• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2016 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2016 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2016 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2016 11:55

Detail zákazky Z201636344

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2016 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2016 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2016 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2016 11:55

Základné údaje

Z201636344

OF-107828

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2674204

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

32248466

Ing. Rudolf Mudrík - OFFER

Stred 457, Turzovka, 02354, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lavica (stôl) do učebne pre telesne postihnutých študentov na invalidnom vozíku

lavica, stôl

  • 39160000-1 - Školský nábytok

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lavica (stôl) do učebne pre telesne postihnutých študentov na invalidnom vozíku
Funkcia
1. Nová lavica (stôl) do učebne pre telesne postihnutých študentov na invalidnom vozíku so špecifickými potrebami vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Lavica (stôl) do učebne ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Lavica (stôl) do učebne
1.1. pre telesne postihnutých na invalidnom vozíku so špecifickými potrebami 1-miestna
1.2. výškovo nastaviteľné áno
1.3. so sklopnou doskou áno
1.4. doska vykrojená áno
1.5. rozmer lavice (stola): dĺžka x šírka x výška 130 x 60 cm x 760 cm
1.6. profil trubka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania.
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
9. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.11.2016 09:00 — 30.11.2016 15:00

1,00 súbor

240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2016 10:09

04.11.2016 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2016 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2016 10:13 - Vstupná ponuka 240,00 € Cena s DPH
04.11.2016 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 216,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS