50073869
Biomedicínske centrum Slovenskej akadémie vied
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84505, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Rokovacie stoličky
rokovacia stolička, stolička
Tovar, Služba
1. Rokovacie stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup nových rokovacích stoličiek, ktoré sú určené na vybavenie zasadacej miestnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rokovacia stolička | ks | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
-pevná vysokokvalitná čierna zváraná oceľovo štvornohá konštrukcia z plocho oválnej rúrky o hrúbke steny 1,2 mm | |
-odolné čalúnenie čiernej látky | |
- minimálna odolnosť poťahovej látky | 150 000 cyklov |
- sedadlo zospodu a operadlo zozadu s celoplastovými esteticky tvarovanými krytmi | |
- nosnosť | 110 kg |
- musia byť stohovateľné | |
Rozmery stoličky: | |
- šírka sedadla | 47 cm |
- celková šírka stoličky | 54 cm |
- hĺbka sedadla | 43 cm |
- výška sedadla | 45 cm |
- výška stoličky | 80 cm |
- predo-zadný rozostup medzi nohami stoličky | 44 cm |
- farba | na základe dohody |
- možnosť farebných kombinácií sedadlo/operadlo | čierna, oranžová, tyrkysová, modrá, červená, zelená, antracit |
Názov |
1. Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazy dopravený a montáže v prípade, ak bude predmet zákazky dodaný v rozmontovanom stave. |
2. Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom. |
3. Dodacia lehota do 14 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvu. Nedodržanie tejto podmienky zakladá nárok na odstúpenie od zmluvy a nárok na náhradu vzniknutej škody voči objednávateľovi. |
4. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy je dodávateľ povinný fyzicky predložiť vzorku a úradne overené certifikáty v slovenskom jazyku na stoličku podľa normy STN 1335 1-2 a na látku BS EN 1021-2, ISO 12945-2, ISO 12947-2. |
5. V lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel), v ktorom bude uvedené: |
- názov/označenie dodávaného tovaru, t.j uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, ktorá bude predmetom dodania, |
- merná jednotka (ks), |
- počet ks, |
- cena bez DPH za 1 ks zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
- cena bez DPH za požadovaný počet kusov zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
- výška DPH vyjadrená v EUR, |
- cena s DPH za požadovaný počet ks zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
6. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženého typu tovaru a jeho technických špecifikácií v lehote do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženie, nebude možné plnenie zmluvy. |
7. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúr a dodacieho listu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
9. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
10.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11. Splatnosť faktúr je 30 dní. |
12. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a v akosti podľa podmienok tejto zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
13. Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto zmluvy. |
14. Vady dodávaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať v dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru. |
15. Vady v akosti tovaru je objednávateľ oprávnený písomné reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
16. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu e- mailom, resp. faxom. |
17. Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodanie. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. |
18. V prípade reklamácie má objednávateľ nárok, aby mu dodávateľ v lehote do 5 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľky medzi jednotlivými nárokmi patrí objednávateľovi. |
19. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný. |
20. Dodávateľ je povinný dodať tovar v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu. |
21. Objednávateľ má právo do 14 dní od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky. |
22. Ekvivalentom sa rozumie tovar, ktorý má rovnaké technické vlastnosti ako požadovaný tovar alebo lepšie technické vlastnosti ako požadovaný tovar. Dôkazné bremeno je na strane dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dúbravská cesta 9, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
07.11.2016 15:03 — 21.11.2016 12:04
1,00 súbor
5 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2016 12:10
03.11.2016 14:03
03.11.2016 14:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2016 12:14 - Vstupná ponuka | 5 499,60 | € | Cena s DPH |
03.11.2016 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 556,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: