30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
36545074
SERVIS LINE, s.r.o.
Vinohrady 1, Nové Zámky, 94067, SVK
Pracovný stôl nerezový
pracovný stôl jednoduchý nerezový, nerezový stôl, jednoduchý stôl, stôl na prípravu jedál
Tovar, Služba
1. Pracovný stôl nerezový
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednoduchý nerezový pracovný stôl do stravovacej prevádzky na prípravu jedál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výška | mm | 900 | ||
Šírka | mm | 1600 | ||
Hĺbka | mm | 700 | ||
Hrúbka pracovnej dosky | mm | 40 | ||
Výška zadného lemu | mm | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | potravinársky nezávadný nerez, AISI 304 (18/10) |
police, zásuvky | nie |
Názov |
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom -stravovacia prevádzka na adrese sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. |
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod. |
Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru. Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické parametre uvedené v tejto technickej špecifikácii. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na dodaný tovar záručnú dobu nim. 2 roky. Záruka na predmet Zmluvy začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi na základe potvrdeného dodacieho listu/faktúry/preberacieho protokolu. Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľa. |
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi (v zmysle ustanovení Čl. XI, bod 11.5 VZP). |
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok so všetkými dôsledkami, ktoré z toho vyplývajú v zmysle OPET, VZP a ZVO. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Malacká cesta č. 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
11.11.2016 07:00 — 25.11.2016 13:00
7,00 ks
2 277,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 16:24
03.11.2016 10:00
03.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2016 07:53 - Vstupná ponuka | 1 920,00 | € | Cena s DPH |
03.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 620,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: