00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
17529069
Ing. Igor Liba - Bali
Saratovská 7, Bratislava, 84102, SVK
Trepačka
trepačka
Tovar, Služba
1. Trepačka
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar slúži na premiešavanie vzoriek |
Trepačka - kompaktná univerzálna malá trepačka vhodná na trepanie v skúmavkách a mikroplatničkách. Kontinuálna alebo dotyková prevádzka, pohyb orbitálny, rýchlosť od 0 do 3000 ot/min. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trepačka | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trepačka - príslušenstvo ktoré je súčasťou dodávky | štandardné príslušenstvo - na jednu skúmavku |
Trepačka - príslušenstvo ktoré je súčasťou dodávky | univerzálne príslušenstvo - držiak na širokú podložku |
Trepačka - príslušenstvo ktoré je súčasťou dodávky | podložka, ktorá sa upevní do držiaka |
Technické údaje: | pohyb mostíka - kruhový, frekvencia pohybu - 0 - 3000 min-1, amplitúda 4,5 mm, ukazovateľ kmitov - stupnica, časovač - nie, hmotnosť 2,9 kg, krytie IP21 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 2 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom |
Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.11.2016 14:27 — 11.11.2016 14:27
1,00 ks
484,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2016 14:27
02.11.2016 14:26
02.11.2016 14:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2016 09:49 - Vstupná ponuka | 483,60 | € | Cena s DPH |
02.11.2016 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: