00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
31438890
Práčovne a čistiarne s.r.o. Nitra
Priemyselná 9, Nitra, 94901, SVK
Komplexné pranie nemocničnej bielizne a osobnej bielizne zamestnancov a pacientov.
Pranie, nemocničná bielizeň, osobná bielizeň zamestnancov a pacientov
Služba
27. Ostatné služby
1. Komplexné pranie nemocničnej bielizne a osobnej bielizne zamestnancov a pacientov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby komplexného prania nemocničnej bielizne vrátane všetkých súvisiacich postupov a činností tzn. najmä pranie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne, osobnej bielizne (odevov) pre zamestnancov a pacientov, drobných opráv bielizne a odevov |
Dodávky čistej bielizne dodávateľ musí uskutočniť do 24 hod. od prevzatia kontaminovanej bielizne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bielizeň a odevy v čistom opratom stave za 12 mesiacov - predpokladané množstvo | kg | 144 000 | ||
Bielizeň a odevy v čistom opratom stave za 30 mesiacov - predpokladané množstvo za zmluvné obdobie | kg | 360 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencie prania: rovná bielizeň | max. 400 kg/1 deň |
Frekvencie prania: zelená bielizeň | max. 300 kg/1 deň |
Frekvencie prania: osobná bielizeň pre pacientov | max. 600 kg/1 deň |
Frekvencie prania: osobná bielizeň pre personál zdravotníckeho zariadenia | max. 300 kg/1 týždeň |
Priemerné predpokladané množstvo bielizne spolu za mesiac | 12 000 kg/1 mesiac |
Predpokladaná doba plnenia predmetu zmluvy (30 kalendárnych mesiacov) | od 01.01.2017 do 30.06.2019 |
Špecifikácia drobných opráv | opravy gombíkových dierok a rozpáraných častí, prišívanie chýbajúcich gombíkov a stužiek, plátanie malých dier (do 2x3 cm), plátanie malých roztrhnutí (do 10 x 10 cm) |
Predpokladaná pracnosť drobných opráv | cca 12 hod./mesiac resp. 360 hod. za zmluvné obdobie 30 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby kvalitne, odborne, starostlivo a hospodárne podľa požiadaviek objednávateľa a v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi týkajúcimi sa manipulácie s bielizňou a prania bielizne pre zariadenia poskytujúce zdravotnú starostlivosť. V prípade potreby aj v dňoch pracovného pokoja alebo vo sviatok. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať technologické normy, normy kvality na pranie a žehlenie. Používať len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia. Zabezpečiť si potrebné pracie prostriedky v požadovanej kvalite. Ďalej je povinný ddržiavať technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov. |
Dodávateľ je povinný prebrať použitú bielizeň od zamestnanca určeného objednávateľom na odovzdanie a preberanie bielizne a odovzdať tomuto zamestnancovi čistú bielizeň denne na zberných a rozvozných miestach. Čistú ostatnú bielizeň a odevy odovzdať objednávateľovi v stanovenom termíne na určených zberných a rozvozných miestach do 10:00 hod. |
Dodávateľ je povinný prebrať od objednávateľa použitú bielizeň a odevy, ktoré objednávateľ pripravil k odberu v zmysle Vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z. spolu so sprievodným dokladom (napr. súpiska alebo pod.), na ktorom bude presne uvedený počet kusov odovzdanej použitej bielizne a odevov rozdelenej podľa druhu bielizne a odevov a jednotlivých odd. Doklad bude potvrdený podpisom odovzdávajúceho zamestnanca za objednávateľa a podpisom preberajúceho zamestnanca za dodávateľa. 1 x mesačne zašle dodávateľ súpis čistej bielizne s údajmi: množstvo bielizne v kg, dátum expedovania bielizne, pracovisk |
Dodávateľ je povinný odovzdať čistú posteľnú a operačnú bielizeň na určenom mieste, roztriedenú podľa druhu bielizne a jednotlivých odd. objednávateľa spolu s dokladom o dodanom množstve čistej bielizne, ktorý bude potvrdený podpismi zamestnancov určených objednávateľom a dodávateľom na preberanie a odovzdanie čistej bielizne. Použitú bielizeň z infekčných oddelení a centrálnych operačných sál (COS) bude prať v súlade s dodržiavaním hygienicko-epidemiologického režimu. |
V prípade, ak dodávateľ nebude môcť z preukázateľných technických príčin na svojej strane dodržať dohodnuté lehoty na vykonanie služieb, zabezpečí v plnom rozsahu dodávku čistej bielizne. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť značenie všetkej bielizne a odevov, ktoré sa budú odovzdávať na výkon služby. Označenie musí byť vo forme skratky názvu objednávateľa. |
Dodávateľ bude zasielať tieto údaje elektronicky na určený e-mail, ktorý mu bude oznámený objednávateľom. Zoznam musí byť v tabuľkovom formáte Microsoft Excel. |
Reklamácie: Objednávateľ má právo reklamovať zistené závady v kvalite spracovanej bielizne, odevov a matracov a skryté vady, ktoré sa neodhalia pri preberaní, zle vypratú alebo poškodenú bielizeň, odevy alebo matrace do siedmych dní od ich odovzdania. |
Reklamácie: uplatňujú pracovníci objednávateľa písomne na reklamačnom tlačive alebo elektronicky. Reklamované kusy zašlú so sprievodným reklamačným dokladom dodávateľovi na posúdenie a bezplatné vybavenie, oddelene od ostatnej znečistenej bielizne určenej na pranie. |
Reklamácie: Dodávateľ reklamáciu bezplatne vybaví do 48 hod. od prevzatia reklamovanej bielizne alebo odevov, v prípade nutnosti v lehote vzájomnej odsúhlasenej medzi poverenými pracovníkmi objednávateľa a dodávateľa. |
Pokuty: V prípade, ak dodávateľ nedodrží časy zvozu špinavej bielizne, objednávateľ môže uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každý deň nedodržania času zberu špinavej bielizne. |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom "Súťaž - pranie" na adresu objednávateľa najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy: platný súhlas príslušného Regionálneho úradu verejného zdravotníctva (ak uchádzač nemá sídlo v SR predloží rovnocenný doklad) na pranie infekčnej bielizne ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu. |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom "Súťaž - pranie" na adresu objednávateľa najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky (uvedie min.cenu za 1 kg bielizne včitane všetkých súvisiacich postupov, cenu za 1 hod. práce opráv - gombík.dierky, rozpár. miesta a pod.) , ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy, návrh spôsobu a podmienok manipulácie s bielizňou podľa prílohy č.2 cit. Nariadenia vlády a návrh spôsob poskytovania služieb v dňoch pracovného pokoja a voľna. |
Návrh splatnosti faktúr je najneskôr 60 dní od ich doručenia a poskytnutia riadneho plnenia za fakturované obdobie. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa a povinností objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet plnenia musí byť v súlade s Nariadením vlády č.331/2006 Z.z. najmä prílohou č.2. Výsledkom pracieho procesu musí byť bielizeň a odevy bez chemickej a bakteriálnej kontaminácie. |
Výstupná kontrola kvality prania bielizne bude zameraná aj na kvalitu prania (dosiahnutý stupeň odstránenia škvŕn a iných znečistení, dôkladnosť žehlenia bielizne), kontrolu počtu kusov pri výdaji čistej bielizne, kontrolu bielizne z hľadiska mechanického poškodenia a odstránenia závad (chýbajúce gombíky a šnúrky a ďalšie poškodenia) |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. |
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. Výpovedná lehota odstúpenia od zmluvy je 3 - mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane, okrem hrubého porušenia zmluvných podmienok niektorou zo zmluvných strán. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 08:00 — 30.06.2019 08:00
360 000,00 kg
194 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2016 14:31
08.11.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2016 13:13 - Vstupná ponuka | 194 399,00 | € | Cena bez DPH |
08.11.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 178 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: