35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Pozáručný servis a opravy výmenných nadstavieb TURBO 5000
Pozáručný servis, opravy, výmenná nadstavba TURBO 5000
Služba
1. Pozáručný servis a opravy výmenných nadstavieb TURBO 5000
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis a opravy jednotlivých komponentov univerzálnych nadstavieb prispôsobených pre prevádzku v zimnom a letnom období na posyp inertným materiálom a na vysprávky trhlín ciest TURBO 5000 v počte 4 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné pracovné úkony pre servis a opravy (body 1.-25.): | ks | 100 | ||
1. Zásobník 5m3 | ks | 4 | ||
2. Šnek zásobníka | ks | 4 | ||
3. Prevodovka šneku | ks | 4 | ||
4. Hydromotor šneku | ks | 4 | ||
5. Náboje a ložiská šneku | ks | 4 | ||
6. Hydraulická sústava rozvádzače s reguláciou | ks | 4 | ||
7. Ovládací panel nadstavby TURBO 5000 | ks | 4 | ||
8. Pracovné otočné rameno s ejektorom a hadicou | ks | 4 | ||
9. Medzinápravové rozmetadlo | ks | 4 | ||
10. Propán-butánová ohrievacia sústava s term. reguláciou max. teploty 85°C a teplomerom | ks | 4 | ||
11. Emulzné čerpadlo s reguláciou | ks | 4 | ||
12. Trojcestný ventil | ks | 4 | ||
13. Antikorózny a povrchový náter nadstavby RAL 2011 | ks | 4 | ||
14. Ručná lišta na zalievanie | ks | 4 | ||
15. Odstavné nohy 4ks | ks | 4 | ||
16. Zásobník na emulziu 1,2m3 | ks | 4 | ||
17. Turbodúchadlo 8-9 m3/min | ks | 4 | ||
18. Pohon nadstavby od komunálnej hydrauliky | ks | 4 | ||
19. Pomocný motor | ks | 4 | ||
20. Dávkovacie čerpadlo na emulziu | ks | 4 | ||
21. Ochranné sito nadstavby o 100x100mm | ks | 4 | ||
22. Odklopná plastová strecha nadstavby | ks | 4 | ||
23. Výstražné osvetlenie | ks | 4 | ||
24. Nádrž na vodu 350l | ks | 4 | ||
25. Osadenie nadstavby | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické parametre nadstavby po oprave: | |
1. Objem zásobníka na kamenivo: | 5,0 m3 |
2. Objem zásobníka na emulziu: | 1,2 m3 |
3. Zásobník na emulziu: | vybavenie na odvetranie, izolácia 50mm, vrchné plnenie, odkaľovacia skrutka, ukazovateľ hladiny, teplomer |
4. Turbodúchadlo: | 8-9 m3/min; 0,2 bar |
5. Pohon: | od komunálnej hydrauliky, pomocný motor nadstavby |
6. Dávkovacie čerpadlo na emulziu: | zubové čerpadlo s možnosťou regulácie otáčok dávkovania kameniva |
7. Šírka posypu: | 2-8 m s krokovou reguláciou |
8. Doprava a dávkovanie emulzie k tryskám: | tryskový ejektor, po uzavretí odberu emulzia cirkuluje späť do nádrže, dávkovanie sa reguluje tlakom uzatváracím ventilom |
9. Ohrev emulzie: | LPG |
10. Voľba pracovných operácií: | nezávislá, vrátane dávkovania komponentov |
11. Ovládanie stroja TURBO 5000: | z kabíny vodiča |
12. Výklopné rameno: | s pneumatickým nadľahčovacím valcom a s pracovným dosahom 4-5 m |
13. Ochranné sito nadstavby: | o 100 x 100 mm s odklopnou strechou so zaistením proti samovoľnému otvoreniu pri preprave |
14. Nádrž na vodu s objemom: | 350 l |
15. Ručný pripaľovací horák: | 1 ks |
16. Lakovanie nadstavby: | RAL 2011 |
17. Výstražné osvetlenie: | 2x oranžový maják, 1x svetelná šípka s ovládaním z kabíny a bezpečnostné šrafovanie |
18. Doplňujúca výbava: | ručná zalievková lišta, odstavné nohy - 4ks |
19. Výstupné zariadenie na následnú montáž GPS (GPS nie je predmetom zákazky) | |
Technické parametre po oprave: | |
Geometrický objem nádrže – minimálne 5 000 l. Nádrž má byť zo samostatného zvarku z oceľového kotlového plechu. Hmotnosť nádrže v základnom prevedení max. 2850 kg. Požadujeme: horné vičko pre plnenie, hornú lávku so zábradlím, odstredivé čerpadlo na emulziu s elektromotorom, výkon čerpadla – minimálne 7 l/s, priamy ohrev – plamenec, vypúšťanie zabezpečené odkaľovacou jímkou s výpustným otvorom, mechanický, plavákový ukazovateľ hladiny, požadujeme technologický priestor | |
Technologické požiadavky po oprave: | |
Rozvody a čerpadlo s elektromotorom, filter na vstupe, rýchlospojky 2 x 2“ VK50 /alebo podľa dohody/, čistenie rozvodov stlačeným vzduchom – vzduchojem 40 l s hadicou, možnosť zaliatia čerpadla, pracovná teplota max. od 0-85 °C, pohon čerpadla – elektromotorom max. 400 V, 7 kW, min.2000 l havarijná záchytná vaňa umiestnená pod nádržou, odstavné stativy pre odstavenie pre plnú nádrž, izolácia min. 80 mm, krytovanie z Al. plechu, PB horák s min. 50 kW s nádržou na LPG, samostatné meradlo dávkovania do jednotlivých vozidiel. |
Názov |
1. Pracovné úkony pre servis a opravu nadstavby: |
1.1 Vysprávková súprava TURBO 5000 je určená ku kontinuálnej výspravke výtlkov, špár a iných výsprav na vozovke. Nadstavba je ukotvená na podvozku vozidla v miestach ukotvenia štandardnej korby vozidla. |
1.2 Turbodúchadlo – kompresor o výkone min. 6 l/min. oprava prípadne výmena lopatiek, hriadeľa a ložisiek uloženia- oprava hydromotora Turbo-dúchadla |
1.3 Zásobník na asfaltovú emulziu s ohrevom - oprava opláštenia zásobníka vrátane náteru, výmena vyhrievacieho telesa, termostatu a teplomera |
1.4 Zásobník na kamenivo - oprava opláštenia zásobníka vrátane náteru RAL 2011, výmena šnekov, ložísk, domčekov uloženia a oprava hydromotorov |
1.5 Oprava ovládacieho panelu pre reguláciu množstva vzduchu |
1.6 Oprava ohrievacieho systému, prefúknutie a prepláchnutie systému |
1.7 Oprava pracovného ramena, otočného ejektora, ovládacieho pneumatického valca, ktorý udržuje rameno vo zvolenej polohe. Konštrukcia nadstavby zároveň umožňuje montáž medzinápravového rozmetadla a tým využitia nadstavby aj pre posyp vozoviek. |
1.8 Oprava propán - butánového zariadenia s horákom a regulátorom nadstavby, oprava emulzného čerpadla a výmena trojcestného ventilu |
1.9 Antikorózny a povrchový náter nadstavby: dvojzložkový epoxidový náter a vrchný dvojzložkový polyuretánový lak – odtieň RAL 2011. Povrch všetkých častí je pred náterom upravený podľa SN O38221 a spojovací materiál je ochránený proti korózií zinkovaním |
1.10 GO spaľovacieho dieslového nadstavbového motora: oprava, renovácia kľukového hriadeľa, hlavných ložísk, ojničných ložísk, piestnych čapov ojníc, ich puzdier, piestnych krúžkov, piestnych valcov, hlavy valcov, tesnenia valcov, ventilov hlavy valcov, tesnenia vekov ventilov, oprava rozvodového ústrojenstva, palivovej sústavy, olejového čerpadla, premazanie, chladiacej sústavy vrátane výmeny krytov motora, oprava spúšťača motora a celkovej elektroinštalácie nadstavby |
2. Trvanie zmluvy do 31.12.2018. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených pracovných úkonov pre servis a opravy (uvedených v bodoch 1. - 25.) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť doklad o vlastníctve servisnej dielne, resp. zmluvu alebo dohodu o prenájme servisnej dielne na celú dobu zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia pneuservisnej dielne do 5. pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
7. Požaduje sa predložiť zoznam referencií poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za obdobie posledných troch kalend. rokov t. j. 2013, 2014, 2015 v minimálnom objeme 207 000 EUR bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno, adresa sídla podnikania, b) opis poskytovanej služby - predmet zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d) kontaktnú adresu zmluv. partnera vr. tel. č. osôb, u ktorých je možné overiť informácie. |
8. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5. pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z.z., predložiť všetky potrebné doklady (body 4., 5., 7. osobité požiadavky na plnenie) a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod. |
9. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
10. Jednotkové ceny pracovných úkonov sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
11. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah pracovných úkonov podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
12. Termíny vykonania prác je 45 dní/ 1ks od pristavenia vozidla do opravy v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa. |
13. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
14. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve, a že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
15. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
16. Požadované pracovné úkony pre servis a opravu nadstavieb budú vykonávané na základe čiastkových objednávok. |
17. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných pracovných úkonoch a použitých ND, množstvo, cenu za vykonané opravy. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
18. Poskytovateľ zodpovedá za škody na nadstavbách preukázateľne vzniknutých pri vykonaných pracovných úkonoch a zaväzuje sa ich uhradiť. |
19. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontrolovať priebeh opravy. |
20. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané pracovné úkony nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
21. Záruka na vykonané pracovné úkony je 24 mesiacov. |
22. Záruka na náhradné diely použité pri opravách je 24 mesiacov. |
23. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné poruchy neodkladne reklamovať v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia písomne, emailom. |
24. Odstránenie reklamovaných porúch do 7 pracovných dní odo dňa nahlásenia poruchy e - mailom poskytovateľovi. |
25. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
27. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
28. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
29. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
29a.) nedodržanie kvality poskytnutých pracovných úkonoch, |
29b.) nedodržanie doby plnenia, |
29c.) nedodržanie jednotkových cien, |
29d.) nepredloženie podrobného zoznamu ocenených pracovných úkonov (body 1. - 25.), |
29e.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne, |
29f.) nepredloženie požadovaného dokladu - doklad o vlastníctve servisnej dielne, resp. zmluvu alebo dohodu o prenájme servisnej dielne na celú dobu zákazky, |
29g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam referencií poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za obdobie posledných troch kalend. rokov t. j. 2013, 2014, 2015 v minimálnom objeme 207 000 EUR bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno, adresa sídla podnikania, b) opis poskytovanej služby - predmet zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d) kontaktnú adresu zmluv. partnera vr. tel. č. osôb, u ktorých je možné overiť informácie. |
29h.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vrátane identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba), |
29i.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak sa bude predmet zákazky vykonávať v subdodávke, |
29j.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, |
29k.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
29l.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne. |
29m.) v prípade predloženia neprimeraných jednotkových cien v zozname ocenených položiek si objednávateľ vyhradzuje právo rokovať s poskytovateľom o jednotkových cenách v rámci vysúťaženej ceny za zákazku, ktorá musí byť nemenná. Ak do 3 pracovných dní po predložení jednotkových cien nedôjde medzi objednávateľom a poskytovateľom k dohode, bude to zo strany objednávateľa posudzované ako dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
30. Objednávateľ je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede poskytovateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená. |
31. Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
32. Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
16.11.2016 11:38 — 31.12.2018 11:38
100,00 ks
207 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 11:18
04.11.2016 11:38
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2016 11:31 - Vstupná ponuka | 207 000,00 | € | Cena bez DPH |
04.11.2016 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 206 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: