Z201635949
OF-104838
zrušená
00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
Strážna služba v zdravotníckom zariadení
Strážna služba, ochrana objektu a majetku, ochrana osôb
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna služba v zdravotníckom zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Nepretržité každodenné 24-hodinové stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku Objednávateľa, zamestnancov Objednávateľa a tretích osôb, oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch Objednávateľa a výkon monitoringu strážnej služby |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (vytápanie, únik plynu, požiar, živelná pohroma, priemyselná havária a pod.). |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu. |
Predchádzanie a zamedzenie priestupkom resp. trestným činom |
Asistencia (ochrana osôb pred fyzickým útokom) pri lekárskom výkone na požiadanie príslušného lekára alebo zdravotníckeho personálu |
Usmerňovanie osôb k dodržiavaniu interného režimu zdravotníckeho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Počet stanovísk na výkon strážnej služby | objekt | 2 | ||
2.Počet osôb vykonávajúcich výkon služby za 24 hodín | osoba | 2 | ||
3.Obdobie výkonu služby - nepretržité | hodina | 24 | ||
4.Počet dní výkonu služby za rok | deň | 365 | ||
5.Počet hodín výkonu služby (2 osoby/24 hod. x 1 rok) | hodina | 17 520 | ||
6.Počet hodín výkonu služby za zmluvné obdobie (2 osoby/24 hod. x 2 roky) | osobohodina | 35 040 | ||
7.Výkon monitoringu strážnej služby zásahovým vozidlom s 2 člennou hliadkou | osobohodina | 2 880 | ||
8.Pripojenie EZS na PCO | mesačná paušálna cena | 24 | ||
9.Cena za výjazd na preverenia signálu z EZS na PCO | výjazd | 1 | ||
10.Cena za posilnenie bezpečnostnej služby najmenej 2 člennou hliadkou do 30 min. od prijatia oznámenia tejto požiadavky | výjazd | 1 | ||
11.Minimálne v rozsahu položiek pod bodom 6 až 10 je dodávateľ povinný uviesť vyčíslenie v podrobnom aktualizovanom rozpočte včítane jednotkových cien bez DPH a s DPH | rozpočet | 1 |
Názov |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s ktorými je v pracovno-právnom, prípadne zmluvnom vzťahu. |
Dodávateľ do 7 dní pred začiatkom lehoty na zahájenie plnenia zmluvy predloží v listinnej forme Objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Zoznam musí obsahovať min. meno, priezvisko a číslo preukazu odbornej spôsobilosti. Prílohou zoznamu bude fotografia pracovníka v rovnošate pre výkon služby (postačuje 1 fotografia). Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni vopred informovať Objednávateľa o zmene osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať Objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe". Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia o BOZP. |
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne 7 dní v týždni 2 zamestnancami Dodávateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate so zodpovedajúcim identifikačným preukazom (min. zreteľný názov Dodávateľa, meno strážnika) na viditeľnom mieste v prednej časti odevu. Rovnošaty musia byť čisté, nepoškodené a upravené pri výkone služby. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom, vecnými bezpečnostnými prostriedkami a technickými pomôckami potrebnými pri výkone strážnej služby (min. elektrické prenosné svietidlo, putá, tomfa - obušok, slzotvorný prostriedok - kaser, rádiostanica resp. ďalšie prostriedky k výkonu služby). |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá Objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku Dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, pokyny Objednávateľa a vnútorné predpisy Objednávateľa - Prevádzkový poriadok SBS a viesť príslušnú evidenciu včítane denného hlásenia pre objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Neodstránenie zistených nedostatkov podľa predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať Objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu obchádzkovým spôsobom po určených trasách stanovených Objednávateľom. |
Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať Dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Objednávateľ predloží Dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby osobami poverenými Dodávateľom. |
Nedeliteľnou súčasťou uzatvorenej zmluvy, ktorá bude výsledkom zadávania zákazky prostredníctvom EKS, je Prevádzkový poriadok SBS predložený Dodávateľom do 7 dní Objednávateľovi. |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi na schválenie Smernicu o výkone strážnej služby v zmysle platných predpisov do 7 dní po uzavretí zmluvy. Po schválení Objednávateľom bude táto tiež tvoriť nedeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku. Návrh splatnosti faktúr je do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy v mesačných intervaloch. |
Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby na základe písomného Dochádzkového listu pracovníkov Dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci, potvrdeného Objednávateľom, za ukončený kalendárny mesiac vždy k 10. dňu nasledujúceho mesiaca a bude povinnou prílohou faktúry. V zmysle VZP ET Čl. XI, bod 11.5 je faktúra splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia a potvrdenia prijatia Objednávateľom. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- € za každú (aj začatú) hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 500,-€ za každý nezabezpečený zásah v čase vzniku situácie a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
V prípade nevyhnutnosti okamžitého ukončenia zmluvného vzťahu na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10.000,-€. |
Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi a to na bankový účet Objednávateľa. |
Vypovedať zmluvu pred uplynutím doby trvania možno len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán, alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu. |
Výpovedná lehota je tri mesiace a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ukončenie zmluvy bez výpovednej lehoty môže nastať dohodou zmluvných strán ku dňu, na ktorom sa zmluvné strany vzájomne dohodli. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať zásady pohybu vozidiel, t.j. správne parkovanie a dodržiavanie dopravného značenia v priestoroch a objektoch vo vlastníctve a správe objednávateľa, v zmysle platných právnych predpisov pre verejné komunikácie a interných predpisov objednávateľa, s ktorými bol preukázateľne oboznámený. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci dodržiavali zákaz požitia alkoholických nápojov a iných omamných alebo psychotropných látok pred vstupom do priestorov a objektov vo vlastníctve a správe objednávateľa a počas výkonu prác v nich a aby sa nezdržiavali v priestoroch a objektoch objednávateľa pod vplyvom týchto nápojov a látok. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zákazu fajčenia, s výnimkou na to určených priestorov. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať technologickú disciplínu, s ktorou bol zo strany objednávateľa oboznámený a zodpovedá za to, že jeho zamestnanci nevykonajú neoprávnený zásah do vlastníckeho práva, alebo pokus o neoprávnený zásah do vlastníckeho práva objednávateľa alebo dodávateľských organizácií, t.j. najmä, nie však výlučne neoprávnenú demontáž, neoprávnený zásah do technologického zariadenia, alebo neoprávnenú manipuláciu s technologickým zariadením. |
Odstúpenie od tejto zmluvy je možné aj v prípade, ak dodávateľovi bude odňatá licencia na prevádzkovania strážnej služby, pozastavený výkon oprávnenia podnikať alebo zanikne oprávnenie podnikať v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o súkromnej bezpečnosti v znení neskorších predpisov. Dodávateľ je povinný bezodkladne takéto skutočnosti oznámiť druhej zmluvnej strane. |
Odstúpenie od tejto zmluvy je možné aj v prípade, ak dodávateľ nebude dodržiavať režim ochrany obchodného tajomstva, dôverných informácií a osobných údajov v súlade s touto zmluvou, alebo poruší svoje povinnosti, ku ktorým sa touto zmluvou zaviazal. Zmluvné strany sú povinné zaistiť utajenie získaných dôverných informácií spôsobom obvyklým pre utajovania takýchto informácií, ak nie je výslovne dojednané inak. Táto povinnosť platí bez ohľadu na ukončenie platnosti a účinnosti zmluvy. |
Zmluvné strany sú povinné zaistiť utajenie získaných dôverných informácií spôsobom obvyklým pre utajovania takýchto informácií, ak nie je výslovne dojednané inak. Táto povinnosť platí bez ohľadu na ukončenie platnosti a účinnosti zmluvy. Zmluvné strany sú povinné zaistiť utajenie dôverných informácií aj u svojich zamestnancov, zástupcov, ako aj iných spolupracujúcich tretích strán, pokiaľ im takéto informácie boli poskytnuté. |
Za dôverné informácie sa považujú všetky a akékoľvek údaje, dáta, podklady, poznatky, dokumenty alebo akékoľvek iné informácie, bez ohľadu na formu ich zachytenia: |
- ktoré sa týkajú zmluvy a jej plnenia (najmä informácie o právach a povinnostiach zml. strán); - ktoré sa týkajú zmluvnej strany (najmä informácie o jej činnosti, štruktúre, hospodárskych výsledkoch, všetky zmluvy, finančné, štatistické a účt. informácie, informácie o jej majetku, aktívach a pasívach, pohľadávkach a záväzkoch, informácie o jej technic. a program. vybavení, know-how, hodnotiace štúdie a správy, podnikateľské stratégie a plány, informácie týkajúce sa predmetov chránených právom priemyselného alebo iného duševného vlastníctva a všetky ďalšie informácie o zml. strane |
- ktoré sa týkajú obchodných partnerov zmluvných strán; - pre ktoré je stanovený všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky osobitný režim nakladania (najmä obchodné tajomstvo, bankové tajomstvo, daňové tajomstvo, telekomunikačné tajomstvo, osobné údaje, utajované skutočnosti); - ktoré boli poskytnuté zmluvnej strane/získané zmluvnou stranou pred nadobudnutím platnosti a účinnosti zmluvy, pokiaľ sa týkajú jej predmetu a/alebo obsahu., |
- ktoré sú výslovne zmluvnou stranou označené ako „dôverné“, „confidential“, „proprietary“ alebo iným obdobným označením, z ktorého je zjavné, že sa jedná o dôvernú informáciu. |
Dôverné informácie poskytnuté, odovzdané, oznámené, sprístupnené a/alebo akýmkoľvek iným spôsobom získané jednou zmluvnou stranou od druhej zmluvnej strany na základe a/alebo v akejkoľvek súvislosti so zmluvou môžu byť použité výhradne na účely plnenia predmetu zmluvy a v súlade s predpismi ktoré upravujú nakladanie s takýmito údajmi. |
Zmluvné strany sa zaväzujú dôverné informácie ako aj všetky informácie poskytnuté, odovzdané, oznámené, sprístupnené a/alebo akýmkoľvek iným spôsobom získané zmluvnými stranami na základe zmluvy a/alebo v akejkoľvek súvislosti so zmluvou udržiavať v prísnej tajnosti, zachovávať o nich mlčanlivosť a chrániť ich pred zneužitím, poškodením, zničením, znehodnotením, stratou a odcudzením, a to i po ukončení platnosti a účinnosti zmluvného vzťahu. |
Zmluvná strana nie je oprávnená bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany dôverné informácie poskytnúť, odovzdať, oznámiť, sprístupniť, zverejniť, publikovať, rozširovať, vyzradiť ani použiť inak než na účely plnenia predmetu zmluvy, a to ani po ukončení platnosti a účinnosti zmluvy, s výnimkou prípadu ich poskytnutia /odovzdania /oznámenia/ sprístupnenia: |
- odborným poradcom zmluvnej strany (vrátane právnych, účtovných, daňových a iných poradcov, alebo audítorov), ktorí sú buď viazaní všeobecnou profesionálnou povinnosťou mlčanlivosti stanovenou alebo uloženou zákonom alebo sú povinní zachovávať mlčanlivosť na základe písomnej dohody so zmluvnou stranou; |
- (i) ovládanej osobe zmluvnej strany; (ii) ovládajúcej osobe zmluvnej strany; (iii) osobe, vo vzťahu ku ktorej má ovládajúca osoba zmluvnej strany postavenie ovládanej osoby alebo podobné postavenie; a (iv) osobe, v ktorej má ovládajúca osoba zmluvnej strany postavenie ovládajúcej osoby alebo podobné postavenie, pričom uvedené osoby budú mať vo vzťahu k ochrane dôverných informácií rovnaké povinnosti ako zmluvné strany; |
Povinnosť zmluvných strán zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách sa nevzťahuje na informácie, ktoré: |
- boli zverejnené už pred podpisom zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú; - sa stanú všeobecne a verejne dostupné po podpise zmluvy z iného dôvodu ako z dôvodu porušenia povinností podľa tejto zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú; |
- majú byť sprístupnené na základe povinnosti stanovenej zákonom, rozhodnutím súdu, prokuratúry alebo iného oprávneného orgánu verejnej moci, pričom v tomto prípade zmluvná strana, ktorá je povinná informácie sprístupniť, bezodkladne doručí druhej zmluvnej strane písomné oznámenie o tejto skutočnosti, - boli získané zmluvnou stranou od tretej strany, ktorá ich legitímne získala alebo vyvinula a ktorá nemá žiadnu povinnosť, ktorá by obmedzovala ich zverejňovanie. |
Ak by v súvislosti s poskytovaním služieb malo dôjsť zo strany dodávateľa k spracovávaniu osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov,dodávateľ je oprávnený tieto osobné údaje spracovávať len v rozsahu a za podmienok vymedzených v osobitnej písomnej zmluve poverení, ktorá bude dodávateľovi za týmto účelom objednávateľom predložená na základe jeho písomnej požiadavky, ak takáto potreba poskytovateľovi vznikne. |
Dodávateľ zabezpečí pripojenie EZS (elektronického zabezpečovacieho systému) na PCO (pult centrálnej ochrany). Pri narušení objektu je povinný neodkladne preveriť signál z EZS min. 2 člennou hliadkou poverenou fyzickou ochranou objektu, alebo prostredníctvom kamerového systému. V prípade zistenia podozrenia z trestnej činnosti vykonajú všetky primerané opatrenia chránenia objektu, včítane hlásenia na príslušný útvar Policajného zboru. |
Motorové vozidlo používané na preverenie signálu a výkonu monitoringu musí byť označené nápisom z čiernych tlačených písmen na bielom podklade "ZÁSAHOVÉ VOZIDLO" na oboch bočných stranách (veľkosť písma min. 100 mm) a zadnej časti vozidla (veľkosť písma min. 60 mm). Šírka a hrúbka písmen musí byť primeraná ich veľkosti. |
Monitoring strážnej služby bude vykonávaný zásahovým vozidlom s dvojčlennou hliadkou 2 krát za 24 hod., ktorá bude v spojení so zamestnancami v danom objekte prostredníctvom verejnej rádiovej siete za účelom výkonu obhliadky, kontroly stanovísk a ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase podľa príslušnej vyhlášky. |
V prípade mimoriadnej udalosti je dodávateľ povinný zabezpečiť posilnenie služby najmenej 2 bezpečnostnými zamestnancami do 30 min. od oznámenia tejto požiadavky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy v min. rozsahu podľa bodu 11. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
a)Bezpečnostní pracovníci poskytujúci službu, musia mať absolvovaný kurz prvej pomoci | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže potvrdením o absolvovaní kurzu prvej pomoci akreditovanou spoločnosťou pre výučbu prvej pomoci |
b)Dodávateľ musí mať k dispozícii pult centrálnej ochrany (PCO) a aktivovaný obchôdzkový systém na kontrolu výkonu služby | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže potvrdením poisťovne o akceptácii PCO poisťovňou a kópiou dodacieho listu resp. dokladu o nadobudnutí obchôdzkového systému |
c)Dodávateľ musí mať k dispozícii min. 3 pohotovostné vozidlá s označením "ZÁSAHOVÉ VOZIDLO" s 2 člennou hliadkou | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže vyhlásením o počte vozidiel, ktoré ma k dispozícii, kópiami OEV, fotografiami vozidiel a kópiou povolenia - výnimky podľa § 140 ods.1 písm. b) zák. č. 8/2009. |
d)Dodávateľ musí mať uzatvorenú platnú zmluvu s poskytovateľom verejnej rádiovej siete, alebo potvrdenie o pridelení frekvencie od telekomunikačného úradu | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže kópiou príslušného dokumentu |
e)Dodávateľ musí mať uzatvorenú platnú poistnú zmluvu na poistenie "zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone strážnej služby, min. na poistnú sumu 1 000 000 € počas celej doby trvania zmluvy o výkone služby. | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže kópiou príslušného dokumentu |
f)Dodávateľ musí mať k dispozícii min. 2 ks detektorov kovov | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže kópiou dodacieho listu resp. dokladu o nadobudnutí |
g)Dodávateľ je povinný vypracovať a predložiť kalkuláciu minimálnych mzdových nákladov (včítane príplatkov, náhrad, mzdového zvýhodnenia atď.) vrátane príslušných odvodových povinností, pri plnení min. mzdy v NH | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže príslušnou kalkuláciou |
h)Dodávateľ bude povinný kvartálne predkladať Objednávateľovi mesačné výkazy poistného a príspevkov do Sociálnej poisťovne a výkazy preddavkov na poistné na verejné zdr. poistenie zamestnancov s dokladom o prijatí e-dokumentu do el. podateľne, prípadne dokladom o prijatí do podateľne zdravotnej poisťovne | Splnenie podmienky dodávateľ preukáže: Sociálna poisťovna - akceptovaný, VšZP-potvrdenie o prijatí e-dokumentu s ev.č., Union-akceptácia prijatého e-dokumentu s ev.č., Dôvera-vyplnené inter.č.výkazu |
i)Dodávateľ si musí počas celej platnosti zmluvy plniť riadne a včas záväzky voči zamestnancom v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a najmä Zákonníka práce. | |
j) Dodávateľ predloží Objednávateľovi všetky požadované doklady a dokumenty podľa predchádzajúcich písm. a) až g) | Do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, v listinnej forme na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke s označením "Strážna služba" cestou podateľne, alebo poštovou zásielkou, kuriérom a pod. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 08:00 — 30.11.2018 08:00
37 920,00 hod.
173 733,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2016 14:21
04.11.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: