35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35864800
Dr. SMART & PARTNER, Bratislava, s.r.o.
Odborárska 50, Bratislava, 83102, SVK
Automatický analyzátor asfaltovej zmesi
analyzátor, asfaltová zmes
Tovar, Služba
1. Automatický analyzátor asfaltovej zmesi
|
|
---|---|
Funkcia |
Automatický analyzátor asfaltovej zmesi slúžiaci na oddelenie asfaltu, fileru (vápencová múčka) a kameniva zo vzorky asfaltovej zmesi za použitia rozpúšťadla (perchlóretylénu), podľa STN EN 12697-1. |
Záručná doba v dĺžke 24 mesiacov od dátumu prevzatia predmetu Zmluvy vrátane zaškolenia personálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Automatický analyzátor asfaltovej zmesi | ks | 1 | ||
2. Patrona odstredivky (sada min. 4 ks) | sada | 1 | ||
3. Premývací bubon – sieťovina | ks | 1 | ||
4. Veko bubna analyzátora | ks | 1 | ||
5. Separačný papier do patrón (min. 1000 listov/bal.) | bal. | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Automatický analyzátor asfaltovej zmesi novej generácie s uzavretým systémom, zníženými emisiami, automatickou destiláciou a vákuovým sušením podľa STN EN 12697-1 so zvýšeným počtom premývacích cyklov (min 15) a zvýšeným počtom sušiacich cyklov (min 7). | Ďalšie požiadavky: minimálna strata rozpúšťadla a emisie výparov, tesnosť zariadenia proti únikom rozpúšťadla, doba extrakcie, vákuové sušenie kameniva a fileru s oddelením pár do kondenzátora. |
1. Automatický analyzátor asfaltovej zmesi | Ďalšie požiadavky: po skončení destilácie automatické uzatvorenie chladiacej vody, automatické zastavenie priebehu skúšky pri nedostatku chladiacej vody, rýchlosť otáčania centrifúgy – min 9 000ot. |
1. Automatický analyzátor asfaltovej zmesi | Úprava odstredivky a softwaru musí byť pre extrakciu ťažko rozpustných asfaltových zmesí (liaty asfalt, mastix a pod.) |
2. Patrona do odstredivky – kapacita fileru | min. 300 g |
3. Premývací bubon – sieťovina | 0,063 mm |
Názov |
Žiadame dodať nový, nerepasovaný a nepoužitý predmet Zmluvy. Dodávateľ písomne predloží Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa v zmysle čl. VI, bod 6.1.8, 2. časť OPET. |
Cena predmetu Zmluvy obsahuje dodanie tovaru vrátane cla, obalov, balenia, dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou na miesto plnenia, inštaláciou na mieste plnenia, zapojením (napojenie na vodu, odpad, elektrinu a pod.), uvedením do prevádzky, vykonaním skúšky funkčnosti a zaškolením obsluhy na jeho prevádzku. |
Dodávateľ zodpovedá za technický stav predmetu Zmluvy a za to, že jeho stav a technické vlastnosti jeho súčastí zodpovedajú požiadavkám stanoveným príslušnými právnymi predpismi a technickými predpismi (STN a EN) platnými v čase uzatvorenia Zmluvy. |
Súčasťou dodávky bude aj dodací list, ktorý musí byť doručený súčasne s predmetom Zmluvy, a ktorý musí obsahovať: označenie Dodávateľa a Objednávateľa, presný názov a označenie predmetu Zmluvy, cenu predmetu Zmluvy bez DPH a vrátane DPH, dátum dodania predmetu Zmluvy. |
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný predmet Zmluvy podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený či inak poškodený prepravný obal, prípadne dodaný predmet Zmluvy vykazuje zjavné vady, Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu Zmluvy ako celku. Predmet Zmluvy musí byť zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Rovnako je Objednávateľ oprávnený odmietnuť prevziať predmet Zmluvy v prípade, ak nie je riadne nainštalovaný a funkčný. |
Objednávateľ je povinný prevziať predmet Zmluvy až po jeho inštalácii, sprevádzkovaní, vykonaní skúšky funkčnosti a zaškolení obsluhy na jeho prevádzku. Prevzatie predmetu Zmluvy, jeho inštaláciu a zaškolenie obsluhy Objednávateľ potvrdí Dodávateľovi na dodacom liste. Vlastnícke právo a nebezpečenstvo škody na predmete Zmluvy prechádza na Objednávateľa dňom písomného potvrdenia prevzatia predmetu Zmluvy na dodacom liste. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a rozpis sadzby DPH a ceny bez DPH a s DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy. Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet Zmluvy v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na predmete Zmluvy na Objednávateľa, aj keď sa vada stane zjavnou až po tomto čase počas záručnej doby. Povinnosti Dodávateľa vyplývajúce zo záruky za akosť predmetu Zmluvy tým nie sú dotknuté. Dodávateľ zodpovedá takisto za akúkoľvek vadu, ktorá vznikne po uvedenej dobe, ak je spôsobená porušením povinností Objednávateľa podľa tejto Zmluvy. |
Objednávateľ je povinný vady Dodávateľovi oznámiť bez zbytočného odkladu písomne - doporučeným listom alebo e-mailom. Oznámenie vád uskutočnené e-mailom musí byť následne, najneskôr do troch (3) pracovných dní po odoslaní elektronickej správy potvrdené odoslaním doporučeného listu Dodávateľovi. |
Uznanie reklamovanej vady predmetu Zmluvy je Dodávateľ povinný písomne alebo emailom potvrdiť do troch (3) dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je Dodávateľ povinný v rovnakej lehote Objednávateľovi oznámiť neuznanie vady s náležitým odôvodnením. |
Počas celej záručnej doby Dodávateľ zodpovedá za vzniknuté vady predmetu Zmluvy a je povinný ich na základe reklamácie Objednávateľa odstrániť na vlastné náklady a to najneskôr do siedmich (7) dní odo dňa potvrdenia uznania reklamovanej vady, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. Kupujúci pri prípadnej reklamácii použije číslo dodacieho listu k identifikácii predmetu reklamácie. |
O vykonaní opravy je Dodávateľ povinný spísať „Protokol o vade alebo poruche“. V ňom budú uvedené všetky dôležité skutočnosti, ako sú dátum a čas vzniku vady alebo poruchy, popis vady alebo poruchy, dátum a čas nahlásenia, čas nástupu na vykonanie opravy a čas vykonania opravy. Protokol o vade alebo poruche bude podpísaný oboma Zmluvnými stranami. |
Ak Dodávateľ napriek reklamácii neodstráni vady predmetu Zmluvy v dohodnutej lehote, Objednávateľ je oprávnený dať vady odstrániť na náklady Dodávateľa tretej osobe. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľovvýhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Upresnenie |
Termín dodania tovaru | v prac. dňoch v čase od 8h - do 15h: , najneskôr však do 2 mes. odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, o termíne dodania je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa 3 prac. dni pred dodaním tovaru. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.11.2016 08:00 — 12.01.2017 15:00
5,00 ks, sada, bal.
35 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2016 08:25
09.11.2016 15:30
09.11.2016 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2016 15:18 - Vstupná ponuka | 34 719,00 | € | Cena bez DPH |
04.11.2016 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 719,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: