30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Revízie a štandartná údržba lekárskych prístrojov a zariadení
revízia, oprava, údržba
Služba
1. Revízie a štandartná údržba lekárskych prístrojov a zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Rutinná a štandardná údržba zdravotníckych prístrojov a zariadení. |
Kompletná servisná prehliadka, oprava prístrojov, diagnostika porúch a ich odstránenie tak, aby prístroje pracovali bezproblémovo. |
Kontrola stavu držania kapacity batérií a výmena batérií. |
Vypracovanie cenovej ponuky v prípade neočakávanej opravy nad rámec stanovených nákladov. |
Prístroje musia spĺňať certifikát: EN ISO 13485:2012, ISO 9001, služba zahŕňa dopravu /prevzatie a odovzdanie/ zdravotníckych zariadení. |
Požadujeme zapožičanie plne funkčných náhradných zariadení počas servisných prác. |
Požadujeme aby uchádzač zaobchádzal s uchovávanými dátami podľa zákona o zdravotnej dokumentácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Automatický externý defibrilátor s EKG - Schiller FRED easyport | ks | 8 | ||
Defibrilátor LIFEPAK 12 | ks | 3 | ||
EKG POR Cardio Perfect PC | ks | 1 | ||
Spirometria sanoscope PC | ks | 1 |
Názov |
Kompletná servisná prehliadka, oprava zdravotníckych prístrojov a zariadení vrátane zdravotníckeho softvéru. |
Uchádzač musí predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy certifikát: EN ISO 13485:2012, ISO 9001. |
Uchádzač musí zabezpečiť zapožičanie náhradných zariadení, príslušnej kategórie a kvality počas celej doby vykonania údržby. |
Požaduje sa vystavenie protokolu o vykonaní Bezpečnostno - technickej kontrole. |
Kontrola stavu držania kapacity batérií a výmena nefunkčných batérií. |
Požaduje sa, aby celková cena služby (s DPH) zahŕňala aj cenu dopravy do miesta plnenia, cenu práce a cenu náhradných dielov ak budú použité. |
Cena náhradných dielov musí byť odsúhlasená s objednávateľom a musí zodpovedať aktuálnej priemernej cene na trhu. |
Poskytovateľ je povinný vyhotoviť záznam o prevedených prácach vrátane súpisu použitého materiálu, ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu príslušného výkonu. |
Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní od jej vystavenia. |
Rajecká Cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
14.11.2016 07:00 — 02.12.2016 12:00
1,00 zákazka
4 201,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 13:00
04.11.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2016 14:40 - Vstupná ponuka | 4 201,00 | € | Cena s DPH |
04.11.2016 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: