• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2016 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2016 10:50

Detail zákazky Z201635438

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2016 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2016 10:50

Základné údaje

Z201635438

OF-107049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2676602

Objednávateľ

686832

Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky

Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK

Dodávateľ

35845821

FIBI, s.r.o.

Budatínska 17, Bratislava, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendár 2017 - propagačno - informačný minidiár

kalendár, diár, propagačno – informačný materiál

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalendár 2017 - propagačno - informačný minidiár
Funkcia
Vyhotovenie a dodanie propagačno – informačného materiálu „Diár 2017“ vo formáte vreckového diára na rok 2017
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minidiár ks 35 000
Minidiár - rozmer mm 90 x 150
Minidiár - Obal – lesklý, kriedový papier g / m2 200
Minidiár - Vnútro – obyčajný papier g / m2 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minidiár - Obal vytlačený text: „DIÁR 2017“ a ďalší text v počte znakov 100, logo vo farbách modrá, zelená, žltá a sivá, lesklý, kriedový papier
Minidiár - Vnútro farebným písmom 20 strán informatívneho textu, následne kalendárová časť obsahujúca prehľadný kalendár na rok 2017 a 2018 (každý rok na jednej strane)
Minidiár - Vnútro zoznam štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja (jedna strana), týždenný kalendár (každý týždeň bude na jednej strane), dve strany na telefónny zoznam
Minidiár - Vnútro 6 strán na poznámky.Orientácia tlače bude na šírku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ poskytne 3 logá a informatívny text v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie grafického návrhu obalu minidiára v elektronickej podome e-mailom kontaktnej osobe, ktorá bude objednávateľom bezodkladne určená a dodávateľovi oznámená po uzavretí zmluvy. Grafický návrh pred tlačou podlieha schváleniu zo strany objednávateľa.
Celková hodnota zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane grafického návrhu obalu minidiára, tlače, balenia, dopravy a vyloženia zákazky na miesto uvedené v objednávke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

10.11.2016 08:00 — 02.12.2016 14:00

1,00 celý predmet zákazky

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2016 09:04

07.11.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 915
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2016 12:38 - Vstupná ponuka 9 720,00 € Cena s DPH
07.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS