17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36408786
GÜDE, s.r.o.
Podtúreň-Roveň, Liptovský Hrádok, 03301, SVK
Dielenský stôl MULTI so samostatným pojazdným kontajnerom
pracovný dielenský stôl, pojazdný kontajner
Tovar, Služba
1. Dielenský stôl MULTI so samostatným pojazdným kontajnerom
|
|
---|---|
Funkcia |
pracovné účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dielenský stôl MULTI so samostatným pojazdným kontajnerom | ks | 1 | ||
rozmery dx h x v | mm | 1200x600x850 | ||
nosnosť pracovnej dosky | kg | 400 | ||
zásuvky | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | modro-sivá |
typ podnožia | pevné |
výbava | 1 x 4 zásuvkový kontajner na kolieskach, 1 x skrinka |
materiál pracovnej dosky | smrek+buková preglejka |
farba konštrukcie | modrá RAL 5015 |
farba zásuviek/dverí | sivá RAL 7001 |
skrinka | 1 |
polica | nie |
robustná zvarovaná oceľová konštrukcia, stôl so skrinkou uzamykateľnou na cylindrický zámok, pracovná doska: lepené smrekové drevo obojstranne dyhované bukovou preglejkou, nohy stola z uzavretých oceľových profilov 40 x 40 mm, povrchová úprava: vypaľovaný lak z umelej živice RAL5015, RAL7001, pracovná výška: 850 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Doručenie tovaru na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 1 deň vopred, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá opisu a kvalite |
Dodanie nového tovaru, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami s príslušnou dokumentáciou – záručný list, návod na použitie, manuál |
Na tovar sa požaduje záruka min. 5 rokov, ak nie je uvedené inak. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodnýnázov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením sporovnateľnými,respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
FHPV, Katedra FMT, oddelenie techniky, Ul. 17. novembra 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
14.11.2016 10:00
1,00 ks
423,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 12:50
02.11.2016 13:00
02.11.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.11.2016 16:43 - Vstupná ponuka | 422,10 | € | Cena s DPH |
02.11.2016 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 297,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: