00314251
Obec Rudina
Rudina 442, Rudina , 02331, SVK
41174470
Ing. Pavol Líška
ČSA 1306, Kysucké Nové Mesto, 024 04, SVK
Výmena strešnej krytiny, klampiarskych prvkov, okien, vstupných dverí
Výmena strešnej krytiny, klampiarskych prvkov, okien, vstupných dverí
Stavebná práca
1. Výmena strešnej krytiny, klampiarskych prvkov, okien, vstupných dverí
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena strešnej krytiny, klampiarskych prvkov, okien, vstupných dverí |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SO1 - Výmena strešnej krytiny, klampiarskych prvkov, okien, vstupných dverí | celkom | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SO1 - Výmena strešnej krytiny, klampiarskych prvkov, okien, vstupných dverí | Podrobná špecifikácia sa nachádza v priložnom súbore s označením: Príloha č. 1 Výkaz výmer |
Názov |
1. Požaduje sa realizovať plnenie jednorazovo na základe zmluvy. |
2. Požaduje sa, aby realizácia predmetu zákazky: |
2.1 začala protokolárnym odovzdaním staveniska od objednávateľa dodávateľovi (Protokol o odovzdaní staveniska), |
2.2 bola ukončená protokolárnym odovzdaním diela objednávateľovi (Protokol o odovzdaní diela), a to najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa protokolárneho prevzatia staveniska (do termínu sa započítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
3. Požaduje sa, aby protokolárne prevzatie staveniska dodávateľom prebehlo najneskôr do 10 pracovných dní po doručení Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek. |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ najmenej 1 pracovný deň pred dňom nástupu na realizáciu vyzval zodpovednú osobu objednávateľa na protokolárne prevzatie staveniska od objednávateľa (podrobnosti o zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
5. Požaduje sa, aby dodávateľ bez meškania písomne informoval objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá má vplyv na realizáciu s dôsledkom omeškania s realizáciou. |
6. Požaduje sa platbu za plnenie: |
6.1 realizovať jednorázovo, a to až po protokolárnom odovzdaní zrealizovaného diela objednávateľovi a zároveň po odstránení kolaudačných vád. |
6.2 realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom doručenej faktúry podľa skutočne vykonaných prác, a to za riadne a včas realizované plnenie, ktorej povinnou prílohou musí byť protokol o odovzdaní diela a fotokópia zmluvy. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ zrealizoval zákazku vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, na vlastné náklady vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ pri realizácii: |
8.1 dodržiaval všetky bezpečnostné a protipožiarne opatrenia v zmysle príslušných platných právnych predpisov, noriem a požiadaviek objednávateľa, |
8.2 zabezpečil bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov, vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku a bezpečnú prevádzku svojich technických zariadení pri prácach v priebehu vykonávania diela v zmysle platných právnych predpisov SR, |
8.3 na svoje náklady naložil, odviezol a uložil na príslušnú organiz. skládku odpadu stavebný odpadový, obalový a iný materiál, vzniknutý pri plnení diela podľa tejto zmluvy v zmysle zák. č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, zabezpečil vypratanie a vyčistenie priestorov po skončení prác |
8.4 zabezpečil, aby všetky prvky, mechanizmy a strojové zariadenia použité pri realizácii spĺňali požiadavky bezpečnej prevádzky, ako aj zabezpečil bezpečný technický stav strojových a technologických zariadení používaných na stavbe, |
8.5 zabezpečil, aby osoby vykonávajúce predmet zmluvy mali všetky legislatívou predpísané školenia a skúšky súvisiace s ich pracovným zaradením pri realizácii predmetu plnenia tejto zmluvy dodávateľom, |
8.6 zodpovedal za prípadné poškodenie alebo zničenie diela alebo jednotlivých častí diela až do odovzdania celého diela objednávateľovi. Dňom protokolárneho odovzdania celého diela prechádza nebezpečenstvo škody na vykonanom diele na objednávateľa, |
8.7 dodržal všetky všeobecne záväzné právne predpisy, stanoviská a vyjadrenia štátnych orgánov, ako aj záväzné i doporučené STN súvisiace s predmetom tejto zmluvy, |
8.8 postupoval pri realizácii tak, aby neobmedzil prevádzku objednávateľa nad nevyhnutný rozsah, |
8.9 vypratal a uvoľnil miesto realizácie najneskôr do 3 dní, a to ak dôjde k zániku záväzku vykonať dielo, resp. po protokolárnom odovzdaní diela objednávateľovi, |
8.10 úspešne vykonával všetky potrebné skúšky, resp. skúšky vyplývajúce z platnej legislatívy pred protokolárnym odovzdaním diela objednávateľovi, |
8.11 začal s odstraňovaním prípadných vád diela bezodkladne, najneskôr však do 3 pracov. dní od doručenia písomnej reklamácie objednávateľa a vady odstránil v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr však do 7 pracov. dní |
9. Požaduje sa možnosť zabezpečiť odstránenie vád a nedorobkov treťou osobou na náklady dodávateľa v prípade, ak o to dodávateľ objednávateľa písomne požiada alebo ak dodávateľ v dohodnutom termíne vady neodstráni. |
10. Požaduje sa, aby osoby vykonávajúce predmet zmluvy boli vyškolené z podmienok dodržiavania hygieny, BOZP a PO. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ viedol stavebný denník: |
11.1 odo dňa protokolárneho odovzdania staveniska dodávateľovi až do protokolárneho odovzdania diela objednávateľovi, |
11.2 a to minimálne v rozsahu prác vykonaných v daný deň, |
11.3 a dbal o to, aby sa zaznamenávali všetky skutočnosti, zmeny a dôvody zmien oproti projektu, ako aj oznámenia a výzvy adresované objednávateľovi, pripravenosť stavebných prác a pod. |
11.4 priamo na stavbe tak, aby bol prístupný zodpovednej osobe objednávateľa a dotknutým orgánom štátnej správy. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ zabezpečil alebo vykonal nápravu na odstránenie vád vytknutých zápisom do stavebného denníka. Pokiaľ dodávateľ nesúhlasí so zápisom, ktorý vykoná objednávateľ, musí k tomuto zápisu zaujať stanovisko, a to najneskôr do 2 pracovných dní. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie: |
13.1 že objednávateľ bude stav. denník podpisovať aspoň jedenkrát za 3 pracovné dni (v prípade potreby sa písomne vyjadrí k zápisom, pričom ak tak nevykoná do 3 pracovných dní od zápisu, považuje sa zápis v staveb. denníku za odsúhlasený objednávateľom), |
13.2 že zápisy v staveb. denníku obojstranne odsúhlasené zodpovednými osobami zmluvných strán sa nepovažujú za zmenu zmluvy (pre zápisy, ktoré by svojou povahou predstavovali zmenu zmluvných podmienok a/alebo zmenu rozsahu diela sa bude vyžadovať vypracovanie a uzavretie písomného dodatku k zmluve), |
13.3 že denné záznamy sa vyhotovujú v 2 vyhotoveniach, po 1 vyhotovení pre každú zmluvnú stranu. |
14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nedostatku finančných prostriedkov. |
15. Dodávateľ je povinný preukázať najneskôr do uplynutia lehoty troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy oprávnenie realizovať zákazku ( kópia z obchodného alebo živnostenského registra). |
16. Dodávateľ musí byť zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, ako aj v ďalších relevantných registroch, respektíve zoznamoch. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rudina, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika
07.11.2016 00:00 — 09.12.2016 00:00
1,00 celkom
19 496,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2016 10:10
02.11.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2016 12:19 - Vstupná ponuka | 19 496,04 | € | Cena s DPH |
02.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 664,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: