17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Kancelárske zariadenia-multifunkčné
multifunkčné zariadenia, tlačiarne
Tovar, Služba
1. Kancelárske zariadenia-multifunkčné
|
|
---|---|
Funkcia |
multifunkčné zariadenia na pracovné účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčné zariadenie | ks | 1 | ||
rýchlosť tlače čb A4: | str/min | 12 | ||
rýchlosť tlače farebnej A4: | str/min | 8 | ||
rýchlosť kopírky v čiernej | str/min | 7 | ||
rozlíšenie displeja: | dpi | 4800 | ||
gramáž papiera: | g/m² | 64 | 105 | |
2. Multifunkčné zariadenie | ks | 1 | ||
rýchlosť tlače čb A4: | str/min | 13,7 | ||
rýchlosť tlače farebnej A4: | str/min | 7,3 | ||
rýchlosť obojstrannej tlače čb: | str/min | 6,5 | ||
rýchlosť obojstrannej tlače farebne: | str/min | 4,5 | ||
kapacita výstupného zásobníka: | listov | 30 | ||
kapacita zásobníka papiera štand.: | listov | 300 | ||
gramáž papiera: | g/m² | 64 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky na kvalitu sú minimálne: | |
1. Multifunkčné farebné zariadenie s podporou Wi-Fi, kopírka + skener, s obojstrannou tlačou: | |
maximálna tlačová veľkosť: | 216x356 mm |
oblasť skenovania: | 216x297 mm |
rozlíšenie skenera: | 1200 x 2400 dpi |
farebná hĺbka skenovania: | 24 bitov/24 bitov (vstup/výstup) |
ovládací panel – displej: | LCD |
podporované formáty papierov: | obálky, fotografický papier, obyčajný papier |
rozhranie: | USB 2.0, WiFi |
spotrebný materiál: | CLI-571BK symbol čierna náplne,CLI-571C | CLI-571M | CLI-571Y symbol farebnej náplne-alebo ekvivalent:podľa dodanej značky zariadenia |
podpora: | Windows, Mac |
farba zariadenia: | čierna |
2. multifunkčné: | tlač, skener, kopírka |
atramentová technológia: | Pigment black and Dye colour Inks |
rozlíšenie skenera: | 1200 x 2400 dpi |
výstupné formáty: | BMP, JPEG, TIFF, PDF |
typ skenera: | Contact image sensor (CIS) |
tlačové rozlíšenie: | 5.760×1.440 dpi |
formáty papiera: | A4, A5, A6, B5, C6 (obálka), DL (obálka), No. 10 (obálka), Letter, 10×15 cm, 13×18 cm, 16:9, Vlastní, Legal |
obojstranná tlač, tlač bez okrajov | |
software: | Epson Easy Photo Print, Epson Event Manager, Epson Scan, EpsonNet Print, EpsonNet Setup-alebo ekvivalent podľa značky zariadenia |
tlač z mobilných zariadení a tlač do cloudu: | Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver, Scan-to-Cloud), Apple AirPrint, Google Cloud Print-alebo ekvivalent podľa značky zariadenia |
rozhranie: | USB, Ethernet, Wi-Fi, Wi-Fi Direct |
flexibilita s Wi-Fi a LCD displejom: Pripojení cez rozhranie Wi-Fi, LCD displej a ľahká mobilná tlač | |
dve štandardné súpravy atramentov v balení | |
technológia Micro Piezo a originálny atrament značky zariadenia | |
minimálna veľkosť kvapôčky - 3,3 pl, S technológiou premenlivej veľkosti kvapôčok atramentu | |
LCD displej,Typ: | Čiernobiele, Uhlopriečka: 5,6 cm |
farba zariadenia: | čierna |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Objednávateľ požaduje zákazku vyfakturovať v 2 faktúrach (položka č. 1 – 1. faktúra, položka č. – 2. faktúra). |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nastúpenie servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ul. 17. novembra 1, PU v Prešove, Filozofická fakulta, inštitút psychológie, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
21.11.2016 10:30
2,00 ks
342,97
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2016 08:31
07.11.2016 08:30
07.11.2016 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2016 08:29 - Vstupná ponuka | 334,94 | € | Cena s DPH |
07.11.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 334,94 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: