• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2016 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2016 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2016 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2016 10:25

Detail zákazky Z201635198

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2016 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2016 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2016 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2016 10:25

Základné údaje

Z201635198

OF-106853

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2668460

Objednávateľ

36067725

Združenie obcí Enviropark Pomoravie

Hlavná 67, Gajary, 90061, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompostovanie biologických odpadov - štiepkovač

štiepkovač

  • 43414000-8 - Drviče

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompostovanie biologických odpadov - štiepkovač
Funkcia
Kompostovanie BRKO, štiepkovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drvič konárov ks 4
Výkon drviča kW 9,5 12
Priemer štiepkovaného dreva mm 85 95
Šírka sekacieho bubna mm 400
Vymeniteľné obojstranné sekacie nože ks 2
Rozmery vstupného otvoru násypky cm 50x60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhadzovanie štiepky drvičom Cez otočný komín
Samovťahovanie drveného materiálu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluva sa stáva účinnou až po obdržaní podpory formou dotácie (ďalej len Dotácia) z Enviromentálneho fondu. Ak Dotácia pridelená nebude, táto zmluva sa automaticky ruší bez nároku na náhradu škody alebo akýchkoľvek vynaložených nákladov zo strany Dodávateľa. O pridelení Dotácie bude Objednávateľ bezodkladne Dodávateľa informovať.
V prípade, že Objednávateľovi nebude schválená maximálna výška žiadaných finančných prostriedkov, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zníženie počtu predmetu obstarávania. Nedodržanie alebo neakceptovanie tejto podmienky Dodávateľom sa chápe ako porušenie podmienok zmluvy.
Dodanie tovarov je možné nie skôr ako po obdržaní rozhodnutia o pridelení Dotácie z Enviromentálneho fondu.
Vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia obsluhy
Cena je nemenná a konečná.
Tovar požadujeme nový, nepoužívaný, v 1.akostnej triede.
Tovar bude prebratý na základe preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Finančné prostriedky budú poukázané na účet Dodávateľa do 30 dní od preukázania úhrady spolufinancovania Objednávateľa Dodávateľovi.
Pri nedodaní tovarov v stanovenom termíne na dodanie sa bude účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý jedeň deň omeškania.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný a pozáručný servis predmetu obstarávania.
Dodávateľ je povinný pri dodaní predmetu obstarávania doložiť manuál v slovenskom jazyku.
Dodávateľ je povinný predložiť čestné vyhlásenie, že je podľa §12 Zákona o Verejnom obstarávaní zapísaný do registra konečných užívateľov výhod.
Podmienkou je dodržanie všetkých parametrov a príslušenstiev. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, nie starší ako 3 mesiace (originál alebo overená kópia).
Dodávateľ do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy zloží na účet objednávateľa finančnú výkonovú zábezpeku vo výške 1.000,- EUR (ďalej len ako výkonová zábezpeka), pre prípad, že dodávateľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy a objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane objednávateľa okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné.
Objednávateľ je oprávnený použiť Výkonovú zábezpeku alebo jej časť do 31.12.2017 a to v prípade, ak: a) Dodávateľ poruší niektorú svoju povinnosť uhradiť peňažné záväzky vrátane zmluvných pokút vyplývajúcich zo Zmluvy, b) pre prípad neuspokojenia akejkoľvek pohľadávky objednávateľa vyplývajúcej zo Zmluvy.
V prípade použitia Výkonovej zábezpeky alebo jej časti objednávateľom bude dodávateľ bez zbytočného odkladu povinný doplniť Výkonovú zábezpeku do plnej výšky, 1.000€, a to najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa na jej doplnenie. V prípade, ak dodávateľ nedoplní na účet objednávateľa výkonovú zábezpeku v požadovanej výške, je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu v sume 10,- € za každý deň omeškania so splnením tejto povinnosti, maximálne do výšky 50 % z Výkonovej zábezpeky.
Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet dodávateľa Výkonovú zábezpeku najneskôr do 30 kalendárnych dní od podpisu preberacieho protokolu k predmetu kúpy. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľovi neprináležia úroky z výkonovej zábezpeky.
Ak nedôjde k poskytnutiu Dotácie zo strany Enviromentálneho fondu, Objednávateľ sa zaväzuje bezodkladne Výkonovú zábezpeku vrátiť na účet Dodávateľa.
Názov Upresnenie
Certifikáty, Atesty Preukazujúce kvalitatívne parametre výrobkov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

03.04.2017 09:27 — 30.11.2017 09:27

4,00 ks

17 840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2016 09:29

31.10.2016 09:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2016 09:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 46
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2016 13:06 - Vstupná ponuka 17 839,99 € Cena s DPH
31.10.2016 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 17 838,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS