37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
47344806
Progressum, s.r.o.
Jenisejská 59, Košice, 04012, SVK
Vypracovanie projekt. dokumentácie pre realizáciu stavby, výkon inžinierskej činnosti, výkon autorského dohľadu, spolupráca a účasť v procese verejného obstarávania, zmena dispozičného riešenia budovy zdrav. zariadenia a vypracovanie návrhu interiéru budovy zdrav. zariadenia vrátane jeho nacenenia
projekt, stavebný, úprava, interiér, zdravotnícky, zariadenie, inžiniering, realizačný projekt, autorský dohľad, návrh
Služba
1. Vypracovanie projekt. dokumentácie pre realizáciu stavby, výkon inžinierskej činnosti, výkon autorského dohľadu, spolupráca a účasť v procese verejného obstarávania, zmena dispozičného riešenia budovy zdrav. zariadenia a vypracovanie návrhu interiéru budovy zdrav. zariadenia vrátane jeho nacenenia
|
|
---|---|
Funkcia |
- vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby „rekonštrukcia priestorov zdravotníckeho zariadenia“ v rozsahu projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie, projektovej dokumentácie na uskutočnenie stavby a projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, |
- výkon inžinierskej činnosti súvisiacej s ohlásením stavby a realizáciou stavby, |
- výkon odborného autorského dohľadu počas realizácie stavby, |
- spolupráca a účasť v procese verejného obstarávania pre výber zhotoviteľa stavby a vyhotovenie interiérových prvkov, |
- zmena dispozičného riešenia budovy zdravotníckeho zariadenia a vypracovanie návrhu funkčného a dispozičného riešenia interiéru budovy zdravotníckeho zariadenia vrátane jeho nacenenia – v súlade s „Dispozično-prevádzkovou schémou riešených priestorov“. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odhad rozsahu rekonštruovaných priestorov - podlahová plocha | m2 | 5000 | 5300 | |
Odhad plochy obvodového plášťa | m2 | 2400 | 2600 | |
Dodanie projektovej dokumentácie v tlačenej forme, vrátane rozpočtu a výkazu výmer, | ks - komplet | 6 | ||
Dodanie projektovej dokumentácie vrátane rozpočtu a výkazu výmer, elektronicky – PDF | ks | 6 | ||
Dodanie projektovej dokumentácie vrátane rozpočtu a výkazu výmer v editovateľnom formáte - DOC, XLS, DWG | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Projektová dokumentácia sa podľa tejto zmluvy vypracováva v rozsahu a za účelom: | |
a.) dokumentácia pre stavebné povolenie: účelom je poskytnúť stavebnému úradu podklad na posúdenie navrhovanej stavby. Cieľom je vydanie stavebného povolenia. Obsah a rozsah dokumentácie predpisuje zák. č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, vyhl. MŽP SR č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona, | |
b) dokumentácia na uskutočnenie stavby: účelom je rozpracovať stavebným úradom overenú projektovú dokumentáciu a podmienky stavebného povolenia do takej podrobnosti, aby poskytovala dostatočný podklad na prípravu a uskutočnenie celej stavby, najmä na kalkuláciu stavebných nákladov, na uzavretie zmlúv na realizačné fázy výstavby a na prípravu jednotlivých zhotoviteľov. Projekt musí byť dostatočným podkladom na uskutočnenie celej stavby a na záverečné vyúčtovanie stavebných prác. Cieľom je vytvoriť dokumentáciu diela tak, aby ho zhotoviteľ vedel celé zrealizovať. | |
c) dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby: je dokumentácia spracovaná po dokončení stavby so zakreslením všetkých zmien, ktoré sa zrealizovali pri zhotovení diela. Je podkladom pre kolaudačné rozhodnutie. | |
d) vytvorenia úplných podkladov – opisu predmetu zákazky pre verejné obstaranie stavebných prác; | |
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby „rekonštrukcia priestorov zdravotníckeho zariadenia“, výkon inžinierskej činnosti súvisiacej s ohlásením stavby a realizáciou stavby, výkon odborného autorského dohľadu počas realizácie stavby, spolupráca a účasť v procese verejného obstarávania pre výber zhotoviteľa stavby a vyhotovenie interiérových prvkov, zmena dispozičného riešenia budovy nemocnice, vypracovanie návrhu funkčného a | |
a dispozičného riešenia interiéru budovy nemocnice vrátane jeho nacenenia, v súlade s „Dispozično-prevádzkovou schémou riešených priestorov“, sa týka týchto priestorov budovy nemocnice: | |
- 2. podzemné podlažie; | viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - 2. podzemné podlažie |
- 1. podzemné podlažie; | viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - 1. podzemné podlažie |
- 0. nadzemné podlažie; | viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - 0. nadzemné podlažie |
- 1. nadzemné podlažie; | viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - 1. nadzemné podlažie |
- 2. nadzemné podlažie, | viď. viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - 2. nadzemné podlažie |
- 3 . nadzemné podlažie; | viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - 3. nadzemné podlažie |
-4. nadzemné podlažie; | viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - 4. nadzemné podlažie |
- výťah - prístavba; | viď. Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov - všetky nákresy |
- zateplenie obvodového plášťa a oprava nefunkčnej hydroizolácie stien pod úrovňou vonkajšieho terénu; | |
Úspešný dodávateľ vypracuje, na základe návrhu funkčného a dispozičného riešenia interiéru budovy nemocnice, projektovú dokumentáciu pre realizáciu stavby „rekonštrukcia priestorov zdravotníckeho zariadenia“ v rozsahu projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie, projektovej dokumentácie na uskutočnenie stavby a projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, ktorá bude obsahovať: | |
a.) sprievodná správa; | |
b.) súhrnný položkovitý rozpočet a výkaz výmer, | |
c.) situácia stavby – lokalizácia; | |
1. domeranie priestorov podľa reálneho stavu; | |
2. achitektonicko-stavebné riešenie (pôdorys, rezy, podhľady, podlahy,...); | |
3. statika; | |
4. elektroinštalácia – silno- a slaboprúdové rozvody; | |
5. EPS, PR; | |
6. vykurovanie; | |
7. vzduchotechnika a chladenie; | |
8. protipožiarna bezpečnosť stavby; | |
9. zdravotechnické inštalácie; | |
10. medicinálne technológie; | |
11. rozvody medicinálnych plynov; | |
12. potrubná pošta. | |
Projektová dokumentácia bude rozdelená na samostatné časti, a to: | pre každé podlažie samostatne (spolu 7 podlaží z toho 2. podzemné a 5. nadzemných podlaží) |
V spolupráci so zhotoviteľom verejnej práce (zák. č. 254/1998 Z.z.) spracovanie kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce tak, aby počas jej užívania nedošlo k ohrozeniu osôb, majetku alebo jej poškodeniu, prípadne k predčasnému opotrebovaniu. | |
Spracovanie plánu BOZP | - v zmysle platných právnych predpisov |
Spracovanie návrhu interiéru v nadväznosti na "Dispozično-prevádzkovú schému riešených priestorov" a s poukazom na existujúce právne predpisy s priebežným odsúhlasovaním zo strany objednávateľa. | |
Podkladom pre vypracovanie projektovej dokumentácie, zmenu dispozičného riešenia budovy nemocnice a vypracovanie návrhu funkčného a dispozičného riešenia interiéru budovy nemocnice, bude „Dispozično-prevádzková schéma riešených priestorov“ (v prílohe) a schéma súčasného dispozičného riešenia budovy nemocnice. | |
Realizácia predmetu zákazky musí byť priebežne konzultovaná a odsúhlasovaná s objednávateľom. | |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky (projektovú dokumentáciu) postupne a po častiach, a to: | |
1. projektovú dokumentáciu pre stavebné povolenie odovzdať | do 25.11.2016 |
2. projektovú dokumentáciu na uskutočnenie stavby odovzdať | do 12.12.2016 |
- zameranie skutkového stavu; | |
PROJEKTOVÁ DOKUMENTÁCIA (ďalej len PD) NA REALIZÁCIU STAVBY | |
- PD na realizáciu v rozsahu podľa stavebného zákona a § 9 vyhlášky MŽP SR č. 453/2000 Z. z., podľa prílohy č. 3 Sadzobníka UNIKA 2016 alebo ekvivalent | |
POLOŽKOVITÝ ROZPOČET A POPISY PRÁC /ďalej len AR a PP/ | |
- schválená dokumentácia zo zamerania a PD na realizáciu stavby schválená objednávateľom; -schválené stavebné štandardy objednávateľom v tejto uvedenej PD | |
- podrobnosť podľa PD na realizáciu stavby; -popisy štandardov navrhovaných materiálov výrobkov a zariadení; -podrobný položkový výkaz výmer a rozpočet stavebných objektov | |
3. projektovú dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby odovzdať | ku dňu kolaudácie diela |
4. výkon činnosti odborného autorského dohľadu vykonať | počas realizácie diela |
ODBORNÝ AUTORSKÝ DOHĽAD /ďalej len AD/ | |
- výkon činnosti AD v rozsahu max. 100 hodín - zahrnuté v celkovej cene zákazky | |
- výkon AD budú zabezpečované osobami, ktoré určí dodávateľ, a to najmä, zodpovedným projektantom stavby, zodpovednými projektantmi každého stavebného objektu, zodpovednými projektantmi jednotlivých profesií | |
- účasť dodávateľa na kontrolných dňoch stavby bude priebežná ako súčasť výkonov AD, v termínoch určených objednávateľom v rozsahu cca 1x za dva týždenne | |
- dodávateľ je povinný na zápisy v stavebnom denníku, alebo v knihe autorských dohľad reagovať v lehote do 3 pracovných dní odo dňa vykonania zápisu zo strany objednávateľa technického dohľadu investora, alebo zhotoviteľa stavby | |
- objednávateľ je rovnako povinný v lehote do 3 pracovných dní poskytnúť odborné stanovisko, o ktoré požiada dodávateľ v súvislosti s výkonom AD | |
5. výkon inžinierskych činností vykonať | do 31.12.2019 |
INŽINIERSKA ČINNOSŤ – príslušné vyjadrenia, povolenia na realizáciu stavby | |
- zabezpečenie prerokovania PD pre stavebné povolenie počas projekt. prác;- prerokovanie PD pre stavebné povolenie s dotknutými orgánmi štátnej správy | |
- prerokovanie PD pre stavebné povolenie ďalšími dotknutými subjektmi; - vypracovanie a podanie žiadosti v zmysle zákona č. 50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky č. MŽP SR č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonáva stavebný zákon | |
- zabezpečenie právoplatnosti stavebného povolenia a spolupráca na kolaudačnom konaní | |
6. spolupráca a účasť v procesoch verejného obstarávania vykonať | do 31.12.2018 |
7. zmena dispozičného riešenia budovy nemocnice a vypracovanie návrhu funkčného a dispozičného riešenia interiéru budovy nemocnice vrátane jeho nacenenia, v súlade s „Dispozično-prevádzkovou schémou riešených priestorov, vykonať | do 25.11.2016 |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa zhotoviť pre objednávateľa dielo, a to: vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby „rekonštrukcia priestorov zdravotníckeho zariadenia“ v rozsahu projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie, projektovej dokumentácie na uskutočnenie stavby a projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, výkon inžinierskej činnosti súvisiacej s ohlásením stavby a realizáciou stavby, výkon odborného autorského dohľadu počas realizácie stavby, spolupráca a účasť v procese verejného obstarávania pre výber zhotoviteľa |
stavby a vyhovovenie interiérových prvkov, zmena dispozičného riešenia budovy nemocnice a vypracovanie návrhu funkčného a dispozičného riešenia interiéru budovy nemocnice vrátane jeho nacenenia - v súlade s „Dispozično-prevádzkovou schémou riešených priestorov“. |
2. Dodávateľom zrealizovaný predmet zákazky: |
a) musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR; |
b) musí byť v súlade s "Dispozično-prevádzkovou schémou riešených priestorov"; |
c) dodávateľ dodá objednávateľovi projektovú dokumentáciu v listinnej podobe a elektronickej forme vo formáte požadovanom objednávateľom; |
3. Dodávateľ poskytne objednávateľovi na vykonané dielo záruku a zodpovedá za to, že dielo bude mať počas celej záručnej doby (60 mesiacov), vlastnosti stanovené touto zmluvou, technickými normami, technickými predpismi ako aj všeobecne záväznými právnymi predpismi SR platnými a účinnými v čase zhotovenia diela. |
4. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má dielo v čase jeho odovzdania objednávateľovi. Za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní a prevzatí diela zodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinnosti. |
5. Dodávateľ musí byť zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod. |
6. Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby do 5 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil: |
a) zoznam referenčných projektov, kde bol dodávateľ generálnym zodpovedným dodávateľom, pričom min. jedna referencia na spracovanie projektu stavebných úprav a návrhu interiéru priestorov ambulancií, operačných sál a zdravotníckych laboratórií. Pri jednotlivých referenciách musí byť uvedený rozsah projektovaných prác, názov investora, jeho kontakt a vysúťažená/zazmluvnená cena. |
b) doklad o splnení povinnosti autorizovaného inžiniera mať uzavreté poistenie zodpovednosti za škodu podľa zákona č. 138/1992 Zb. o poistení min. limit vo výške 150.000,- EUR; |
c) zoznam zodpovedných osôb, za plnenie tejto zmluvy vo veciach zmluvných a vo veciach technických vrátenie telefonických a mailových kontaktov týchto osôb; |
d) plné autorizačné osvedčenia všetkých spracovateľov projektu vydané v súlade so zákonom č. 138/1992 Z.z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch; |
e) doklad o oprávnení vykonať predmet zákazky - požadované služby (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo výpis z obchodného registra) - postačuje platná kópia dokladu; |
f) podrobný aktualizovaný rozpis jednotlivých zložiek celkovej ceny do 5 dní od uzavretia zmluvy v zložení: |
f1.) cena za projektovú dokumentáciu pre stavebné povolenie; |
f2.) cena za projektovú dokumentáciu na uskutočnenie stavby; |
f3.) cena za projektovú dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby; |
f4.) cena za výkon činnosti odborného autorského dohľadu v rozsahu max. 100 hodín; |
f5.) cena za výkon inžinierskych činností; |
f6.) cena za spoluprácu a účasť v procesoch verejného obstarávania; |
f7.) zmena dispozičného riešenia budovy nemocnice a vypracovanie návrhu funkčného a dispozičného riešenia interiéru budovy nemocnice vrátane jeho nacenenia, v súlade s „Dispozično-prevádzkovou schémou riešených priestorov. |
7. Licenčná doložka: |
Dielo vypracované podľa tejto zmluvy je dielom v zmysle ustanovení zákona č. 618/2003 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon) v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ ako autor diela týmto udeľuje objednávateľovi súhlas na použitie diela pre potreby konaní, pre vydanie rozhodnutí, súhlasov a stanovísk dotknutých orgánov a právnických osôb, pre potreby uzatvárania zmlúv, ako aj pre samotnú realizáciu a prezentáciu diela. |
Okrem týchto práv má objednávateľ právo na vyhotovenie rozmnoženiny diela. |
Práva autora udelením súhlasu autora nezanikajú; autor je len povinný strpieť použitie diela inou osobou v rozsahu udeleného súhlasu. |
Objednávateľ je oprávnený používať dielo výlučne v súlade s jeho určením. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zhotoviteľ stavby uskutočnil realizáciu stavby podľa diela autora, dodávateľ je oprávnený a zároveň povinný vykonávať odborný autorský dohľad nad zhotovovaním stavby podľa jeho diela. |
Odmena za použitie diela podľa predchádzajúcich bodov je zahrnutá v cene za dielo dohodnutej medzi zmluvnými stranami, a to autorom diela ako dodávateľom a objednávateľom. |
9. Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za jednotlivé časti zákazky špecifikované v bode 6 písm. f1.) až f7.) až po ich odovzdaní a prevzatí nasledovne: |
f1.) cenu za projektovú dokumentáciu pre stavebné povolenie – na základe faktúry dodávateľa vystavenej po odovzdaní a prevzatí tejto časti zákazky, v štyroch rovnomerných mesačných splátkach; |
f2.) cena za projektovú dokumentáciu na uskutočnenie stavby - na základe faktúry dodávateľa vystavenej po odovzdaní a prevzatí tejto časti zákazky, v štyroch rovnomerných mesačných splátkach; |
f3.) cena za projektovú dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby - na základe faktúry dodávateľa vystavenej po odovzdaní a prevzatí tejto časti zákazky, v lehote splatnosti do 30 dní odo dňa vystavenia faktúry; |
f4.) cena za výkon činnosti autorského dohľadu v rozsahu max. 100 hodín - na základe faktúry dodávateľa vystavenej po odovzdaní a prevzatí tejto časti zákazky, v lehote splatnosti do 30 dní odo dňa vystavenia faktúry; |
f5.) cena za výkon inžinierskych činností - na základe faktúry dodávateľa vystavenej po odovzdaní a prevzatí tejto časti zákazky, v lehote splatnosti do 30 dní odo dňa vystavenia faktúry; |
f6.) cena za spoluprácu a účasť v procesoch verejného obstarávania - na základe faktúry dodávateľa vystavenej po odovzdaní a prevzatí tejto časti zákazky, v lehote splatnosti do 30 dní odo dňa vystavenia faktúry; |
f7.) zmena dispozičného riešenia budovy nemocnice a vypracovanie návrhu funkčného a dispozičného riešenia interiéru budovy nemocnice vrátane jeho nacenenia, v súlade s „Dispozično-prevádzkovou schémou riešených priestorov - na základe faktúry dodávateľa vystavenej po odovzdaní a prevzatí tejto časti zákazky, v dvoch rovnomerných mesačných splátkach. |
10. Porušenie ktorejkoľvek z technických vlastnosti a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľom považované za závažne porušenie zmluvných podmienok, a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
04.11.2016 14:00 — 31.12.2019 14:00
1,00 ks (viď. špecifikácia - dielo a ďalšie služby)
170 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 12:23
02.11.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2016 10:04 - Vstupná ponuka | 168 000,00 | € | Cena s DPH |
02.11.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 133 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: