36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
33126500
Ing. Ladislav Ivanics IL - MED
Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK
Záznamový papier k zdravotníckym prístrojom
zdravotnícky spotrebný materiál, EKG, USG, papier,
Tovar
1. Záznamový papier k zdravotníckym prístrojom
|
|
---|---|
Funkcia |
Záznamový papier k zdravotníckym prístrojom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier EKG GE MARQUETTE HELLIGE CARDIOSMART MAC1100, MAC1200, MAC1600 alebo ekvivalent, 210mm x 295mm x 150 hárkov | ks | 2400 | ||
Papier EKG BTL-08MD/MT alebo ekvivalent, 112mm x 25 m | rol. | 20 | ||
Papier EKG Schiller AT102 alebo ekvivalent, 210mm x 280mm x 200 hárkov | ks | 20 | ||
Ekg papier GE MARQUETTE HELLIGE 9402-021 alebo ekvivalent | ks | 300 | ||
Termopapier Rolky Original MITSUBISHI K65 HM | rol. | 200 | ||
Termopapier Original Sony UPP-210 HD | rol. | 25 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Predmet plnenia musí obsahovať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, pričom množstvá sú uvádzané ako predpokladané a nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné, |
- termín dodania je do 2 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod |
(do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- miesto dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy |
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa. |
Platobné podmienky: |
- kupujúci uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru |
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Názov | Upresnenie |
Výrobca papiera musí byť cerifikovaný v súlade s directívou 93/42/ECC | Doklad o splnení tejto podmienky predloží dodávateľ do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Výrobca papiera musí byť certifikovaný na normu ISO 9001:2008 | Doklad o splnení tejto podmienky predloží dodávateľ do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
14.11.2016 08:43 — 13.11.2018 08:43
1,00 celok (sada)
17 860,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2016 08:45
04.11.2016 09:00
04.11.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2016 08:19 - Vstupná ponuka | 17 860,30 | € | Cena bez DPH |
04.11.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 066,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: