30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46889647
Vespas, s. r. o.
Prečín 173, Prečín, 018 15, SVK
oprava strešnej krytiny
oprava strešnej krytiny
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. oprava strešnej krytiny
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o jednopodlažný murovaný objekt. Strecha je sedlová z mäkkej strešnej krytiny s malým spádom a je vyspádovaná do dvoch pododkvapných strešných žľabov. Opravou strechy sa odstránia závady, ktoré vznikajú pri zatekaní dažďovej vody do objektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. vyčistenie povrchu strechy s odstránením zvetralej povl. krytiny rozm. (13,30*11,00)+(22,10*9,45)=146,30+208,85=355,15 m2 | m2 | 355,15 | ||
2. penetračný náter | m2 | 355,15 | ||
3. zhotovenie povl. krytiny striech do 10 stupňov pritavením NAIP v plnej ploche strechy 1x rozm. 355,15+120,00 | m2 | 355,15 | ||
4. pás ťažký asfaltový ELASTOBIT s popieskovaním rozm. 355,15*1,15=408,42 m2 | m2 | 408,42 | ||
5. Pás ťažký asfaltový BITAGIT SRS 35 rozm. 120,00*1,15=138m2 | m2 | 138,00 | ||
6. Nátery kov. stav. doplnk. konštr. syntet. dvojnás. + 1x email - strieška | m2 | 13,55 | ||
7. odhrdzavenie povrchu kov. stav. doplnk. konštr. - strieška rozm. 2,9*4,0=11,6 m2 rozm. 1,3*1,5=1,95 m2 | m2 | 13,55 | ||
8. demontáž a spätná montáž bleskozvodu po oprave strechy | ks | 18 | ||
9. odvoz a likvidácia odpadu | súb | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Zhotoviteľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, oborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním zhotoviteľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela, ako aj náklady na presahy a stratné . |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry zhotoviteľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. zhotoviteľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Miesto vykonania diela: Prešov. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu môže zhotoviteľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad zhotoviteľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
07.11.2016 07:00 — 09.12.2016 14:00
1,00 celok
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 08:52
02.11.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2016 15:17 - Vstupná ponuka | 4 999,00 | € | Cena bez DPH |
27.10.2016 17:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: