Z201635453
OF-95631
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Kancelárska skartovačka
skartovačka
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárska skartovačka
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti, skartovanie papiera, kancelárskych spôn, CD, DVD, kariet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska skartovačka | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spätný chod motora | áno |
Skartovaný materiál | papier, CD/DVD, kreditné karty, spinky |
Hlučnosť | 60 dB |
Kapacita papiera (listov 70g/m2) | 6 listov (postupne 75) |
Šírka vstupu | 225mm |
Stupeň utajenia | 4 |
Rez | priečny 3x9 mm |
Objem koša | 23 litrov |
Hmotnosť | 9,5kg |
Rozmery d x š x v | 265 x 370x 492 |
Príkon motora | 210W, 230V/50Hz |
funkcia | automatické zastavenie pri preťažení |
automatické skartovanie - podávač | áno |
samostatný otvor na skartovanie CD a DVD | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 2 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
04.11.2016 08:00 — 11.11.2016 14:00
1,00 ks
263,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 12:52
02.11.2016 13:00
02.11.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: