Z201635553
OF-107376
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Váhy predvážky
váhy
Tovar, Služba
1. Váhy predvážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Váhy na váženie chemikálií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Váhy predvážky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váhy | vážiaca miska odolná voči otrasom, výška váhy len 6cm, zariadenie vybavené ergonomickým, vysoko kontrastným LCD displejom s výškou číslic 15 mm a veľkými klávesmi |
Váhy | funkcia prednastavenej tary, funkcia percentuálneho určenia umožňuje zadanie cieľovej hodnoty hmotnosti (100%) a následné stanovenie odchýlky od tejto hodnoty |
Váhy | bezpečné a stabilné umiestnenie prístroja pomocou gumených nožičiek, rozmery vážiacej plochy (plastovej) ŠxD 160x160mm, celkové rozmery ŠxDxV 200x280x63mm |
váhy | rozmer vážiacej plochy Ø105mm, rozsah pracovných teplôt 5˚C/35˚C, možnosť prevádzky na batériu, váživosť 300g, dielik 0,001g |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 2 dní od uzatvorenia zmluvy |
Splatnosť faktúr 30 dní |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom |
Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.11.2016 12:24 — 11.11.2016 12:24
1,00 ks
318,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 12:25
02.11.2016 14:24
02.11.2016 14:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: