35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31651518
EUROVIA SK, a.s.
Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK
Nákup studenej asfaltovej zmesi
Studená asfaltová zmes, asfaltová zmes aplikovaná za studena, materiály na opravu ciest
Tovar, Služba
1. Nákup studenej asfaltovej zmesi
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup studenej asfaltovej zmesi na opravu a údržbu povrchu ciest II. a III. triedy za nepriaznivých poveternostných podmienok. |
2. Studená asfaltová zmes je určená k jednoduchej údržbe vozoviek a iných dopravných plôch, umožňuje rýchle úpravy výtlkov a drobné opravy povrchov komunikácií za nepriaznivých poveternostných podmienok, pri teplotách do -10°C. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť dodávku studenej asfaltovej zmesi vrátane dopravy do miesta určenia: | tona | 275 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Studenú asfaltovú zmes tvorí: | |
1. Zmes kvalitného drveného kameniva predpísanej krivky zrnitosti a spojiva frakcie | 0-8mm alebo 1-8mm |
2. Spojivo, ktoré musí tvoriť normálne tuhnúci riedený asfalt a modifikovaná aditívna prísada | |
Studená asfaltová zmes: | |
aplikačná teplota: | do -10°C |
priľnavosť: | 75% |
obsah asfaltu: | 4,0-6,0% |
balenie - v PE vreciach: | 25kg |
skladovateľnosť: | min 12 mesiacov |
Výrobok - studená asfaltová zmes musí byť použiteľná na vysprávky výtlkov v súlade s TP 047 - Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek schválených MDPT SR s účinnosťou od 15. 8. 2011. | |
Výrobok - studená asfaltová zmes musí byť určená na opravu poškodeného krytu vozovky (výtlky a podobné poruchy) s jednoduchou spracovateľnosťou najmä v zimnom období za nepriaznivých poveternostných podmienok ako dažďa, snehu a mrazu až do -10°C, bez nutnosti následného posypu opraveného miesta kamennou drvou. Po vykonaní opravy musí byť možné ihneď spustiť premávku. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesta plnenia: Michalovce, Trebišov, Spišská Nová Ves, Rožňava, Moldava nad Bodvou. |
2. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky (doprava, naloženie - vyloženie tovaru, štandardné balenie, cena paliet). |
3. Zmes bude dodávaná v neporušených plastových vreciach alebo iných podobných obaloch na paletách, pričom objednávateľ požaduje dovoz na nevratných paletách. Cenu paliet požadujeme zahrnúť do ceny tovaru. |
4. Trvanie zmluvy 36 mesiacov. |
5. Jednotkové ceny ocenených položiek vrátane všetkých nákladov sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek (bod 1) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov podľa § 27 zák. 163/2001 Z.z. o chemických látkach a chemických prípravkoch v znení nesk. predpisov a vyhlášky MH SR č. 515/2001 o podrobnostiach Karty bezpečnostných údajov a nariadenia ES 1907/2006 na ponúkaný tovar vr. technických listov do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
8. Požaduje sa predložiť kópiu platného SK-vyhlásenie o parametroch alebo SK-certifikátu vydaného výrobcom na ponúkaný tovar – studenú asfaltovú zmes v zmysle zákona č.133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č.162/2013 Z.z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Požaduje sa predložiť protokoly z kontrolných skúšok zmesí – obsah asfaltu, čiara zrnitosti kameniva – nie staršie ako 3 mesiace spätne odo dňa uzavretia zmluvy do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
10. Požaduje sa predložiť zoznam referencií o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných troch kalendár. rokov (2013, 2014, 2015) v minimálnom objeme 35 000€ bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno a adresa sídla zmluvného partnera, b.) názov predmetu zákazky, c.) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d.) kontaktnú adresu zmluvného partnera vr. tel. č. osôb u ktorých je možné overiť informácie do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
11. V prípade, že predávajúci nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, od ktorého predkladá SK-vyhlásenie o parametroch alebo SK-certifikát, žiadame preukázať zabezpečenie dodávky kópiou zmluvy alebo dohody s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania zmluvy s kupujúcim do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
12. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – výrobcu, od ktorého predkladá SK-vyhlásenie o parametroch alebo SK-certifikát do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
13. Dodávka bude realizovaná na základe jednotlivých čiastkových objednávok kupujúceho počas obdobia platnosti zmluvy. |
14. Predpokladané množstvo jednej dodávky bude 5 ton. |
15. Požadovaná lehota dodania: do 3. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy. |
16. Predávajúci odovzdá tovar kupujúcemu v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. |
17. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
18. Kupujúci je oprávnený upraviť predpokladané množstvo podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci si neuplatní náhradu škody voči kupujúcemu z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
19. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
20. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru. |
21. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
22. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, súvisiace náklady znáša predávajúci. |
23. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
24. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru jeho prevzatím. |
25. Kupujúci požaduje uviesť na obale (balení) výrobku označenie výrobnej šarže. |
26. Dátum spotreby dodaného tovaru (doba expirácie) musí byť minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania kupujúcemu. |
27. Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru. |
28. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
29. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu. |
30. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
31. Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku za kvalitu predmetu kúpy (záručnú dobu) minimálne 12 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru, t. j. doba expirácie musí byť minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania kupujúcemu. |
32. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je poškodený prepravný obal, prípadne predmet kúpy vykazuje zjavné vady alebo nie je v súlade s technicko-kvalitatívnymi požiadavkami kladenými na predmet kúpy podľa zmluvy a technických noriem, je kupujúci oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru ako celku. |
33. Za riadne dodaný predmet kúpy sa považuje dodanie riadne a včas, bez vád, v súlade s technicko-kvalitatívnymi požiadavkami kladenými na predmet kúpy podľa zmluvy a technických noriem. |
34. V prípade, že kupujúci zistí vady tovaru po jeho prevzatí na príslušnom odbernom mieste, je povinný uplatniť si reklamáciu plnenia u predávajúceho do 7 dní od zistenia vady tovaru. Uznanie reklamovanej vady predmetu kúpy je predávajúci povinný písomne potvrdiť do 3 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci v rovnakej lehote povinný písomne oznámiť kupujúcemu odmietnutie uznania vady s uvedením dôvodu. |
35. Predávajúci je v rámci záručnej doby povinný odstrániť všetky uznané vady tovaru na vlastné náklady, a to najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
36. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
37. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
37a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
37b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
37c.) nedodržanie jednotkových cien, |
37d.) nepredloženie podrobného zoznamu ocenených položiek (bod 1), |
37e.) nepredloženie požadovaného dokladu - karty bezpečnostných údajov podľa § 27 zák. 163/2001 Z.z. o chemických látkach a chemických prípravkoch v znení nesk. predpisov a vyhlášky MH SR č. 515/2001 o podrobnostiach Karty bezpečnostných údajov a nariadenia ES 1907/2006 na ponúkaný tovar vr. technických listov, |
37f.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia platného SK-vyhlásenia o parametroch alebo SK-certifikátu vydaného výrobcom na ponúkaný tovar – studenú asfaltovú zmes v zmysle zákona č.133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č.162/2013 Z.z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov , |
37g.) nepredloženie požadovaného dokladu - protokoly z kontrolných skúšok zmesí – obsah asfaltu, čiara zrnitosti kameniva – nie staršie ako 3 mesiace spätne odo dňa uzavretia zmluvy, |
37h.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam referencií o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných troch kalendár. rokov (2013, 2014, 2015) v minimálnom objeme 35 000,-€ bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno a adresa sídla zmluvného partnera, b.) názov predmetu zákazky, c.) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d.) kontaktnú adresu zmluvného partnera vr. tel. č. osôb u ktorých je možné overiť informácie, |
37i.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia zmluvy alebo dohody s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania zmluvy s kupujúcim v prípade, ak predávajúci nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, od ktorého predkladá SK-vyhlásenie o parametroch alebo SK-certifikát, |
37j.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – výrobcu, od ktorého predkladá SK-vyhlásenie o parametroch alebo SK-certifikát, |
37k.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
38. Kupujúci je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede predávajúcemu, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená. |
39. Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
40. Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho do tohto registra. Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
15.11.2016 11:31 — 15.11.2019 11:31
275,00 tona
49 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 11:21
03.11.2016 11:30
03.11.2016 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2016 14:50 - Vstupná ponuka | 49 225,00 | € | Cena bez DPH |
03.11.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 575,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: