I.S. Readiris Pro OCR, Kofax VirtualReScan Pro, ovládač HP TWAIN a EMC ISIS) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozlíšenie: | do 600 dpi |
Pracovný cyklus odporúčaný (denný): | min. 6 000 strán/deň |
Bitová hĺbka: | min 24 bit |
Počet úrovní odtieňov šedej: | min. 256 |
Detekcia viacnásobného podávania: | áno (ultrazvukom) |
Veľkosť skenovania (na plochom skeneri): | min. A8-A4 |
Podporované typy médií: | min. papier (kancelársky, atramentový, fotografický) |
Odporúčaná hmotnosť médií: | min. 49 - 120 g/m2 |
Formát súboru skenovaného dokumentu: | min. PDF (iba obrázok, vyhľadateľný, MRC, PDF/A, šifrovaný) |
Formát súboru skenovaného dokumentu: | min. TIFF (jedna strana, viacstranový, skomprimovaný - G3, G4, LZW, JPEG) |
Formát súboru skenovaného dokumentu: | min. DOC, RTF, WPD, XLS, TXT, XML, XPS, HTML, OPF, JPG, BMP, PNG |
Vstupný režim skenovania: | z predného panelu do softvéru |
Vstupný režim skenovania: | min. používateľská aplikácia prostredníctvom ovládačov TWAIN, ISIS, WIA, Kofax VRS |
Rozšírené funkcie: | vylepšenie obrazu (odstránenie prázdnych strán, orezanie, vyrovnanie zošikmenia, orientácia) |
Rozšírené funkcie: | rozpoznanie čiarových kódov, oddelenie skupiny, spojenie dokumentov |
Ovládací panel: | jednostranné a obojstranné skenovanie, režim spánku (s LED podsvietením) |
Ovládací panel: | min. 4 riadkový podsvietený LCD displej |
Automatický podávač (ADF) | áno |
Kapacita podávača: | štandard, min. 80 listov |
Rýchlosť skenovania: | min. 80 strán/minútu jednostranné skenovanie, resp. 80 listov (160 strán) A4/min. pre obojstranné skenovane (čiernobielo, farebne, 200 dpi) |
Možnosti skenovania (ADF): | jedna strana, obojstranne |
Možnosť skenovanie A4 plochých dokumentov : | flatbet |
Veľkosť skenovania (ADF): | min 70 x 148 mm, max 216 x 864 mm |
Kompatibilita : | min. operačný systém: Windows 8.1, Windows 7, Windows 7 x64, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows XP Home, Windows 10 |
Pripojiteľnosť štandard: | min. 1 vysokorýchlostné rozhranie USB 3.0 |
Názov |
1. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo). |
4. Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred. |
5. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
6. Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
7. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku. |
8. Požaduje sa záručná doba od výrobcu min. 2 roky. |
9. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
10. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť obstarávateľovi vyskúšanie plnenia v prostredí obstarávateľa pred jeho prevzatím s cieľom overenia jeho kompatibility a funkčnosti. |
11. Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
12. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
13. Vrátane dopravy na miesto plnenia, rozbalenie na pracovisku verejného obstarávateľa. |
14. Nástup na servisný zásah do 1 pracovného dňa po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
15. Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
16. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
17. Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru vrátane dopravných nákladov za servisný výjazd. |
18. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami. |
19. Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti. |
20. V momente uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
21. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
22. Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008 (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovať, že je držiteľom certifikátu ISO 9001). |
Skuteckého 28, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
05.12.2016 08:00 — 09.12.2016 14:00
10,00 ks
21 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2016 09:57
16.11.2016 09:00
16.11.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: