00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
32248466
Ing. Rudolf Mudrík - OFFER
Stred 457, Turzovka, 02354, SVK
Lavica (stôl) do učebne pre telesne postihnutých študentov na invalidnom vozíku
lavica, stôl
Tovar
1. Lavica (stôl) do učebne pre telesne postihnutých študentov na invalidnom vozíku
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nová lavica (stôl) do učebne pre telesne postihnutých študentov na invalidnom vozíku so špecifickými potrebami vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Lavica (stôl) do učebne | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Lavica (stôl) do učebne | |
1.1. pre telesne postihnutých na invalidnom vozíku so špecifickými potrebami | 1-miestna |
1.2. výškovo nastaviteľné | áno |
1.3. so sklopnou doskou | áno |
1.4. doska vykrojená | áno |
1.5. rozmer lavice (stola): dĺžka x šírka x výška | 130 x 60 cm x 760 cm |
1.6. profil | trubka |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
9. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.11.2016 09:00 — 30.11.2016 15:00
1,00 súbor
240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2016 10:09
04.11.2016 10:30
04.11.2016 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2016 10:13 - Vstupná ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
04.11.2016 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 216,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: