00310131
Obec Vrádište
Vrádište 136, Vrádište, 90849, SVK
48035599
SWIETELSKY stavební s.r.o.
Pražská tř. 495/58, České Budějovice, 37004, CZE
Komunikácie a chodníky
stavebné práce, komunikácie
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Komunikácie a chodníky
|
|
---|---|
Funkcia |
vybudovanie komunikácie a chodníkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hutnenie sypaniny valcom hrúbky do 60 cm | m3 | 22,308 | ||
frézovanie živ. krytu hr. 60 mm , š do 750 mm alebo do 500 m2 | m2 | 1 3,50 | ||
odstránenie ornice s premiestnením do 250 m | m3 | 422,22 | ||
odkopávky a prekopávky nezapaž. v hornine tr. 3 | m3 | 593,57 | ||
hĺbenie rýh šírka do 60 cm v hornine tr. 3 | m3 | 72,5 | ||
vodorovné premiestnenie výkopku do 500 m horniny tr. 1-4 | m3 | 688,378 | ||
nakladanie výkopku do 100m3 | m3 | 22,308 | ||
uloženie sypaniny na medziskládku | m3 | 1 088,29 | ||
zásyp zhutnený jám, šachiet, rýh , zárezov alebo okolo objektov | m3 | 22,308 | ||
trativody z flexibilného potrubia DN 160 so štrkopieskovým lôžkom a obsypom | m | 290,00 | ||
podklad zo štrkodrte hr. 30 mm , fr. 4-8 | m2 | 397,6 | ||
podklad zo štrkodrte hr. 150 mm , fr. 0/32 | m2 | 397,6 | ||
podklad zo štrkodrte hr. 200 mm , fr.0/63 | m2 | 1713,5 | ||
podklad z obalovaného kameniva ACP 22-1 hr. 80 mm | m2 | 1713,5 | ||
podklad z kameniva spevn.cementom CBGM C8/10, hr. 130 mm | m2 | 397,6 | ||
podklad z kameniva spevn.cementom CBGM C8/10, hr. 150 mm | m2 | 1713,5 | ||
spevnenie krajníc alebo komunikácií prehodenou zeminou hr. 150 mm | m2 | 580,0 | ||
postrek živičný spojovací z cestného asfaltu 0,5-0,7kg/m2 | m2 | 3 440,5 | ||
asfaltový betón ACo11-1 hr. 40 mm | m2 | 1 713,5 | ||
asfaltový betón ACo11-1 hr. 60 mm | m2 | 13,5 | ||
kladenie zámkovej dlažby pre chodcov hr. 60 mm | m2 | 397,6 | ||
dlažba zámková HBB 20x10x6 prírodná | m2 | 409,528 | ||
rigol zemný š. 600-1 000mm | m | 296,0 | ||
osadenie betónového dielca pre šachty pre dno akéhokoľvek druhu | ks | 4,0 | ||
vpust uličný 305 x 500 - C250/600, kompletný | ks | 4,0 | ||
osadenie mreží liatinových s rámom nad 50 do 100kg | ks | 4,0 | ||
mreža pre vozovku s nálevkou | ks | 4,0 | ||
osadenie zvislých cestných dopravných značiek na stĺpiky | ks | 1,0 | ||
značka dopravná príkaz.reflexná P1- daj prednosť v jazde | ks | 1,0 | ||
stĺpik Al 60/5 hladký drážkový | m | 3,5 | ||
vodorovné značenie krytov striek. farbou , čiary, zebry a pod. | m2 | 45,0 | ||
príplatok za reflexnú úpravu balotinovú, čiary , zebry a pod. | m2 | 45,0 | ||
predznačenie pre vodor. znač. z náter. hmôt | m2 | 45,0 | ||
osadenie záhon. obrubníka betón do lôžka z betónu tr. C 12/15 s bočnou oporou | m | 266,94 | ||
obrubník záhonový 100 x 5 x 20 | ks | 269,609 | ||
osadenie chodník. obrubníka betón.stojatého s oporou do lôžka z betónu tr. C 12/15 | m | 601,89 | ||
obrubník cestný SO 100/15/25 skosený | ks | 613,988 | ||
lôžko pod obrubníky , krajníky, obruby z betónu tr. C 12/15 | m3 | 64,848 | ||
čelo priepustu z betónu prostého tr. C8/10 pre priepusť z rúr DN 300-500 mm | ks | 2,0 | ||
zhotovenie priepustu z rúr betónových alebo železobetónových DN 500 mm | m | 14,3 | ||
rúra železobetonová 30 x 100 | ks | 14,443 | ||
zarovnanie styčnej plochy podkladu alebo krytu živičného hr. 50 -100 mm | m | 19,5 | ||
vodorovná doprava sute po suchu do 1 km | t | 2,079 | ||
príplatok za každý ďalší 1 km sute | t | 41,58 | ||
poplatok za uloženie a zneškodnenie stav. sute na skládku | t | 2,079 | ||
presun hmôt pre pozemné komunikácie | t | 2 622,715 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „VZP OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách. |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy. |
2.2. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky. |
2.3. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.4. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.5. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
2.6. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a staveb.výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela. |
3. Cena |
3.1 Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: - materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady - príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály. |
3.2 - náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) - náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov - mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady - náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela. |
3.3 zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela - náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej verzii) - náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi - akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela. |
3.4. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnený Dodávateľom o všetky ceny jednotliv. položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. |
3.5. V cene za zhotovenie diela sú zahrnuté všetky práce spojené s dielom, ako aj všetky služby, resp. náklady súvisiace so zhotovením diela a vyplývajúce pre zhotoviteľa z tejto zmluvy. V cene za zhotovenie diela sú obsiahnuté aj náklady na vybudovanie, prevádzku, údržbu a odstránenie zariadenia staveniska a všetky náklady spojené s poskytovaním predmetu tejto zmluvy. |
3.6.Cena diela s DPH uvedená v tejto Zmluve je konečná, nemenná a zodpovedá súťažným podkladom a je záväzná po celý čas trvania zmluvy pre obe zmluvné strany. |
3.7. Zmluvné strany sa dohodli, že dielo podľa tejto Zmluvy vykonáva Dodávateľ bez záloh. |
4. Platobné podmienky: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
4.2 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe čiastkových faktúr vystavených Dodávateľom a to vždy po dokončení a prevzatí časti Diela v rozsahu minimálne 20% ceny Diela, resp. po dokončení a prevzatí 20% Diela od predchádzajúcej fakturácie. Čiastkovú faktúru je potrebné doručiť do 30-teho dňa nasledujúceho mesiaca po vykonaní dohodnutého objemu stavebných prác. |
4.3. K faktúram musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). |
4.4. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z poslednej faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela .Časť zadržanej čiastky (5%) Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom a druhú časť (5%) po ukončení záručnej doby. |
5. Zodpovednosť za vady a záruka Diela: |
5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov odo dňa prevzatia všetkých prác. |
6. Sankcie |
6.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.2, 2.4, 3.4 osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa a využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy. |
7. Ďalšie požiadavky: |
7.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
7.2. Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave. |
7.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Vrádište, Skalica, Trnavský, Slovenská republika
01.03.2017 08:00 — 30.11.2018 15:00
1,00 subor položiek
161 835,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2016 08:45
09.11.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.10.2016 13:57 - Vstupná ponuka | 161 802,00 | € | Cena s DPH |
09.11.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 108 214,81 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: