17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
43876994
MARET systém s.r.o.
Podjavorinskej 1614/1, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Ethernetový teplomer
teplomer
Tovar, Služba
1. Ethernetový teplomer
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie tovaru ethernetového teplomera pre kontrolu aktuálnej teploty a zníženie rizík v prípade porúch z prehriatia zariadení v sieťovom centre |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ethernetový teplomer | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky na kvalitu sú minimálne: | |
1.Vstavaní sonda na meranie teploty,Meranie teploty -20 až +60 °C,Presnosť ± 0.8 °C nad -10 °C, ± 2 °C pod -10 °C,Rozlíšenie 0,1 °C,Krytie IP30, Napájanie snímača po Ethernetovom kábli (Power over Ethernet),Interval merania 2s,Komunikácia cez ethernet port (RJ45, 10/100 Mbit),Komunikačné protokoly: WWW, ModbusTCP, SNMPv1, SOAP, XML,Protokoly pre alarm: E-mail, SNMP Trap, Syslog,Konfigurácia cez SW T-Sensor, alebo WWW, |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nastúpenie servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ul. 17. novembra 1, 080 01 Prešov, Prešovská Univerzita v Prešove, pracovisko CVT, budova VŠA, č. m. 35, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
16.11.2016 13:00
1,00 ks
196,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2016 10:00
07.11.2016 10:00
07.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2016 11:53 - Vstupná ponuka | 196,20 | € | Cena s DPH |
07.11.2016 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 174,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: